Misschien een beetje offtopic, maar hier wordt toch niet zo veel zinnigs meer verteld.
Ik twijfel al een tijdje om eens speed te proberen, maar meestal zet ik het uit mijn hoofd als ik berichten lees zoals die van Conjo.
Vooral om eens iets te hebben wat energie geeft op een feest tijdens de 3 maanden pauzes.
4fmp vind ik geweldig, slechts 2x geprobeerd het laatste jaar en ligt ook gewoon in huis.
Ook ik rook dagelijks wiet maar ik ben er ook wel van overtuigd dat ik niet verslaafd zal worden aan hard drugs; obsessief over de risico's lezen op DF en jezelf regels opleggen helpt ook wel denk ik.
(bv. mijn 1e xtc heb ik mezelf beloofd voor ik het innam van dat jaar het niet nog eens te doen. ik ben die zomer naar nog festivals geweest met mensen onder de xtc rond mij en heb een prima tijd gehad met wat biertjes en jointjes)
Ik denk dat het effect mij zeker zal bevallen, maar hier in België heeft speed een slechte naam lijkt mij en wordt het mij afgeraden. En ommdat ik ADD heb denk ik dat amfetamine wel een leuke werking zal hebben op mij.
Verder enkel mdma gebruikt van stimulanten. Ook wil ik niet snuiven.
2CB-fly en 6 apb (maar voor 6apb uiteraard ook pauze aanhouden) staan nog op de to-do list en veel verder wil ik niet gaan.