2 feestjes in 1 week....

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
aanstaande zaterdag ga ik naar een feest (a state of trance :grin: ) de week daarop ga ik naar hyte. Nu weet ik de 3 maanden regel en de miligrammen per kilo regel.

Stiekem zou ik wel op allebei deze feesten wat X willen gebruiken. Ik weet dat dit slecht is maar hoe slecht is dit nu eigenlijk? als ik dit eenmalig doe ga ik daar merkbare schade van blijven houden? ik weet dat het waarschijnlijk de 2de keer wat minder goed zal werken.

mijn concrete vraag: is 2 keer X gebruiken binnen 7 dagen teveel van het goede of kan het voor 1 keer wel?

Fool

Badass junkie
Ja dat is teveel van het goede, vooral omdat dit dan waarschijnlijk niet de enige keer meer zal zijn. :wink:

Het is ongeveer 24 slecht.

Fool

Badass junkie
Sorry ik las verkeerd, het is niet binnen 7 dagen, maar 7 dagen ertussen. dan is het maar 22 slecht.

Fool

Badass junkie
Ja, de slechtheid hangt ook af van de temperatuur op de feestjes, maar 36 is wel exorbitant slecht, ik weet dat de wetenschap er nog niet uit is, maar heb je hier misschien bronnen voor?

leipebaviaan

Wijs gebruiker
2 weken drugs achter elkaar is nooit bevorderlijk. Ik zou gewoon op de één op XTC gaan en op de andere op alcohol. Pep of sos is altijd nog een alternatief. :wave:

tt1308

Newbie
Het is niet zo verstandig om de week er weer wat te nemen maar of het echt schadelijk of minder werkt heb ik er mijn twijfeld over.
Had vorige maand een groot feest waar ik 1,5 xje op had (over de hele avond) en de week erop maar een halfje en dat halfje was aangenamer dan die 1,5 van de week ervoor. Maar ik juich dit niet tor, best minstens 2 maand tussen zodat je er maximaal van geniet.

ooscaar

Wijs gebruiker
Als je je 5 dagen achter ellaar lam zuipt voel je je 3 dagen daarna ook weer goed, dat betekent nog niet dat je je hersens niet hebt gefrituurd. Zelfde met xtc, ik geloof best dat mensen het eenmalig met een week ertussen kunnen gebruiken zonder dat het effect (op korte termijn) minder wordt, maar het is heel slecht voor je hersenen. En als het een keer kan en goed gaat, is dat een excuus voor jezelf dat het de volgende keer weer kan. Gewoon een van de twee nuchter doen en anders lekker op de speed. Niet dat dat zo geweldig voor je is overigens :rolleyes:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Zoeken naar excuses die er niet zijn. Je weet dat het slecht is en afgeraden wordt omdat het gewoon veel schadelijker en risicovoller is, toch zoek je naar iets wat het goedpraat waardoor je met een gerust hart toch twee weken achter elkaar XTC kunt gebruiken.

Je bent niet de eerste die deze vraag stelt en zeker niet de laatste, maar het antwoord blijft altijd hetzelfde: Als je extra risico op klachten wilt lopen, ja dan kan het. Niemand kan je vertellen of je klachten echt krijgt maar als je ze eenmaal hebt, dan is het lastig om er weer vanaf te komen.

Gewoon niet doen dus, je hebt je hersenen ook over 20 jaar nog nodig...

Fool

Badass junkie
tt1308 zei:
Het is niet zo verstandig om de week er weer wat te nemen maar of het echt schadelijk of minder werkt heb ik er mijn twijfeld over.
Had vorige maand een groot feest waar ik 1,5 xje op had (over de hele avond) en de week erop maar een halfje en dat halfje was aangenamer dan die 1,5 van de week ervoor. Maar ik juich dit niet tor, best minstens 2 maand tussen zodat je er maximaal van geniet.
Dus omdat je je fijner voelde op het tweede feestje was het niet echt schadelijk?

Bobsacamano

Badass junkie
Ja Fool dat is wetenschap pffff snap het nou een keer.

Het kan wel hoor maar dan moet je door blijven slikken net zoals met drank gewoon door drinken dan krijg je de hangover niet maar pas later. Dus gewoon op feestje 1 beginnen en dan alle dagen er tussen drie maal daags pilletje pakken tot je andere feestje begint en daarna rustig afbouwen.

Kan wel zijn dat je je daarna wat jaartjes down voelt maar goed whatever.

Maar aan de topic starter alle gekheid op een stokje. Pak je 2e feestje dan beetje pep ofzo of wat biertjes maar laat je xtc lekker thuis.

Fool zei:
tt1308 zei:
Dus omdat je je fijner voelde op het tweede feestje was het niet echt schadelijk?

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
bedankt iedereen voor de reacties! ik heb besloten het gewoon niet te doen. Sommige zeggen speed of sos gebruiken. Ik heb niet de behoefte om dat te gaan gebruiken, voor mij is xtc wel de limit. ik ga gewoon wat drankjes drinken en een leuke avond hebben zonder X.

nogmaals bedankt voor de reacties :grin:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Het kan wel hoor maar dan moet je door blijven slikken net zoals met drank gewoon door drinken dan krijg je de hangover niet maar pas later. Dus gewoon op feestje 1 beginnen en dan alle dagen er tussen drie maal daags pilletje pakken tot je andere feestje begint en daarna rustig afbouwen.

HUUUUUUUUUUUU?????? Wat ze je nu weer allemaal?????????? IP- ban wegens het verstrekken van valse informatie. :tearsofjoy:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
leipebaviaan zei:

HUUUUUUUUUUUU?????? Wat ze je nu weer allemaal?????????? IP- ban wegens het verstrekken van valse informatie. :tearsofjoy:

Klopt dan niet dan? :tongueout:
Inakken = bijpakken toch? :tearsofjoy:

Bobsacamano

Badass junkie
Trouwens wel goed van je :)

kokosmakroon900 zei:
bedankt iedereen voor de reacties! ik heb besloten het gewoon niet te doen. Sommige zeggen speed of sos gebruiken. Ik heb niet de behoefte om dat te gaan gebruiken, voor mij is xtc wel de limit. ik ga gewoon wat drankjes drinken en een leuke avond hebben zonder X.

nogmaals bedankt voor de reacties :grin:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
bobsacamano zei:
Ja Fool dat is wetenschap pffff snap het nou een keer.

Kan wel zijn dat je je daarna wat jaartjes down voelt maar goed whatever.
Hahahahaha ik lachte hardop

Bovenaan