Angramar Temenos zei:Bezigheidstherapie noem ik dat. Het probleem zijn niet de drugs op zich, maar de leegte die je maar vult met drugs.

Jezus, wat een kutantwoord, klinkt alsof je beetje veel last hebt van zelfmedelijden.Ewie zei:Ik heb ook niet bepaald een leuke jeugd gehad (misschien nog wel wat erger als jou situatie), maar tering waarom meteen zo aan de drugs? Je zal nog veel tegenslagen krijgen in het leven en drugs is slechts een tijdelijke "uitweg", gebruik gewoon een beetje verstandig en geniet van je jeugd![]()

Amaranth zei:Was eigenlijk niet van plan op dit topic te reageren, heb toch niet veel zinnigs toe te voegen, maar:
Jezus, wat een kutantwoord, klinkt alsof je beetje veel last hebt van zelfmedelijden.Ewie zei:Ik heb ook niet bepaald een leuke jeugd gehad (misschien nog wel wat erger als jou situatie), maar tering waarom meteen zo aan de drugs? Je zal nog veel tegenslagen krijgen in het leven en drugs is slechts een tijdelijke "uitweg", gebruik gewoon een beetje verstandig en geniet van je jeugd![]()
Kigh zei:Amaranth zei:Was eigenlijk niet van plan op dit topic te reageren, heb toch niet veel zinnigs toe te voegen, maar:
Nee, je hebt er inderdaad niks zinnigs aan toe te voegen...
Hij zegt toch alleen hoe 't bij hem was, in 1 zin, daarna geeft hij hem een tip op de weg en daar kan die persoon maar mee doen wat die wil doen. Doordat hij zelf wat meegemaakt heeft voelt de persoon zich misschien beter geholpen dan door iemand die gewoon een makkelijke/normale/weetikwat jeugd heeft gehad.
Angramar Temenos zei:Ik zie dat je ook Heroine gebruikt, ben je daaraan verslaafd? Namelijk met de andere drugs stoppen (qua afkick/craving, die leegte opvullen is een ander verhaal) zal redelijk meevallen als je echt alles geeft....
Staat in zijn signature:Sarori zei:Angramar Temenos zei:Ik zie dat je ook Heroine gebruikt, ben je daaraan verslaafd? Namelijk met de andere drugs stoppen (qua afkick/craving, die leegte opvullen is een ander verhaal) zal redelijk meevallen als je echt alles geeft....
Waar zegt TS dat hij heroïne gebruikt? Ik kan dat nergens lezen hoor![]()
signaturevantopicstarter zei:Did: Weed, Hasj, Alcohol, Speed, XTC, Cocaine, Poppers, GHB, DXM, MDMA Kristallen, Nicotine, Caffeine, Heroine, Ketamine
Angramar Temenos zei:Ik zie dat je ook Heroine gebruikt, ben je daaraan verslaafd? Namelijk met de andere drugs stoppen (qua afkick/craving, die leegte opvullen is een ander verhaal) zal redelijk meevallen als je echt alles geeft, maar heroine is de slang die je niet zo makkelijk afschudt. Als je het een paar keer hebt gehad snap ik, maar gebruik je het dagelijks/om de dag etc? Word je ziek zonder?
Kigh zei:Staat in zijn signature:Sarori zei:Waar zegt TS dat hij heroïne gebruikt? Ik kan dat nergens lezen hoor![]()
signaturevantopicstarter zei:Did: Weed, Hasj, Alcohol, Speed, XTC, Cocaine, Poppers, GHB, DXM, MDMA Kristallen, Nicotine, Caffeine, Heroine, Ketamine
Dat noem ik nou niet een heroïnegebruiker...Motorhead zei:Ik heb wel eens heroine gerookt, maar 1 keer en nooit weer en dus nooit verslaafd aan geworden....