Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
triestig als je 50 pillen nodig hebt om een xtc gevoel voor 4 dagen wilt hebben
daarvoor heb ik geen pillen voor nodig enkel wat gezond verstand
dat is net de bedoeling van xtc, dat je eens om de zoveel keer gebruikt en die herinnering herdenkt zodat je vanzelf dat lovegevoel terug krijgt
de laatste 2 dagen voel je er toch geen zak meer van het bewustzijnsveranderd effect.... alleen nog strakstaan en energie krijgen doordat er nog wel dopamine word vrijgemaakt.. maar geen serotonine of nja wat er dan nog van over is
Tja dan val je door de mand hahha, kreeg zojuist een mailtje van hem/haar om pillen aan hem/haar te verkopen. Als je zn post over die 50pillen kon geloven zou je eerder denken dat hij ze mij ou aanbieden.
In de maatschappij zijn er extremen en dit is ook zo bij drugsgebruikers.Je hebt er die op een avond 5 pilletjes gebruiken maar sommige gebruiken er minstens 10.Ikzelf ken er genoeg die zelf tot 15 pillen op een avondje namen,wel van 21u tot 6u 's morgens.
In de maatschappij zijn er extremen en dit is ook zo bij drugsgebruikers.Je hebt er die op een avond 5 pilletjes gebruiken maar sommige gebruiken er minstens 10.Ikzelf ken er genoeg die zelf tot 15 pillen op een avondje namen,wel van 21u tot 6u 's morgens.
het lijkt mij compleet overbodig om zo veel pillen te nemen kijk tuurlijk hoe vaker je xtc gebruikt hoe minder je het voelt maar als je der 15 nodig hebt een een avondje te space lijkt mij niet echt normaal. en dan maakt het ook niet meer uit of de pillen nou 100 mg zijn of 200 mg als je der 15 slikt lijkt mij dat je dat verschil niet eens merkt maarja.
geen ervaring mee gelukkig. ik gebruik klein en bevalt me prima heb nu goede pillen en ook al gebruik ik veel vaker dan eens om de 2mmaanden elke keer voel ik hem weer en voelt het goed. en dat zijn pillen onder de 200mg maarja zal wel aan mij liggen :P ik ben geen groot gebruiken maarja. ieder mens gerbuikt en reageerd anders op drugs dat niet vergeten natuurlijk.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.