Supersaiyan
Newbie
Hoi DF
!
Ik ben nieuw op dit forum, dus voordat ik aan mijn report begin zal ik mezelf even voorstellen.
Ik ben een man, 20 jaartjes oud en weeg 80 kilo. Ik heb ervaring met XTC, Oxazepam, Wiet, Hasj, Alcohol en nu dus 2CB.
Per toeval kwam ik in aanraking met 2CB, hier was ik erg in geinteresseerd. Ik heb er voor gebruik verschillende dingen over gelezen op onder andere dit forum. Ik wist dat het tussen XTC en LSD lag, afhankelijk van je dosering. Mijn eerste keer 2CB was het uittesten. Toen heb ik er 1 genomen, zo'n 18mg oraal. Ik vond dit lichtelijk op XTC lijken, maar iets aan de lichtere kant, wat ik die avond geen probleem vond aangezien er ook werd gedronken.
Okee, dus. Ik heb dus afgesproken met een vriend, en we zouden er een gezellige avond van maken
.
Eenmaal aangekomen hebben we niet bepaald getreuzeld, en heb ik er 2 genomen, en hij 1. Ik was erg benieuwd naar 'trippen', vandaar dit keer 2
. Voor mijn vriend was dit de eerste keer harddrugs.
Na ongeveer een half uur voelde ik hem langzaam opkomen, zoals ik dit bij XTC had, maar iets trager wat vriendelijk aanvoelde. Ik begon er zin in te krijgen en mijn vriend werd al gespannen omdat hij van nog niks wat merkte, en begon grapjes met mij te maken
. Na ook een uur begon hij het te voelen, en vertoonde XTC-achtige kwalen zoals erg actief zijn, en erg opvallend maar zeker niet storende blijdschap! Ikzelf heb dit moment nog lang niet het gevoel dat ik trip, maar dit is niet gek want we zijn nog maar een uur verder, ik blijf positief en heb er erg veel zin in.
We vermaken ons prima terwijl we op zijn kamer zitten, en luisteren naar mijn muziek, waar we beide van houden
. Ongeveer 2 verder is er een iemand bijgekomen, ik kende hem niet, maar hij was vriendelijk en op dat moment stoned, dus geen probleem. Ik trip nog niet en we besluiten naar buiten te gaan wat me op dat moment wel leuk leek.
We zijn naar buiten gegaan en WOW. Ik vroeg mij echt af wat er is gebeurd, maar WOW wat was dit mooi. Super velle kleuren en alles gloeit
. Ik wist dat ik hierop heb gewacht en heb er uiterst van genoten, de wereld leek zo nepachtig- mooi, net Avatar. Ik wil jullie niet in verwarring brengen - ik ben nog in de huidige wereld en van besef waar ik ben. Lopen is uiterst gestoord, en de haren van mijn vriend worden felrood als ik ernaar kijk, en zijn wangen oranje. We lopen op straat met luide muziek en werden wel een beetje aangekeken wat ik toch wel eng vond. We lachen erg veel en de hele wereld is nog super mooi en we zijn erg vrolijk
.
Op een gegeven moment werd buiten zijn mij toch iets teveel en ik besluit terug naar het huis te gaan van mijn vriend, hun halen nog iemand op die ons vergezeld, wat ik opzich niet zo'n probleem vond.
Ik ben in zijn huis en zet weer wat van mijn muziek op en ga op bed liggen, hier kreeg ik behoorlijk het gevoel dat het mij iets teveel werd. Ik probeerde terug bij mezelf te komen en zei in mezelf "Laat het gebeuren." en dit helpt erg! Ik laat het over me heen komen en terwijl ik op bed lig beginnen overal om mij heen patroontjes op te duiken die lijken te ademen. Ik kijk erna en vind het super mooi, ondertussen besef ik dat muziek af en toe heel vervormd klinkt als ik er niet op let, wat mij een bevestiging geeft dat ik best redelijk aan het trippen ben
.
Mijn vriend(en), komen terug het huis in, die nu ook hard gaat en het super vind, nergens last van. We hebben in zijn kamer weer lol en ik probeer uit te leggen wat ik zie, wat lastig is omdat hij niet tript.
We zijn nu al bijna 6 uur verder en ik krijg het gevoel dat mijn effect redelijk af begint te nemen, wat ik geen probleem vind. Mijn vriend gaat nog een uur hard door. 7 uur verder - we praten erg voldaan met elkaar, en de 2 die er later bij waren zijn vertrokken.
8 uur later en het is goed geweest, we voelen beide nog nauwlijks wat en bespreken wat dingen met elkaar.
