Had geen internet meer tot nu, het laatste wat ik had gelezen was een trip report waar iemand 35mg 2-CB nam, en lekker hard tripte.
Ik heb om 18:00 4 pillen naar binnen gewerkt, aangezien een kameraad van mij hetzelfde gedaan heeft. Ik had 32mg 2-CB dus in totaal.
De 4de heb ik nog over voor volgende keer.
Ik ben nog altijd een beetje aan het bekomen, ik tripte 'm wel héél heftig, ik had in het begin een hele grote euforie, niet zoals die van mdma, maar toch even vrolijk.
Vond dit maar raar aangezien ik 2 dagen ervoor speed heb genomen, en vorig weekend nog MDMA.
Zo snel is je serotine voorraad toch nooit bijgevuld?
De open eye visuals waren wel lekker,
Ik heb nog al een druk behang op mijn kamer, met gebouwen etc..
Ik zag de gebouwen gewoon draaien, schuiven, etc...
Even later zag ik een foto van een vrouw, niet geanimeerd maar toch zag ik haar dansen, allee, soort van dansen.. Je kon het vergelijken met een gabber die in 1x 5gr mdma naar binnen heeft gewerkt en dat gewoon aankan. (ik weet dat dit niet kan, maar ik bedoel dan hoe hij zou dansen als hij de energie & euforie moest hebben van die 5gr)
Het was een waar avontuur, de closed eye visuals waren wel vet.
Ze kwamen héél érg dicht in de buurt van de MDMA closed eye visuals.
Zeker voor herhaling waard. Aangezien het uitleggen van de visuals redelijk moeilijk is, ga ik hier geen trip report over schrijven. De euforie, en de energie (in het begin) waren wel leuk.
Wel merkte ik dat de energie afnam naarmate de trip heviger werd.
In het begin voelde ik me redelijk misselijk, en stond op het punt dit mijn trip te laten over heersen. Bij truffels gooi ik dan altijd reggae op, nu ook gedaan en het ging meteen beter, heb van de rest van de trip verder ook geen last meer gehad van misselijkheid.
Rond half 12 was het helemaal uitgewerkt, mijn kameraad stelde voor om nog pep te doen, deze heb ik afgewezen, toen haalde hij Blauwe defcon's boven. (xtc), hij bood mij eentje aan, en ik ben trots op mijzelf dat ik deze heb kunnen afwijzen. hij ligt ondertussen beneden te hakken op hardcore, ik was ondertussen internet aan het fixen en dat is me ook gelukt

dus dacht ik, ik ga ff df mijn avontuur vertellen. de open eye visuals waren uniek, en zeker leuk!
Maar toch niet zoals die van MDMA, bij mdma zie je bijvoorbeeld een mooi meisje in een heks veranderen, met een lange neus, wratten, een heksenhoed op en op een gegeven moment zag ik die zelfs zweven opeen bezem. Deze hallucinaties vond ik bij 2-CB niet terug, en zal mijn zoektocht naar deze hallucinaties via een andere drug toch moeten voortzetten. Zodat ik achter 2 of 3 jaar nog eens kan zeggen: "Goh, ik ga eens een pilletje droppen, dat is al lang geleden!"
Ik heb momenteel ook geen behoefte naar pep, gewoon omdat het eigenlijk saai is geworden.
Ik ben blij dat ik mij gewoon normaal & vrolijk voel nuchter, anders zou het nog moeilijker zijn om te stoppen. :/ Ik denk dat ik mijn overgang heb gemaakt van stimulerende drugs naar tripmiddelen. Omdat tripmiddelen meer iets is wat ik in drugs zocht, aangezien ik momenteel veel socialer ben geworden en geen pep of xtc meer nodig heb om het gezellig te hebben op een feest ofzo.
Ik vond ook eigenlijk dat ik scherp bleef, ik kon nog helder denken. Maar vind toch dat het redelijk opvalt. Toen mijn neef even langs kwam voor onze gps terug te brengen, had hij meteen iets door, hij gebruikt zelf drugs maar voornamelijk speed, MDMA, coke, weed... de uitgaansdrugs zeg maar. Hij kon niet meteen plaatsen wat ik ophad, maar vertelde me meteen dat ik raar loopte.. ik had van te voren mijn pupillen gechecked en deze waren niet veel groter dan normaal, hieraan merkte hij dus ook niks.. Ook vond hij het opvallen dat ik de hele tijd rondkeek en je kon van mijn gezicht aflezen dat ik echt aan het genieten was van wat ik zag.
Als je dan een rare opmerking geeft zoals "Kan je wat glas in mijn cola gieten?" & "Jou gezicht is echt goed." komt je niet ten goede. en als je dan een lachkick krijgt waardoor je 3 minuten aan een stuk aan het lachen bent maar echt zo hard lachen dat je letterlijk op de grond ligt en bijna geen adem meer krijgt en er toevallig politiek op TV was en niemand iets zei en er op dat moment niets was om te lachen.. Toen stelde hij me de vraag van, " Je hebt iets gebruik, maar wat? " Waarop ik antwoorden: "2-cb"!
Hij keek mij verbaasd aan en vroeg wat dat was.. aangezien hij meer dat soort gebruiker is die af en toe iets gebruikt (1x in de 3/4 maanden), maar nog nooit informatie heeft opgezocht over drugs en dus soms gewoon 2 pillen tegelijk naar binnen werkt en soms 3 dagen door doet op de pep. Ik legde hem uit dat dit een Psychedelic is, zo iets als Truffels. (Dit kende hij wel)
Ik legde hem uit dat ik een beetje de euforie & energie van MDMA heb, en ook de hallucinaties heel veel leken op de van MDMA.. Nu is het dus zover gekomen dat we over 2 maanden het nog eens gaan doen samen. Want hij wilt het echt eens proberen. :P
Hoe dan ook, dit bericht is iets langer geworden dan de bedoeling was.
Maar wil dan nog vragen wat jullie suggereren om de hallucinaties van MDMA te verkrijgen zonder MDMA te nemen. Laat het mij maar weten!
Ik ga terug naar mijn kameraad die zal wel uitgestampt zijn na anderhalf uur hakken

De xtc heeft hij 2 uur geleden genomen dus zal nog 2 uurtjes aanhouden. Ook al begin ik moe te worden blijf ik toch nog liever even bij hem, je weet maar nooit! Ach, bekijkt het zo, hij heeft momenteel de tijd van zijn leven, toch? :P
Goedenacht!
EDIT; Ik zie net dat dit topic is verplaatst naar research chemicals.
Ik wist niet waar ik het moest zetten, het enigste wat ik wist is dat dit een psychedelic is maar geen natuurlijke. Dus "Natuurlijke Psychoactieven" leek me niet de juiste catogorie, LSD ook niet. Ook al zou je 2-cb een héél klein beetje kunnen vergelijken met LSD, met een beetje XTC erin gemengd.