Ik heb al een tijdje wat 2-ci thuis liggen. Het is er eigenlijk nog niet echt van gekomen om het te gebruiken, maar binnenkort doet zich een mooi moment aan! Mijn huisgenoot gaat weg en zijn kamer staat 2 weken leeg. Ik doe bijna altijd drugs met m'n andere 2 huisgenootjes dus we hebben het hele huis voor onszelf en zijn van plan in iedere kamer een andere sfeer te creëren met andere spulletjes etc.
Het is bijna 2 jaar geleden dat ik het spul heb gekocht, ik weet niet eens meer hoeveel het exact is, maar die jongen zei tegen mij dat het zeker genoeg moest zijn voor drie mensen. Denken jullie dat de werking echt een stuk minder kan zijn? En wat is de aangeraden dosis hiervoor? We hebben alledrie al wel ervaring met 2-cb, daar heb ik drie keer volgens mij 15mg van gehad en dat beviel goed.
Het is bijna 2 jaar geleden dat ik het spul heb gekocht, ik weet niet eens meer hoeveel het exact is, maar die jongen zei tegen mij dat het zeker genoeg moest zijn voor drie mensen. Denken jullie dat de werking echt een stuk minder kan zijn? En wat is de aangeraden dosis hiervoor? We hebben alledrie al wel ervaring met 2-cb, daar heb ik drie keer volgens mij 15mg van gehad en dat beviel goed.