24 Pillen in 2 dagen?

Simon

Newbie
Goedenavond forum bezoekers,

Kan het zijn dat na een grote hoeveelheid pillen je serotonine peil zo ver is gedaald dat je gewoon nergens meer zin in hebt tijdens de trip? Had namelijk een aantal weken geleden in 2 dagen tijd een totaal van 24 pillen naar binnen gewerkt. (het waren kleine witte met een kroontje erop, niet getest dus geen idee hoeveel mdma erin zat.)

Heb normaal altijd heel veel zin om lekker te knuffelen en zoenen met mijn vriendin onder invloed van xtc, maar die dag was ik echt helemaal gaar, misschien toch iets teveel pillen gepakt. Wat ook raar is, de dagen erna heb ik totaal geen last gehad van de negatieve bijwerkingen die je normaal hebt van een paar sterke pillen.

Iemand die weet waar dit aan kan liggen?
Ik kijk uit naar jullie reacties.

Simon

(we zijn ondertussen al gestopt met alle drugs dus reacties als hoe slecht dit wel niet is zijn niet nodig.) :wink:

disaster

Bewuste gebruiker
Je hebt indd teveel pillen gepakt. Ik denk dat je serotoninevoorraad eerst weer bijgevuld moet worden en dat duur redelijk lang. De normale dosis is +/- 2 goede pillen in 3 maanden tijd.

azgaza

Badass junkie
Wil je dood ofzo? Of geld verspillen? Of eerst je geld verspillen en dan dood? Het lijkt me iniedergeval de ultieme geldverspilling om zo te veel te nemen, dan is je serotonine ECHT op!
Dus wacht een maand of een paar maanden, dan weet je zeker dat die voorraad weer terug is.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Lol 24 pille in twee dagen is dus 1 pil op de 2 uur en dat 2 dagen lang. En dan vraag je je nog af waarom je je nu zo voelt? :rolleyes:

J0rrit

Badass junkie
ik had dezelfde pillen als jij in het blauw. ligt niet aan je serotonine of iets, in die pillen zit wss zoiets als MDA. werd je niet heftig van de kaart van die pillen? khad ook helemaal geen afdraaier de dag erna voelde ik me prima.

El Retro

Wijs gebruiker
Darkscope wat een lompelompelomperik ben jij. Zit je hier al zo lang en durf je nog te zeggen dat het niet aan de serotonine ligt :confused:

Marklar

Belezen gebruiker
Simon zei:
(we zijn ondertussen al gestopt met alle drugs dus reacties als hoe slecht dit wel niet is zijn niet nodig.) :wink:

dit is heel goed

Vraag dan gelijk of een moderator dit topic sluit zodat mensen het alleen maar kunnen lezen...

J0rrit

Badass junkie
El Retro zei:
Darkscope wat een lompelompelomperik ben jij. Zit je hier al zo lang en durf je nog te zeggen dat het niet aan de serotonine ligt :confused:
ja tuurlijk KAN het aan je serotonine liggen dat je geen love meer hebt, maar hij zegt dat hij geen een down gevoel had of afdraaier naderhand, dat is wel opmerkelijk he. Hoe vaker je het doet, hoe minder serotonine je overhoudt, hoe erger je je nadien voelt. Hij voelde zich prima, had ook geen love-feeling tijdens de trip. Gaat er dan geen belletje rinkelen, hij heeft ook 24 pillen gegooid om maar dat uber-gevoel te krijgen, had geen zin dus. Heb laatst hetzelfde meegemaakt met dezelfde pilletjes. Was iig geen MDMA I'm sure, laat ze testen dus results komen ng wel dan.

Als hij van een of 2 lekker van de kaart was en zelfs al hallucinaties in vorkm van kleuren om lichten ofzo, dan zal het wel MDA zijn, hetgeen nioet of nauwelsijk love-feeling met zich meebrengt.

disaster

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
El Retro zei:
ja tuurlijk KAN het aan je serotonine liggen dat je geen love meer hebt, maar hij zegt dat hij geen een down gevoel had of afdraaier naderhand, dat is wel opmerkelijk he. Hoe vaker je het doet, hoe minder serotonine je overhoudt, hoe erger je je nadien voelt. Hij voelde zich prima, had ook geen love-feeling tijdens de trip. Gaat er dan geen belletje rinkelen, hij heeft ook 24 pillen gegooid om maar dat uber-gevoel te krijgen, had geen zin dus. Heb laatst hetzelfde meegemaakt met dezelfde pilletjes. Was iig geen MDMA I'm sure, laat ze testen dus results komen ng wel dan.

Als hij van een of 2 lekker van de kaart was en zelfs al hallucinaties in vorkm van kleuren om lichten ofzo, dan zal het wel MDA zijn, hetgeen nioet of nauwelsijk love-feeling met zich meebrengt.

Ik had een paar weken geleden ook kleine witte rolexjes. Deze pillen bevatte 129mg MDMA en 3mg MCPP (labtest).

J0rrit

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
DarkScope zei:
hoezo ook? hij had kroontjes namelijk.

