2-FDCK

De Zandman

DF-koning
Zo. Na een tijdje een goede kwaliteit 2FD gekregen.
Ik heb er twee x een daverende trip mee gedaan. Ongelooflijk wat er in een uur aan je voorbij kan komen!
Ik was een dag of 10 wat depri gestemd. Ik kreeg domweg niets geregeld.
Na deze twee trips, waarvan vooral de eerste prettig was, heb ik nu 2 dagen al een voor mij zéér goed humeur.
Ik heb totaal geen cravings, dus ik kan nu makkelijk even een rustpauze nemen, om alleen al tolerantie te kunnen voorkomen.
De 2 trips deed ik met 100 mg oraal.
De trip kwam rustig binnen 10 minuten op, en ja, wat je dan een visie kunt krijgen op wie en wat je bent, en wilt...
Nu ga ik eens zien hoelang de goede stemming aanblijft.
Op dit moment is 2fd voor mij de meest prettige rc geworden.

LimburgseBoerin

Experimenterende gebruiker
Ik vind het een hele fijne substantie, wel niets om nog buiten te komen vind ik. Ik doe het meestal snachts in mijn bedje met uitzicht op de lichtjes van de stad. telkens een mespuntje, enkele keren na mekaar met ongeveer 20 minuten ertussen tot ik in een verstilde trip zit al zwevend in mijn bedje. Na een tijdje te zweven kom ik even terug om een jointje te draaien wat dan heel onhandig gaat, hand oog coordinatie absoluut niet goed afgesteld.

Heb wel opgemerkt dat de 2 de keer dat ik het bestelde de structuur anders was, meer kristal- achtig, de eerste keer was het een heel licht fluffy poeder.
Het proeft nu ook bitterder, de eerste bestelling was meer zoeter en aangenamer van smaak. Hoe komt dit? Heeft nog iemand dit opgemerkt en eventueel (lakmoes of dergelijke) reacties getest om te zien wat er in zit? zouden ze hun overschot aan 3mmc er doorgedraaid hebben?

En ook, blijft dit even lang als ketamine traceerbaar in het speeksel? wordt het uberhaupt herkend in de speekselcollectoren?

LimburgseBoerin

Gisterennacht met de lockdown nog eens 2 f dck gedaan in mijn bedje met uitzicht op de lichtjes. De trip was nog meer dan anders, compleet verstild, 1 auto op 3 u tijd zien voorbijrijden op de lege ringweg in de verte in de donkere nacht met het geluid van de oostenwind tussen de kieren van het raam. Desolaat post-apocaliptisch maar mooi en vredig en ik voelde me veilig en geborgen in mijn gezellige huisje.

• Like
Waarderingen: Kwak

De Zandman

DF-koning
Ja, ik herken die rust...
En juist deze fijne ervaring maakt, dat ik het een lange tijd niet meer zal nemen.
Want een verslaving ligt altijd op de loer...

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Ik vind 2F-DCK een leuke stof, het lijkt op ketamine maar is meer euforisch. Ik heb een paar leuke holes gehad waarin ik buiten mijn licham verbonden met het universum op mn bed lag. Ik was een paar keer vergeten wie ik ben :grin:

De Zandman

DF-koning
Ik vind de werking van 2fdck niet zo euforisch.
Ik vind de visuals werkelijk fantastisch als al dat lijnenspel in groen, rood, voorbij komt geschoven.
Jammer dat dit zo kort duurt.

mitchieee

Wijs gebruiker
Ik vind 2F-DCK een leuke stof, het lijkt op ketamine maar is meer euforisch. Ik heb een paar leuke holes gehad waarin ik buiten mijn licham verbonden met het universum op mn bed lag. Ik was een paar keer vergeten wie ik ben :grin:
enige wat ik er aan mis ‘ is het warme gevoel’ wat ik wel met ket heb als ik dan lekker in me bed lig en alles zo lekker voelt

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
over die hxe’ ken ik online niks vinden kwa doseringen of hoelang die duurt ken jij mij daar een dingetje over vertellen?
Ik heb mijn ervaring met HXE hieronder beschreven:

https://drugsforum.nl/threads/hxe-3-ho-2’-oxo-pce-hydroxetamine-ervaring.69400/#post-1498133

Daar staat ook mijn dosering aan. De werking is ongeveer 3 uur en daarna beginnen de naefecten in de vorm van lichte kleurlijke dissociatie, over 5 uur voelde ik me vrijwel nuchter.

Starwind

Bij verschillende vendors smaakt en werkt deze rc duidelijk anders...
is er een weg om door niet de naam te noemen van de verdor maar toch de weg te vinder er naar toe? Ik ben natuurlijk op zoek naar de beste D-KC verdar. er zit zoveel verschil in sommigen zijn geoon heel slecht of komen hun afspraken niet na. Ik ben heel tevrden over D Pr

Koning schepper

Belezen gebruiker
is er een weg om door niet de naam te noemen van de verdor maar toch de weg te vinder er naar toe? Ik ben natuurlijk op zoek naar de beste D-KC verdar. er zit zoveel verschil in sommigen zijn geoon heel slecht of komen hun afspraken niet na. Ik ben heel tevrden over D Pr
Op PB een hint gegeven. Geen volle namen of links enzo of dergelijke. Maar je moet wel heel zwakzinnig zijn als je het nu niet kan vinden.

KoningToto

Bewuste gebruiker
Nouja, ik heb de afgelopen maanden lopen stuntelen met 2-FDCK (altijd om de verkeerde redenen) en die kater kwam eigenlijk meteen.
Vrijwel geen last van katers met dit spul (bij light/common usage) lees ik overal..

Laatst bewerkt:
Bovenaan