Al met al;
Ik ben blij en tevreden dat ik dit gedaan heb, het was super mooi en als de tijd er voor is twijfel ik er niet om dit nog eens te doen!
Dit is mijn eerste bericht op het forum, voel je vrij om mij op dingen te wijzen die ik beter kan doen of moet aanpassen!
Groetjes,
SS!

Ik ben nieuw op dit forum, dus voordat ik aan mijn report begin zal ik mezelf even voorstellen.
Ik ben een man, 20 jaartjes oud en weeg 80 kilo. Ik heb ervaring met XTC, Oxazepam, Wiet, Hasj, Alcohol en nu dus 2CB.
Per toeval kwam ik in aanraking met 2CB, hier was ik erg in geinteresseerd. Ik heb er voor gebruik verschillende dingen over gelezen op onder andere dit forum. Ik wist dat het tussen XTC en LSD lag, afhankelijk van je dosering. Mijn eerste keer 2CB was het uittesten. Toen heb ik er 1 genomen, zo'n 18mg oraal. Ik vond dit lichtelijk op XTC lijken, maar iets aan de lichtere kant, wat ik die avond geen probleem vond aangezien er ook werd gedronken.
Okee, dus. Ik heb dus afgesproken met een vriend, en we zouden er een gezellige avond van maken
Eenmaal aangekomen hebben we niet bepaald getreuzeld, en heb ik er 2 genomen, en hij 1. Ik was erg benieuwd naar 'trippen', vandaar dit keer 2
. Voor mijn vriend was dit de eerste keer harddrugs.Na ongeveer een half uur voelde ik hem langzaam opkomen, zoals ik dit bij XTC had, maar iets trager wat vriendelijk aanvoelde. Ik begon er zin in te krijgen en mijn vriend werd al gespannen omdat hij van nog niks wat merkte, en begon grapjes met mij te maken
. Na ook een uur begon hij het te voelen, en vertoonde XTC-achtige kwalen zoals erg actief zijn, en erg opvallend maar zeker niet storende blijdschap! Ikzelf heb dit moment nog lang niet het gevoel dat ik trip, maar dit is niet gek want we zijn nog maar een uur verder, ik blijf positief en heb er erg veel zin in.We vermaken ons prima terwijl we op zijn kamer zitten, en luisteren naar mijn muziek, waar we beide van houden
. Ongeveer 2 verder is er een iemand bijgekomen, ik kende hem niet, maar hij was vriendelijk en op dat moment stoned, dus geen probleem. Ik trip nog niet en we besluiten naar buiten te gaan wat me op dat moment wel leuk leek. We zijn naar buiten gegaan en WOW. Ik vroeg mij echt af wat er is gebeurd, maar WOW wat was dit mooi. Super velle kleuren en alles gloeit
Op een gegeven moment werd buiten zijn mij toch iets teveel en ik besluit terug naar het huis te gaan van mijn vriend, hun halen nog iemand op die ons vergezeld, wat ik opzich niet zo'n probleem vond.
Ik ben in zijn huis en zet weer wat van mijn muziek op en ga op bed liggen, hier kreeg ik behoorlijk het gevoel dat het mij iets teveel werd. Ik probeerde terug bij mezelf te komen en zei in mezelf "Laat het gebeuren." en dit helpt erg! Ik laat het over me heen komen en terwijl ik op bed lig beginnen overal om mij heen patroontjes op te duiken die lijken te ademen. Ik kijk erna en vind het super mooi, ondertussen besef ik dat muziek af en toe heel vervormd klinkt als ik er niet op let, wat mij een bevestiging geeft dat ik best redelijk aan het trippen ben
Mijn vriend(en), komen terug het huis in, die nu ook hard gaat en het super vind, nergens last van. We hebben in zijn kamer weer lol en ik probeer uit te leggen wat ik zie, wat lastig is omdat hij niet tript.
We zijn nu al bijna 6 uur verder en ik krijg het gevoel dat mijn effect redelijk af begint te nemen, wat ik geen probleem vind. Mijn vriend gaat nog een uur hard door. 7 uur verder - we praten erg voldaan met elkaar, en de 2 die er later bij waren zijn vertrokken.
8 uur later en het is goed geweest, we voelen beide nog nauwlijks wat en bespreken wat dingen met elkaar.
Al met al;
Ik ben blij en tevreden dat ik dit gedaan heb, het was super mooi en als de tijd er voor is twijfel ik er niet om dit nog eens te doen!
Dit is mijn eerste bericht op het forum, voel je vrij om mij op dingen te wijzen die ik beter kan doen of moet aanpassen!
Groetjes,
SS!