2-cb en alcohol

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hoi,

Ik ga binnenkort 2-cb doen met 2 vrienden en mijn vriendin. Alleen een vriend en ik hebben 2-cb al eerder gedaan. Allemaal hebben we ervaring met drugs.

Nu lees ik regelmatig dat alcohol 2-cb versterkt, dat verklaard waarom een vriend op een veel hoger niveau zat dan mij de vorige keer omdat hij 2 glazen rode wijn op had en ik niet.

klopt het dat alcohol versterkt? Als het zo is en je weet een betrouwbare bron dan zou ik die graag willen lezen. Ik probeer het zelf op te zoeken maar kan weinig over die combinatie vinden, tenminste geen betrouwbare bron. Als je mij een hint kan geven in welke richting ik kan zoeken zou ik het ook graag horen.

Groetjes!

:stoned:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik vind alcohol toch wel enigszins versterken. Heb het al een aantal maal gedaan met en zonder. Met alcohol vond ik het visuele net iets intenser...

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Weet je ook waardoor het komt of waar ik dat kan vinden, ook op erowid ben ik radeloos.

ooscaar

Wijs gebruiker
Het waarom is hier erg onduidelijk, bij vrijwel alle andere psychedelica komt het niet echt voor in ieder geval. Uit eigen ervaring kan ik je wel vermelden dat de vaagheid en de visuals echt extreem hard toenemen als er alcohol in het spel in, en hoe meer alcohol, hoe groter de toename. Van 10 mg kan je echt al supervaag worden en heel veel visuals krijgen met alcohol in het spel. Echt hard trippen ga je er echter niet van, het blijft echt bij vaagheid en veel visuals, echt bijzondere gedachtenpatronen hoef je niet te verwachten door de combinatie.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik word wel veel sneller dronken als ik een Microdosis LSD doe. Maar ga dan niet meer merken van de LSD.

ooscaar zei:
Het waarom is hier erg onduidelijk, bij vrijwel alle andere psychedelica komt het niet echt voor in ieder geval. Uit eigen ervaring kan ik je wel vermelden dat de vaagheid en de visuals echt extreem hard toenemen als er alcohol in het spel in, en hoe meer alcohol, hoe groter de toename. Van 10 mg kan je echt al supervaag worden en heel veel visuals krijgen met alcohol in het spel. Echt hard trippen ga je er echter niet van, het blijft echt bij vaagheid en veel visuals, echt bijzondere gedachtenpatronen hoef je niet te verwachten door de combinatie.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat je überhaupt zin hebt in alcohol met lsd op... Lijkt me echt geen leuke combinatie. :P

ooscaar

Wijs gebruiker
Maar dat lijkt me juist meer doordat je veel bewuster wordt door LSD. Dan is het ook logisch dat je al een heleboel merkt van 3 glazen alcohol, of zelfs al van 1. Echt fysiek komt de alcohol dan niet harder aan toch lijkt me?

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Ik heb zelf samen met vrienden ondervonden dat alcohol het effect (goed) versterkt. Eerste keer dat ik 2c-b deed was samen met een groep vrienden (ook hun eerste keer). Eerst waren we met zijn vieren, namen elk een halve pil (van ongeveer 15mg per volle pil) en na 2 uur voelden wij nog niks. Ik nam nog een halfje, vriend van mij nam een drinkglas wijn (dus zo'n 200mL ding), 2 vrienden namen niks. Tegelijkertijd kwam er een vriend aan die van een feest vandaan kwam en in een korte periode voordat hij aankwam 7 bier had gedronken en ook wel een halfje wilde proberen. Hij tripte uiteindelijk vrij hard (hij zag echt overal wel iets raars/grappigs in), die vriend met wijn en ik waren even later ook licht aan het trippen, en de 2 andere die niks bijnamen, voelde niks.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
ooscaar zei:
Maar dat lijkt me juist meer doordat je veel bewuster wordt door LSD. Dan is het ook logisch dat je al een heleboel merkt van 3 glazen alcohol, of zelfs al van 1. Echt fysiek komt de alcohol dan niet harder aan toch lijkt me?
Mij lijkt het juist zo'n slechte combinatie omdat ik het geweldige aan LSD juist vind dat je zo über bewust bent van alles en superscherp dingen kunt inzien. Het laatste waar ik dan op zit te wachten is dat ik door alcohol die scherpte dan gedeeltelijk kwijtraak (stel ik me zo voor). :P

ooscaar

Wijs gebruiker
Mindless zei:
ooscaar zei:
Mij lijkt het juist zo'n slechte combinatie omdat ik het geweldige aan LSD juist vind dat je zo über bewust bent van alles en superscherp dingen kunt inzien. Het laatste waar ik dan op zit te wachten is dat ik door alcohol die scherpte dan gedeeltelijk kwijtraak (stel ik me zo voor). :P
Ja dat lijkt me er ook echt jammer aan. Maar ik kan me wel voorstellen dat Bob dit wel eens doet. Als je vrij vaak een microdosis neemt drink je ee vanzelf wel een keer alcohol bij toch. :)

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Alcohol versterkt de 2cb maar dat vind ik altijd wel overdreven. Ik merk het zelf pas als ik kachel ben en dan 2cb neem. Dan voelen 1.5 pil bijvoorbeeld als 2. Dus valt allemaal nog wel mee. Als ik echt een 2cb avond doe met vrienden word er vaak ook gewoon veel bij gedronken. Zeg niet dat het gezond is, maar het kan zeker wel

Fool

Badass junkie
Ik kan uit ervaring vertellen dat na een halve liter sterke drank (en een klein puntje pep :flushed: ) 18mg 2C-B aanvoelde als de gebruikelijke 35mg.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Fool zei:
Ik kan uit ervaring vertellen dat na een halve liter sterke drank (en een klein puntje pep :flushed: ) 18mg 2C-B aanvoelde als de gebruikelijke 35mg.

ik denk dat ik dat niet eens meer kan zoveel drinken. verleerd denk ik.

Bovenaan