• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2-CB Trip [36mg]

Hoi DF :) !

Ik ben nieuw op dit forum, dus voordat ik aan mijn report begin zal ik mezelf even voorstellen.
Ik ben een man, 20 jaartjes oud en weeg 80 kilo. Ik heb ervaring met XTC, Oxazepam, Wiet, Hasj, Alcohol en nu dus 2CB.

Per toeval kwam ik in aanraking met 2CB, hier was ik erg in geinteresseerd. Ik heb er voor gebruik verschillende dingen over gelezen op onder andere dit forum. Ik wist dat het tussen XTC en LSD lag, afhankelijk van je dosering. Mijn eerste keer 2CB was het uittesten. Toen heb ik er 1 genomen, zo'n 18mg oraal. Ik vond dit lichtelijk op XTC lijken, maar iets aan de lichtere kant, wat ik die avond geen probleem vond aangezien er ook werd gedronken.

Okee, dus. Ik heb dus afgesproken met een vriend, en we zouden er een gezellige avond van maken :grin: .

Eenmaal aangekomen hebben we niet bepaald getreuzeld, en heb ik er 2 genomen, en hij 1. Ik was erg benieuwd naar 'trippen', vandaar dit keer 2 :wave: . Voor mijn vriend was dit de eerste keer harddrugs.

Na ongeveer een half uur voelde ik hem langzaam opkomen, zoals ik dit bij XTC had, maar iets trager wat vriendelijk aanvoelde. Ik begon er zin in te krijgen en mijn vriend werd al gespannen omdat hij van nog niks wat merkte, en begon grapjes met mij te maken :rolleyes: . Na ook een uur begon hij het te voelen, en vertoonde XTC-achtige kwalen zoals erg actief zijn, en erg opvallend maar zeker niet storende blijdschap! Ikzelf heb dit moment nog lang niet het gevoel dat ik trip, maar dit is niet gek want we zijn nog maar een uur verder, ik blijf positief en heb er erg veel zin in.

We vermaken ons prima terwijl we op zijn kamer zitten, en luisteren naar mijn muziek, waar we beide van houden :rockband: . Ongeveer 2 verder is er een iemand bijgekomen, ik kende hem niet, maar hij was vriendelijk en op dat moment stoned, dus geen probleem. Ik trip nog niet en we besluiten naar buiten te gaan wat me op dat moment wel leuk leek.

We zijn naar buiten gegaan en WOW. Ik vroeg mij echt af wat er is gebeurd, maar WOW wat was dit mooi. Super velle kleuren en alles gloeit :openmouth: . Ik wist dat ik hierop heb gewacht en heb er uiterst van genoten, de wereld leek zo nepachtig- mooi, net Avatar. Ik wil jullie niet in verwarring brengen - ik ben nog in de huidige wereld en van besef waar ik ben. Lopen is uiterst gestoord, en de haren van mijn vriend worden felrood als ik ernaar kijk, en zijn wangen oranje. We lopen op straat met luide muziek en werden wel een beetje aangekeken wat ik toch wel eng vond. We lachen erg veel en de hele wereld is nog super mooi en we zijn erg vrolijk :hearteyes: .

Op een gegeven moment werd buiten zijn mij toch iets teveel en ik besluit terug naar het huis te gaan van mijn vriend, hun halen nog iemand op die ons vergezeld, wat ik opzich niet zo'n probleem vond.

Ik ben in zijn huis en zet weer wat van mijn muziek op en ga op bed liggen, hier kreeg ik behoorlijk het gevoel dat het mij iets teveel werd. Ik probeerde terug bij mezelf te komen en zei in mezelf "Laat het gebeuren." en dit helpt erg! Ik laat het over me heen komen en terwijl ik op bed lig beginnen overal om mij heen patroontjes op te duiken die lijken te ademen. Ik kijk erna en vind het super mooi, ondertussen besef ik dat muziek af en toe heel vervormd klinkt als ik er niet op let, wat mij een bevestiging geeft dat ik best redelijk aan het trippen ben :tearsofjoy: .

Mijn vriend(en), komen terug het huis in, die nu ook hard gaat en het super vind, nergens last van. We hebben in zijn kamer weer lol en ik probeer uit te leggen wat ik zie, wat lastig is omdat hij niet tript.

We zijn nu al bijna 6 uur verder en ik krijg het gevoel dat mijn effect redelijk af begint te nemen, wat ik geen probleem vind. Mijn vriend gaat nog een uur hard door. 7 uur verder - we praten erg voldaan met elkaar, en de 2 die er later bij waren zijn vertrokken.

8 uur later en het is goed geweest, we voelen beide nog nauwlijks wat en bespreken wat dingen met elkaar.

Al met al;
Ik ben blij en tevreden dat ik dit gedaan heb, het was super mooi en als de tijd er voor is twijfel ik er niet om dit nog eens te doen!

Dit is mijn eerste bericht op het forum, voel je vrij om mij op dingen te wijzen die ik beter kan doen of moet aanpassen!

Groetjes,
SS!
:rockband:

Bobsacamano

Badass junkie
Leuk dat je bij de club bent en meteen een report schrijft. Lees wel je eigen reports even een paar keer door voor je post soms schrijf je wat warrig maar fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Super leuke stof. Ik heb er net nog een handleiding voor geschreven in het research chemical subforum mocht je er nog wat aan hebben.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
leuk stofje blijft het! 2-cb was ook mijn 1e psychedelica! Moet zeggen dat sinds ik truffels heb gedaan ik wel merk dat 2-cb echt ''designer-drugs'' is.

36mg is een redelijke dosis als ik mij niet vergis?

ik had geen last van je warrigheid, misschien omdat ik zelf gaar ben van deze dag..

wat voor stofje ga je volgende keer gebruiken?

