iWannaGetHIGHHpleaz
Newbie
.
iWannaGetHIGHHpleaz zei:hallo mensen,
jullie helpen me echt, superr bedankt! maar wie nog wat weet, vooral blijven posten
![]()
enne mn moeder zet me ECHT het huis uit hoor.. heeft ze al eerder een weekje gedaan. ze is zo ontzettend anti roken/drugs/enz (zelfs doktersmedicijnen) dat ze er nooit achter mag komen.. misschien als ik uit huis ga als ik 17 benfzo. en bij mn vader kan ik ook nie aankomen. wil ik ook niet xD
weet iemand trouwens of thee smoken ook zin heeft? hebben wij namelijk veel van.![]()
enneh om eerlijk te zijn wil ik wel roken.. alleen kan niets kopen enzo. jeemig ik zal wel ziek zijn want ik vind die rook zelfs lekker ruiken
verder ben ik ook vaak depressief en lijkt het me gwoon eens fijn lekker 'weg' te zijn. (nee.. ik krijg geen antidepressiva. mag niet van mn ouders, zelfs een paracetamol krijgen is voor mij een hele opgave zeuren-zeuren-zeuren..)
najah. wie nog wat weet.. !!![]()
xxx
edit:
roken is slecht voor je jah, maar dood gaan we allemaal.![]()
Nee, zij had wel ballen. Deze wil graag stoer zijn maar durft niet, veel dieper kun je niet zinken geloof ik.donaldduck zei:Volgens mij zie ik een nieuw scenemeisjedana![]()
Exceptional Insight zei:Nee, zij had wel ballen. Deze wil graag stoer zijn maar durft niet, veel dieper kun je niet zinken geloof ik.donaldduck zei:Volgens mij zie ik een nieuw scenemeisjedana![]()
Als je nog 90 gram wiet wil, heb ik een goede tip voor je.iWannaGetHIGHHpleaz zei:Exceptional Insight zei:Nee, zij had wel ballen. Deze wil graag stoer zijn maar durft niet, veel dieper kun je niet zinken geloof ik.donaldduck zei:Volgens mij zie ik een nieuw scenemeisjedana![]()
... ach, t maakt ook niet zo veel meer uit. ben al aan het roken hoor, en t gaat mij niet op stoer zijn. wrom rook jij? daarom. heb intussen al geblowd. red t wel.
anyway, thanx voor de help van de serieuze mensen hier
(niet degene met alleen kritiek, nee, DAT helpt met je zelfvertrouwen.)
doegg.
Dubz zei:Als je nog 90 gram wiet wil, heb ik een goede tip voor je.
iWannaGetHIGHHpleaz zei:

+1MetaalKonijn zei:Dit is echt te kansloos voor woorden.