24/7 Speed Topic

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Je kent het wel ...
Net een (aantal) lijn(tjes) speed gesnoven en je kan ECHT niet slapen.
Ik ondervind dit probleem bijna elke keer :wink:

Vandaar een topic om in te praten als je de hele nacht wakker moet doorbrengen.

Vergeet niet; Je kan alleen niet slapen als je je er zorgen over maakt :sunglasses:

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Mjah ik heb helaas last van een feest die om 2 uur moest eindigen omdat iemand onwel werdt.

Na een paar jointjes een slaappoging ondernemen.

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Hehe das maar goed ook, wij moeten het doen met MDMA en/of Pep,
LSD is eventueel ook een oplossing :wink:

En natuurlijk de standaard Alcohol + Cannabis.

P.S we hebben in een paar uur een vol topic weten aanmaken :stoned: :stoned: :stoned:

DreamWeaver

Badass junkie
Van die paar sleutelpuntjes van straks blijf ik niet wakker...

Zie het Time-Out topic voor meer info over mijn kutnacht :wink:

Delirium

Badass junkie
Had gister om 20:30 gesnoven en heb super echt heerlijk geslapen. Zo lekker heb ik in tijden niet meer geslapen :grin:

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Ik sliep gisternacht dus pas om 05:00 uur =/
Gelukkig wel om 13:00 wakker.

En dat van 0.2mg speed in de octhend de dag daarvoor.

acidboy

Badass junkie
MichaelMayhem zei:
Ik sliep gisternacht dus pas om 05:00 uur =/
Gelukkig wel om 13:00 wakker.

Ik lag er om 12 uur in vannacht, sliep om half 3, werd wakker gebeld door de politie, gezeik met mn broertje. (niet boeiend)
Vervolgens klaarwakker, maar gaan roken, van 3 tot half 5 weer wakker gelegen. Tot half 12 kunnen slapen.

Zonder pep. (dus wederom sorry voor het offtopic gaan)

Supervlieg

Wijs gebruiker
Na een aantal horrorfilms gekeken te hebben (excorcist of emily rose :hearteyes: en nog wat domme troep) toch maar gaan slapen. Net wakker geworden na een schoonheidsslaapje van 14uur :)

En ik voel me gaaaar

Doodkapje

Wijs gebruiker
haha The excorcism of emily rose!! goeie film!! van vorig jaar zomer geleden dat ik die zag. kreeg je ook zo kippevelletjes van het aramees (of iets soortgelijks)? 14h slapen... :hearteyes:
ik ben sinds donderdag nu aan een totaal van 8.5h slaap... :(

SperSIZEboon

Badass junkie
Doodkapje zei:
haha The excorcism of emily rose!! goeie film!! van vorig jaar zomer geleden dat ik die zag. kreeg je ook zo kippevelletjes van het aramees (of iets soortgelijks)? 14h slapen... :hearteyes:
ik sinds donderdag aan 2 uurtjes :grin:

Doodkapje

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
Doodkapje zei:

jaja maar jij hebt lekker chill feestje thuis gehad... :sunglasses:

SperSIZEboon

Badass junkie
Doodkapje zei:
SperSIZEboon zei:
Doodkapje zei:

ja en nog een hele dag awakenings festival he :grin:

Doodkapje

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
Doodkapje zei:
SperSIZEboon zei:
Doodkapje zei:

ja en nog een hele dag awakenings festival he :grin:

ow juist ja. met de nodige candy kunnen we toch veel hé :wink:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Als ik t allemaal goed begrepen heb is het ket, pep, x en lsd geweest bij hem :grin:

Haha ik zou dat niet overleven whaha

SperSIZEboon

Badass junkie
Doodkapje zei:
had heel veel poeder van pillen en daar bommetjes van gemaakt, tering die dingen sloegen in als een atoombom :grin: nou zat er per bommetje denk ook wel 2,5 pil aan poeder in ofzo :rolleyes:

SperSIZEboon

Badass junkie
Supervlieg zei:
SperSIZEboon zei:
Doodkapje zei:
had heel veel poeder van pillen en daar bommetjes van gemaakt, tering die dingen sloegen in als een atoombom :grin: nou zat er per bommetje denk ook wel 2,5 pil aan poeder in ofzo :rolleyes:
Wie war Awakenings? :grin:
heerlijk wazig, gekke dingen uitgehaald met vrienden, lekker rond gedwaald in m'n eentje en voornamelijk veel slap gezwets met bekenden en onbekenden. was niet echt in de dans mood

Doodkapje

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
Supervlieg zei:
SperSIZEboon zei:
Doodkapje zei:
Wie war Awakenings? :grin:
heerlijk wazig, gekke dingen uitgehaald met vrienden, lekker rond gedwaald in m'n eentje en voornamelijk veel slap gezwets met bekenden en onbekenden. was niet echt in de dans mood

nee misschien al een beetje wat lang wakker om te dansen...eneuh doet jou maag niet pijn??? :confused:

SperSIZEboon

Badass junkie
Doodkapje zei:
nee misschien al een beetje wat lang wakker om te dansen...eneuh doet jou maag niet pijn??? :confused:
zou kunnen maar hou wel van dit soort sociale feessies op ze tijd.

neuh, totaal niet maar eigenlijk wel gewoon de hele tijd gegeten enzo. fruitontbijt, pannenkoeken, ijs, fruit, brood

Bovenaan