1ste paddo trip, saai...

kippekont

Experimenterende gebruiker
hoeveelheid: halve portie
Soort: golden teacher
wanneer: 15 december 19:30
Plek van inname: skatebaan
plek van trip: Bij een vriendin thuis
Aantal trippersonen: 4
Aantal personen: stuk of 10 dacht ik:P

Ik heb die middag, 4 joints gerookt, dus was al aardig de weg kwijt.
S'avonds om half 8 heb ik de padjes opgevreten met gezelschap van een hasj-jointje.
Ik en een maat gingen even wat pure chocolade halen bij de Plus en gingen toen naar het triphuis.

We gingen even lekker op de bank zitten en naar de TV zitten kijken met z'n 10-en. De gezelligheid zat er goed in. 1 gast ging nog even paddo-thee maken voor 2 andere mensen.
tijdens het TV kijken, kwam ik op het idee om nog een jointje te smoken.
Dus zo gezegd zo gedaan.
Ik werd een beetje lacherig na een uurtje van de inname van de padjes.
Ik had honger dus ik ging even een halve reep pure chocolade opeten.
Ik ging weer lekker op de bank zitten, ik zat naar de TV te kijken, maar ik kon er niks van zien wat er gebeurde.
We zaten "Ants" te kijken, ik moest al snel lachen van die dikke gekke hoofden van die beesten.

Nog even een uurtje lekker chill op de bank gezeten, toen we weer een jointje gingen smoken, dit keer in mixje.

We stonden buiten, en ik keek naar de sterren.
Toen ik opeens zag, dat de sterren verbonden werden door groene lijnen.
Ik zat 5 minuutjes naar de sterretjes te kijken, toen ik de joint doorgepassed kreeg. Even een paar hijsjes genomen en ik kon er weer tegen aan.

We gingen nog even 2 uur op de bank zitten en toen ging ik naar huis.

Conclusie: 1 visueel effect, een paar lachkickjes, en een gezellige avond.

Ik verwachtte: meer effecten, lackickjes klopten wel, en de gezellige avond ook natuurlijk.

Iemand nog tips voor de volgende keer? een hele portie? minder mensen? meer wiet?

azgaza

Badass junkie
Een sterkere soort of misschien er geen thee van zetten maar gewoon opeten? 'T mag namelijk absoluut niet koken. Maar iniedergeval raad ik sterkere soorten aan, dan heb je meer kans op een sterk effect.

Nirvana_646

Ik denk dat hij ze wel gegeten heeft maar dat er voor zijn vrienden nog thee gemaakt werd, of begrijp ik dat fout?

kippekont

Ik heb ze gewoon gegeten, 2 stoeltjes, ongeveer 10 minuten over gedaan met eten. Mijn vrienden hadden thee, en die gingen wel iets harder eiglijk, maar niet echt hallucineren, gewoon een relaxend gevoel.

TrippyShit

Badass junkie
Ik heb ook wel is porties gehad waar de helft 2 paddenstoelen van was 4 grote dus :P Maar ik raad je inderdaad ook aan een sterkere soort te nemen ik heb die GoldenTeachers ook wel is gedaan en ik vond ze ook niks. Hopelijk volgende keer betere trip :wave:

Bengt

Bewuste gebruiker
Golden teachers zijn een goede keuze.

Misschien komt het omdat je al heel wat geblowd had, dan halve portie voor de eerste keer, teveel volk(10 is echt te veel), je hebt jezelf niet kunnen laten gaan...

Volgende keer halveer je het aantal personen en verdubbel je de portie.

Northawke

Wijs gebruiker
Ik denk idd dat je dosis te laag was en dat er teveel afleiding om je heen was om lekker te trippen. Ik heb zelf nog geen ervaring met Golden Teachers, maar naar wat ik begrijp zijn ze redelijk mild.

J0rrit

Badass junkie
golden teachers zijn echt wel goede paddos hoor. Sowieso voor de volgende keer, laten drogen en een hele portie.

kippekont

Northawke zei:
Ik denk idd dat je dosis te laag was en dat er teveel afleiding om je heen was om lekker te trippen. Ik heb zelf nog geen ervaring met Golden Teachers, maar naar wat ik begrijp zijn ze redelijk mild.

De afleiding kan wel kloppen ja, m'n vriendin was er ook bij, en die zat de hele tijd op m'n schoot enzo dus daar kan het op zich wel aan liggen, zat ik zelf ook al aan te denken.

maarja, de vakantie komt eraan, dus wie weet :mrgreen:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
elk portie paddo kan verschillen.. soms kickt het hard in, soms weinig effect. Afgelopen zaterdag had ik 1 bakje hawaiians op.. totaal geen effect maar toen ik eenmaal wat wiet erbij rookte was ik meteen knetter stoned. na een uurtje of 4-5 zag ik opeens m'n vloer van de kamer lichtelijk golven, m'n pupillen waren ook een stuk groter.

Paddo's zijn soms gewoon onvoorspelbaar, en volgende keer gewoon heel bakje nemen? :) (en niet met 10 mensen om je heen zitten.. dat is echt te druk als je echt tript)

kippekont

hmm, ik kreeg daarstraks een flashback, ik herinnerde me dat ik een closed eye visual kreeg.

Ik kreeg allerlij patroontjes op me af, en opeens palmbomen :rolleyes:
Was echt vaag, maarja ik ga zo weer blowen, en men zegt dat je dan flashbacks kan krijgen.
En bedankt voor de tips, ik denk dat ik t op 5 mensen houd en meer paddo's.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
5 vind ik persoonlijk ook nog altijd te veel. Voor paddos vind ik 2-3 perfect, maximum 4. Zeker niet meer.

Elke portie is inderdaad verschillend. Ik zou gewoon nog eens opnieuw proberen met een andere soort. Terug halve portie. Ik zou niet direct verhogen want dan kan je wel eens raar opkijken.

Enjoy! :wink:

Bovenaan