Bobsacamano zei:
Leuk dat je bij de club bent en meteen een report schrijft. Lees wel je eigen reports even een paar keer door voor je post soms schrijf je wat warrig maar fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Super leuke stof. Ik heb er net nog een handleiding voor geschreven in het research chemical subforum mocht je er nog wat aan hebben.

Bedankt voor de tip!
Ja die handleiding heb ik gelezen, mooi geschreven en erg handig!

Groetjes

oortjes zei:
leuk stofje blijft het! 2-cb was ook mijn 1e psychedelica! Moet zeggen dat sinds ik truffels heb gedaan ik wel merk dat 2-cb echt ''designer-drugs'' is.

ik had geen last van je warrigheid, misschien omdat ik zelf gaar ben van deze dag..

Waar kon jij het verschil van designer drug in merken? Ik heb nog nooit truffels geprobeerd. 36mg is naar mijn weten ook een redelijke dosis, maar er staan op verschillende websites verschillende richtlijnen, dus heb het maar geprobeerd en moet zeggen dat ondanks het mijn eerste keer was ik niet het gevoel had dat het echt te veel was, kon het prima hebben :wink: !

Ik weet nog niet wat ik de volgende keer ga proberen, ik denk eerst nog is een paar keer 2CB, maar ik ben ook erg geinteresseerd in LSD - de real deal. Alles op zijn tijd!

Groetjes

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Aan de ene kant begrijp ik het een beetje als mensen zeggen dat de 2c-b ervaring tussen de mdma en de lsd ervaring in zit. Aan de andere kant slaat het helemaal nergens op omdat 2c-b gewoon 2c-b is en dus zijn eigen ding. Ik heb met 2c-b wel een paar keer vlaagjes van euforie gevoelt, best gelijk aan die van mdma maar veel subtieler (kan misschien ook aan de dosis hebben gelegen). En 2c-b valt dus in de (breeede) groep van psychedelische drugs, net zoals lsd. Maar lsd is toch wel iets heel anders. De 2c-b ervaring is best wel zoals ik me ooit voorstelde hoe trippen zou zijn, toen ik nog nooit getript had: overal visuals en kleuren zien, maar qua geest voornamelijk mijn gewone dagelijkse zelf blijven, met uitzondering van tamelijk lichte geestelijke veranderingen. Lsd (en ook psilocybine) daarentegen zijn in staat om me elke keer (ook na meer dan 50x te hebben getript) compleet omver te blazen met de manier waarop ze me anders naar de wereld laten kijken. En daar hoeven dan niet eens visuals bij aan te pas te komen, al zijn die er meestal ook wel. Enorm overtuigende ervaringen van in werkelijk andere dimensies te komen met "entiteiten" met een veel hogere intelligentie dan die van mensen (en communicatie met die "entiteiten") zijn ook geen uitzondering meer met lsd en psilocybine. Het is imo toch wel heel wat anders dan 2c-b.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Supersaiyan zei:
oortjes zei:

Waar kon jij het verschil van designer drug in merken? Ik heb nog nooit truffels geprobeerd. 36mg is naar mijn weten ook een redelijke dosis, maar er staan op verschillende websites verschillende richtlijnen, dus heb het maar geprobeerd en moet zeggen dat ondanks het mijn eerste keer was ik niet het gevoel had dat het echt te veel was, kon het prima hebben :wink: !

Ik weet nog niet wat ik de volgende keer ga proberen, ik denk eerst nog is een paar keer 2CB, maar ik ben ook erg geinteresseerd in LSD - de real deal. Alles op zijn tijd!

Groetjes

Ik weet niet precies hoe je het moet omschrijven. Probeer het zelf een keertje en stel je na de trip af of de truffels of 2-cb natuurlijker aanvoelde. Ik snapte het eerst ook niet tot ik beide een keertje gedaan had.

Mindless zei:
Aan de ene kant begrijp ik het een beetje als mensen zeggen dat de 2c-b ervaring tussen de mdma en de lsd ervaring in zit. Aan de andere kant slaat het helemaal nergens op omdat 2c-b gewoon 2c-b is en dus zijn eigen ding. Ik heb met 2c-b wel een paar keer vlaagjes van euforie gevoelt, best gelijk aan die van mdma maar veel subtieler (kan misschien ook aan de dosis hebben gelegen). En 2c-b valt dus in de (breeede) groep van psychedelische drugs, net zoals lsd. Maar lsd is toch wel iets heel anders. De 2c-b ervaring is best wel zoals ik me ooit voorstelde hoe trippen zou zijn, toen ik nog nooit getript had: overal visuals en kleuren zien, maar qua geest voornamelijk mijn gewone dagelijkse zelf blijven, met uitzondering van tamelijk lichte geestelijke veranderingen. Lsd (en ook psilocybine) daarentegen zijn in staat om me elke keer (ook na meer dan 50x te hebben getript) compleet omver te blazen met de manier waarop ze me anders naar de wereld laten kijken. En daar hoeven dan niet eens visuals bij aan te pas te komen, al zijn die er meestal ook wel. Enorm overtuigende ervaringen van in werkelijk andere dimensies te komen met "entiteiten" met een veel hogere intelligentie dan die van mensen (en communicatie met die "entiteiten") zijn ook geen uitzondering meer met lsd en psilocybine. Het is imo toch wel heel wat anders dan 2c-b.

Ik begrijp wat je bedoeld, en inderdaad die euforie was een stuk milder dan bij XTC, maar het is gewoon makkelijk om een vergelijking te maken zodat je een idee hebt wat je voor moet stellen :grin: ! Wat je zegt over LSD durf ik dan ook zo te geloven, ik moet het nog wel zelf proberen en kijk er erg naar uit.

Bovenaan