2-MMC (2-Methylmethcathinone)

AmsBoy91

Newbie
Hi iedereen,

Ik kom dit stofje net tegen bij een bekend vendor, en had er niet eerder van gehoord (ondanks een maandenlange online zoektocht naar 3-MMC alternatieven..)

Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik word de afgelopen tijd een beetje misselijk van Reddit, dus ik houd het eigenlijk even bij de Wiki pagina.

Ik heb zelf ook ervaring met 4-MMC, destijds (10 jaar geleden) de echte original, en ik vind 3-MMC nu al een jaar of twee eigenlijk net zo lekker. Of ja, vond... Dus ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wat 2-MMC te bieden heeft. Ik ga het sowieso zelf bestellen, waarschijnlijk deze week nog. Updates zullen dan ook zeker volgen.

PS ik heb gezocht maar de zoek-functie deed het niet, server error. Hoop dat ik niet met mijn eerste post (spannend!) alle forum regels breek door niet eerst te zoeken :wink:

Nickje

Belezen gebruiker
Wat ik er over vind stemt niet hoopvol, maar dat had ik al verwacht. Over het algemeen geldt, hoe lager het nummer hoe minder het stofje, denk aan 4-FA vs 3-FA vs 2-FA. Zo is 3-MMC het iets mindere broertje van 4-MMC hoewel voor veel mensen prima, maar ga er maar van uit dat 2-MMC weer een stapje terug is (lees: wel wat stimulerend, minder potent, minder euforie, wel de bijwerkingen...).

AmsBoy91

Newbie
Het duurde even dankzij onze vrienden van PostNL, maar ik vis dit net uit de brievenbus <3

Ik wilde eigenlijk een soort trip report gaan schrijven, maar ik kon de verleiding niet weerstaan :tearsofjoy: dus m'n neus fikt lekker weg, zoals te verwachten viel, en ik ga redelijk hard. Wil nu nog even geen conclusies trekken, maar later vanavond (of morgen) volgt een update :) vanuit het OLVG wss (j/k don't ban me plz)

Martinus

Wijs gebruiker
Wat ik er over vind stemt niet hoopvol, maar dat had ik al verwacht. Over het algemeen geldt, hoe lager het nummer hoe minder het stofje, denk aan 4-FA vs 3-FA vs 2-FA. Zo is 3-MMC het iets mindere broertje van 4-MMC hoewel voor veel mensen prima, maar ga er maar van uit dat 2-MMC weer een stapje terug is (lees: wel wat stimulerend, minder potent, minder euforie, wel de bijwerkingen...).

Maar amfetamine zonder aanhangsels is dan wel weer potent? Dus volgens die logica is MMC de eindbaas?

AmsBoy91

Newbie
Brandt het erger dan 3mmc?

Nee, beetje hetzelfde.

Qua werking / gevoel helaas niet hetzelfde. Rond 17u had ik 2 lijntjes genomen, ik voelde gelijk de hartslag omhoog gaan en ik dacht "dit gaat leuk worden!", ik denk omdat m'n hersenen verwachtten dat het 3-MMC gevoel zou volgen. Dat was helaas niet zo... Geen euforie, geen sex drive.

Zojuist weer 2 lijntjes genomen. Ik voel nu toch wel íets gebeuren. Misschien moet ik gewoon wat grotere lijnen maken, maar ik ben bang dat ik straks een beetje het gevoel hebt alsof je teveel speed hebt genomen. Het voelt tot nu toe meer als speed dan als 3-MMC in ieder geval. Ik houd jullie op de hoogte :revolvinghearts:

Nickje

Belezen gebruiker
Maar amfetamine zonder aanhangsels is dan wel weer potent? Dus volgens die logica is MMC de eindbaas?
Ha,dat klinkt i.d.d. óók logisch 😁 maar ik denk dat ook andere factoren in de moleculaire structuur (wow mooie term) grote invloed hebben. Als ik alle reviews en psychonaut etc. naast elkaar zet denk ik toch een duidelijke rode draad te zien.

