22 gram High Hawaiians

aetherial

Newbie
Hallo,

Ik heb nu een keer of 7 truffels(Tampanensis,Atlantis,Hollandia) gedaan en heb altijd 15 gram genomen.
Nu heb ik vorige week 22 gram High Hawaiians gekocht en ik ben van plan ze vannacht te nemen.

Ik heb mijn trips tot nu toe nooit echt als heel heftig ervaren, al was de eerste trip wel iets heftiger dan de keren daarna, maar wellicht komt dat omdat dat mijn eerste keer truffels was.

Ik zet er altijd thee van omdat ik een zwakke maag heb en snel misselijk word.
Set & setting zit wel goed denk ik. Ik doe het altijd in m'n eentje op m'n kamer, waar ik zo'n wifi lightbulb heb die ik op verschillende kleuren kan instellen, muziek aan en vervolgens het grootste gedeelte van de trip op m'n bed liggen. Ik heb ook grote vlaggen over m'n muren met patroontjes van paddo's etc.

Mijn vraag is eigenlijk hoeveel heftiger deze trip zal worden in vergelijking met mijn vorige trips.

Thanks in advance!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Die extra 7 gram zal best een stuk heftiger worden, het is toch bijna 50% meer dan wat je hiervoor altijd nam. Hoeveel heftiger het precies gaat worden kan niemand je zeggen helaas. Sowieso is elke trip weer anders en het blijft een natuurproductie waardoor de potentie van de truffels ook nog per keer kan verschillen.

Maargoed je hebt het nu 7 keer eerder gedaan zeg je, dus dan moet wat meer waarschijnlijk wel goed komen. Normaal zou ik zeggen verhoog je dosis met 5gr, maarja die high hawaiians komen in bakjes van 22gr dus dan kun je dat net zo goed gewoon opmaken.

aetherial

Newbie
Psychedelibee zei:
Die extra 7 gram zal best een stuk heftiger worden, het is toch bijna 50% meer dan wat je hiervoor altijd nam. Hoeveel heftiger het precies gaat worden kan niemand je zeggen helaas. Sowieso is elke trip weer anders en het blijft een natuurproductie waardoor de potentie van de truffels ook nog per keer kan verschillen.

Maargoed je hebt het nu 7 keer eerder gedaan zeg je, dus dan moet wat meer waarschijnlijk wel goed komen. Normaal zou ik zeggen verhoog je dosis met 5gr, maarja die high hawaiians komen in bakjes van 22gr dus dan kun je dat net zo goed gewoon opmaken.

Had inderdaad al verwacht dat de heftigheid ook weer verschilt per trip en misschien ook wel persoonsafhankelijk is.
Precies wat je zegt inderdaad, om nu 5 gram extra te nemen en de andere 2 gram weg te gooien is ook een beetje zonde.
Ik denk dat ik het maar gewoon ga proberen en mocht het wel te heftig worden, zou het alsnog een positieve ervaring kunnen worden als ik er iets uit leer. "Sometimes it won't show you what you want, but what you need to see" zoals ze zeggen.
Een bad trip ben ik in ieder geval niet bang voor. Ik ben een heel nuchter persoon, no pun intended, en zie mezelf ook totaal niet bad gaan.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat is in ieder geval de goede instelling voor trippen. Ik heb zelf nog nooit een bad trip gehad, maar genoeg zware en erg heftige momenten. Die waren op dat moment niet altijd even leuk, maar dat zijn wel de momenten waar ik het meest van geleerd heb en dus achteraf ook erg positief op terug kijk. Moeilijke momenten in een trip zijn vaak een uitvergrote representatie van dingen waar je in het dagelijks leven ook tegenaan loopt. Kun je je daar doorheen slepen in een trip dan leer je dus ook hoe je dat in het dagelijks leven kunt.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik heb deze truffel ook een keer gehad met deze dosis en vond het zelf heel goed te doen. Het was zeker visueler als ik gewend was op dat moment maar de stap van 15 naar 22 was voor mij prima te doen.

Ik vond het de fijnste truffels die ik tot nu toe heb gehad. Enjoy :grin:

aetherial

Newbie
Bobsacamano zei:
Ik heb deze truffel ook een keer gehad met deze dosis en vond het zelf heel goed te doen. Het was zeker visueler als ik gewend was op dat moment maar de stap van 15 naar 22 was voor mij prima te doen.

Het is nu zo'n 2 uur geleden dat ik de thee heb gedronken en visueler is het zeker!
Ik heb je tekst wel 20 keer gelezen volgens mij omdat het lezen ervan zo'n leuk gevoel geeft.
Alles leek net even in slow motion te gaan en volgens mij ben ik al een half uur bezig om dit stukje te schrijven. Het begint nu heel intens te worden tho, maar op een goede manier.

Bobsacamano

Badass junkie
Hahaha voel me vereerd. Hopelijk heb je een leuke trip gehad. Komt er nog een reportje?

aetherial zei:
Bobsacamano zei:

Het is nu zo'n 2 uur geleden dat ik de thee heb gedronken en visueler is het zeker!
Ik heb je tekst wel 20 keer gelezen volgens mij omdat het lezen ervan zo'n leuk gevoel geeft.
Alles leek net even in slow motion te gaan en volgens mij ben ik al een half uur bezig om dit stukje te schrijven. Het begint nu heel intens te worden tho, maar op een goede manier.

aetherial

Newbie
Het was opzich wel een leuke trip maar heel bijzonder vond ik het eigenlijk niet.
Vanaf de come up tot ongeveer een uur daarna was het iets heftiger dan bij mijn vorige trips, vooral op visueel gebied. Helaas was alles na zo'n 3,5 uur weer normaal en vind ik deze trip dan ook niet tripreport-waardig.

Ik heb nog wel ergens een report van mijn eerste truffeltrip staan, ik zal hem even posten.

Bovenaan