hoeveelheid: halve portie
Soort: golden teacher
wanneer: 15 december 19:30
Plek van inname: skatebaan
plek van trip: Bij een vriendin thuis
Aantal trippersonen: 4
Aantal personen: stuk of 10 dacht ik:P
Ik heb die middag, 4 joints gerookt, dus was al aardig de weg kwijt.
S'avonds om half 8 heb ik de padjes opgevreten met gezelschap van een hasj-jointje.
Ik en een maat gingen even wat pure chocolade halen bij de Plus en gingen toen naar het triphuis.
We gingen even lekker op de bank zitten en naar de TV zitten kijken met z'n 10-en. De gezelligheid zat er goed in. 1 gast ging nog even paddo-thee maken voor 2 andere mensen.
tijdens het TV kijken, kwam ik op het idee om nog een jointje te smoken.
Dus zo gezegd zo gedaan.
Ik werd een beetje lacherig na een uurtje van de inname van de padjes.
Ik had honger dus ik ging even een halve reep pure chocolade opeten.
Ik ging weer lekker op de bank zitten, ik zat naar de TV te kijken, maar ik kon er niks van zien wat er gebeurde.
We zaten "Ants" te kijken, ik moest al snel lachen van die dikke gekke hoofden van die beesten.
Nog even een uurtje lekker chill op de bank gezeten, toen we weer een jointje gingen smoken, dit keer in mixje.
We stonden buiten, en ik keek naar de sterren.
Toen ik opeens zag, dat de sterren verbonden werden door groene lijnen.
Ik zat 5 minuutjes naar de sterretjes te kijken, toen ik de joint doorgepassed kreeg. Even een paar hijsjes genomen en ik kon er weer tegen aan.
We gingen nog even 2 uur op de bank zitten en toen ging ik naar huis.
Conclusie: 1 visueel effect, een paar lachkickjes, en een gezellige avond.
Ik verwachtte: meer effecten, lackickjes klopten wel, en de gezellige avond ook natuurlijk.
Iemand nog tips voor de volgende keer? een hele portie? minder mensen? meer wiet?
Soort: golden teacher
wanneer: 15 december 19:30
Plek van inname: skatebaan
plek van trip: Bij een vriendin thuis
Aantal trippersonen: 4
Aantal personen: stuk of 10 dacht ik:P
Ik heb die middag, 4 joints gerookt, dus was al aardig de weg kwijt.
S'avonds om half 8 heb ik de padjes opgevreten met gezelschap van een hasj-jointje.
Ik en een maat gingen even wat pure chocolade halen bij de Plus en gingen toen naar het triphuis.
We gingen even lekker op de bank zitten en naar de TV zitten kijken met z'n 10-en. De gezelligheid zat er goed in. 1 gast ging nog even paddo-thee maken voor 2 andere mensen.
tijdens het TV kijken, kwam ik op het idee om nog een jointje te smoken.
Dus zo gezegd zo gedaan.
Ik werd een beetje lacherig na een uurtje van de inname van de padjes.
Ik had honger dus ik ging even een halve reep pure chocolade opeten.
Ik ging weer lekker op de bank zitten, ik zat naar de TV te kijken, maar ik kon er niks van zien wat er gebeurde.
We zaten "Ants" te kijken, ik moest al snel lachen van die dikke gekke hoofden van die beesten.
Nog even een uurtje lekker chill op de bank gezeten, toen we weer een jointje gingen smoken, dit keer in mixje.
We stonden buiten, en ik keek naar de sterren.
Toen ik opeens zag, dat de sterren verbonden werden door groene lijnen.
Ik zat 5 minuutjes naar de sterretjes te kijken, toen ik de joint doorgepassed kreeg. Even een paar hijsjes genomen en ik kon er weer tegen aan.
We gingen nog even 2 uur op de bank zitten en toen ging ik naar huis.
Conclusie: 1 visueel effect, een paar lachkickjes, en een gezellige avond.
Ik verwachtte: meer effecten, lackickjes klopten wel, en de gezellige avond ook natuurlijk.
Iemand nog tips voor de volgende keer? een hele portie? minder mensen? meer wiet?