Nickje

Belezen gebruiker
Nee, beetje hetzelfde.

Qua werking / gevoel helaas niet hetzelfde. Rond 17u had ik 2 lijntjes genomen, ik voelde gelijk de hartslag omhoog gaan en ik dacht "dit gaat leuk worden!", ik denk omdat m'n hersenen verwachtten dat het 3-MMC gevoel zou volgen. Dat was helaas niet zo... Geen euforie, geen sex drive.

Zojuist weer 2 lijntjes genomen. Ik voel nu toch wel íets gebeuren. Misschien moet ik gewoon wat grotere lijnen maken, maar ik ben bang dat ik straks een beetje het gevoel hebt alsof je teveel speed hebt genomen. Het voelt tot nu toe meer als speed dan als 3-MMC in ieder geval. Ik houd jullie op de hoogte :revolvinghearts:
@Martinus dat dus....

Megadude

Experimenterende gebruiker
Ja, zal ool wel meer speedy zijn, net zoals 2-FA of 2-FMA. Grappig dat het zo blijkbaar werkt. Of is dat geen wet van meden en perzen?

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Als je een uur geleden 250mg bommetje nam en je voelt niks van positieve effecten zou ik ook gewoon geen nieuw bommetje meer nemen.
Maar dat is mijn mening maar.
klopt maar lichamelijk heb ik ook nergens last van
dus probeer te kijken of een hogere dosis wel effect heeft
mischien is mijn tolerantie hoog voor uppers

k probeer het gewoon e is het niks dan wet een ieder het hier ook voordat je mischien zomaar je geld weg gooid

maar 100% waar om niet bij te nemen

ricorieks

klopt maar lichamelijk heb ik ook nergens last van
dus probeer te kijken of een hogere dosis wel effect heeft
mischien is mijn tolerantie hoog voor uppers

k probeer het gewoon e is het niks dan wet een ieder het hier ook voordat je mischien zomaar je geld weg gooid

maar 100% waar om niet bij te nemen
was effe aan de telefoon ,ga nu bijnemen
heb alleen een lichte zweef in me hoofd niks speciaals

Beady

Bewuste gebruiker
Als je zoals in je oorspronkelijke openingspost 4-MMC en 3-MMC de bomb vond ga dan voor 3-MMA.

It will blow your head off. 3-MMC komt niet eens aan de enkels van 3-MMA.

ricorieks

3mmc was al minder kwalitatief dan 4mmc.
Zonder dat ik de chemische structuur überhaupt ken kon ik al voorspellen dat 2mmc nog minder kwalitatief ging zijn.
ja het was zeker niks
maar had het in huis en wou het tog een kans geven
dit koop je 1 x en nooit meer
maar er zal best een grote groep zijn die het placebo effect wel voelt en dat is weer kassa natuurlijk
voor mij was het puur nieuwsgierigheid en het in huis hebben..

Venerg

Newbie
Pure rotzooi 2-mmc, verneem bijna geen effecten van dit spul bij het snuiven en wordt hondsberoerd van de bommetjes. Persoonlijk blijft 3-cmc tot nu toe de beste vervanger voor 3-mmc als moet je dat spul eerst leren snuiven omdat het vreselijk voelt om te snuiven :tongueout: (bommetjes met 3-cmc zijn wel de shit trouwens, hele avond lichte high tijdens het zuipen en je wordt bijna niet dronken)

Beady

Bewuste gebruiker
Pure rotzooi 2-mmc, verneem bijna geen effecten van dit spul bij het snuiven en wordt hondsberoerd van de bommetjes. Persoonlijk blijft 3-cmc tot nu toe de beste vervanger voor 3-mmc als moet je dat spul eerst leren snuiven omdat het vreselijk voelt om te snuiven :tongueout: (bommetjes met 3-cmc zijn wel de shit trouwens, hele avond lichte high tijdens het zuipen en je wordt bijna niet dronken)
Ga eens voor 3-FA. Of als je next level.. 3-MMA.

Azraël

Belezen gebruiker
Het is de rushy euforische stimulant als 3-mmc. Zeker niet. Maar je krijgt er wel een moodlift van en.zin om dingen te doen. Ik heb er wel wat gbl bij gepakt en vind dit goed samengaan. Het is zeker wel erotisch! Je kan er zeker goed op sexen! Kleine redose bumps zijn nodig om verder te doen!
Vooral dopaminergische stimulant die energie en minimale euforie geeft.
Moeite waard om eens te proberen. Gram ging er snel door! IDD ook Mel moorish ivm ghb.

VriendelijkeGebruiker

Experimenterende gebruiker
Hi iedereen,

Ik kom dit stofje net tegen bij een bekend vendor, en had er niet eerder van gehoord (ondanks een maandenlange online zoektocht naar 3-MMC alternatieven..)

Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik word de afgelopen tijd een beetje misselijk van Reddit, dus ik houd het eigenlijk even bij de Wiki pagina.

Ik heb zelf ook ervaring met 4-MMC, destijds (10 jaar geleden) de echte original, en ik vind 3-MMC nu al een jaar of twee eigenlijk net zo lekker. Of ja, vond... Dus ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wat 2-MMC te bieden heeft. Ik ga het sowieso zelf bestellen, waarschijnlijk deze week nog. Updates zullen dan ook zeker volgen.

PS ik heb gezocht maar de zoek-functie deed het niet, server error. Hoop dat ik niet met mijn eerste post (spannend!) alle forum regels breek door niet eerst te zoeken :wink:
Heb het net ook maar besteld om te proberen, ben benieuwd

AmsBoy91

Newbie
Als je zoals in je oorspronkelijke openingspost 4-MMC en 3-MMC de bomb vond ga dan voor 3-MMA.

It will blow your head off. 3-MMC komt niet eens aan de enkels van 3-MMA.

Oeh, interessant! Dit ga ik vandaag wel bestellen dan :blush:

Is 3-MMA wel een beetje op de dopamine ("lekker"), ook? Dat is echt wel het effect dat ik zoek. Dat je het in je keel voelt smelten (zeg maar) en dat je echt denkt van wow, dit is geil spul :hearteyes: Ik haat het als het enkel speed-achtig is, dat spul gebruik ik ook echt nooit. Alvast bedankt voor je input, ik ga het sowieso bestellen want de naam alleen al klinkt heerlijk (3-Methyl-Methamphetamine. Wow).

Kevin761990

Belezen gebruiker
Ja 3cmc snuiven vond ik echt pijnlijk man.

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Sinds 3MMC weg is, verbannen, heb ik nog niemand gehoord met een goede TIP.
iemand aanraders in een andere hoek? Iets chills, niet te heftig, voor een avond ontspannen?
Zolang het geen trip is, enkel iets van euforie en warm gevoel, blij zijn.
Kater deal ik later wel mee, na 8 weken stress toch wel weer eens een avondje happy zijn lijkt me we
weer eens leuk. Wel graag iets wat gwn online te koop is. Geen coke of speed. Daar doe ik t slecht op.

Ape

Badass junkie
iemand aanraders in een andere hoek? Iets chills, niet te heftig, voor een avond ontspannen?
Kater deal ik later wel mee, na 8 weken stress toch wel weer eens een avondje happy zijn lijkt me we
weer eens leuk. Wel graag iets wat gwn online te koop is. Geen coke of speed. Daar doe ik t slecht op.
Phenibut?

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Dat heb ik gehad, ik val in slaap er van. Wel een goede relax tip dus. Dankjewel voor t meedenken 🙏🏼

• Like
Waarderingen: Ape

Flualhamdulillam

Badass junkie
Ik zou 3-FA eens bekijken.

Bovenaan