Hahaha de naam van de pil + de opdruk boeit helemaal niets, hetgeen wat erin zit verandert toch per week ofzo :P

weet ik toch. maar wewl heel toevallig, ik wel hiermee dus alleen maar even duidelijk maken dat het ook een andere reden kan zijn dan serotonine gebrek, namelijk mda, hetgeen veel op mdma lijkt.

Marklar

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
disaster zei:
DarkScope zei:
hoezo ook? hij had kroontjes namelijk.

Rolexjes zijn kroontjes, maar er is natuurlijk grote kans dat het andere waren :) .

owzo, met een kroontje heten rolexjes?

Je stelt een vraag waarvan het antwoord de aanleiding van de vraag is :confused:

Dan maar even voor de duidelijkheid:

Note to self: Mischien moet ik maar is met die troep stoppen voor ik ook zulke vragen ga stellen

Snowseals

Experimenterende gebruiker
die linker is kk zooi! die pillen waren ook 2 keer zo groot als een normale rolex, wat ik hoorde is dat de machine de pillen 2 keer op elkaar had gedrukt. iedereen is kotsen van die zooi

maar ik had die rooie ook en die waren prima

Brandon

Bewuste gebruiker
ja dacht ik ook, hoe meer hoe beter :hearteyes: en wtf serotonine, gewoon 30+ pillen door je nek, liefst binnen 4 uur en gaan ..... wordt het vanzelf gelukkig,
aan het eind van de tunnel welliswaar :mrgreen:

:confused: :confused: verbaast zich nog steeds dat mensen met zo weinig informatie over de drugs die ze gebruiken toch in zo'n abnormale proporties drugs gebruiken :confused: :confused:

ps tripreportje van je volgende actie is toch wel minimaal,
aangezien ik je zo fijn help met je probleem :wink:
als je uit je coma bent

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Brandon zei:
ja dacht ik ook, hoe meer hoe beter :hearteyes: en wtf serotonine, gewoon 30+ pillen door je nek, liefst binnen 4 uur en gaan ..... wordt het vanzelf gelukkig,
aan het eind van de tunnel welliswaar :mrgreen:

:confused: :confused: verbaast zich nog steeds dat mensen met zo weinig informatie over de drugs die ze gebruiken toch in zo'n abnormale proporties drugs gebruiken :confused: :confused:

ps tripreportje van je volgende actie is toch wel minimaal,
aangezien ik je zo fijn help met je probleem :wink:
als je uit je coma bent

:tearsofjoy: De onwetenden geven drugs ook de slechte naam die het met zich meebrengt

Fishhead07

Wijs gebruiker
ik denk toch echt dat er iets mis met je is als je 24 pillen slikt.

als je vaker dan 3 maanden wil gebruiken neem dan mdma kristalle in combo met xtc krijg je het love gevoel en kan je elke keer opnieuw gebruiken :grin: alleen zou ik er dan maximaal 4 in 2 dagen tijd nemen en geen 24 :wink: en dan voel je daarna zeker wel een down gevoel hoor.

tenminste ik wel.

Fishhead07

Wijs gebruiker
BooYa zei:
toch raar dat er mensen zijn die zomaar effe 24 pillen in 2dagen tijd slikken

vind ik ook :confused: gaat nergens over waarom zou je in vredesnaam zoveel pillen slikken?? effect word niet groter zonder van je geld en je heblp je lichaam ff flink naar de klote gaat gewoon nergens over :confused:

ach ja :)

zommes

Badass junkie
Volgens mij had de poster gewoon een achterlijke vraag gesteld en daarbij gezegd dat hij niets over de ontzettend stomme actie die eraan vooraf ging wou horen. Maar daar heb ik net zoals jullie schijt aan.

Simon zei:
Heb normaal altijd heel veel zin om lekker te knuffelen en zoenen met mijn vriendin onder invloed van xtc, maar die dag was ik echt helemaal gaar, misschien toch iets teveel pillen gepakt.

... "Misschien" ?!

Uit wat voor afthanse subcultuur kom jij dat je geleerd hebt dat vier-en-twintig pillen slikken eventueel wel een leuk effect kan hebben? Dingen zijn niet helemaal voor niets illegaal dus ik raad je aan om voordat je er gebruik van gaat maken je te laten informeren door iemand die er iets vanaf weet.

Antwoord op je vraag: Ja.

Fishhead07

Wijs gebruiker
zommes zei:
Volgens mij had de poster gewoon een achterlijke vraag gesteld en daarbij gezegd dat hij niets over de ontzettend stomme actie die eraan vooraf ging wou horen. Maar daar heb ik net zoals jullie schijt aan.

Simon zei:
Heb normaal altijd heel veel zin om lekker te knuffelen en zoenen met mijn vriendin onder invloed van xtc, maar die dag was ik echt helemaal gaar, misschien toch iets teveel pillen gepakt.

... "Misschien" ?!

Uit wat voor afthanse subcultuur kom jij dat je geleerd hebt dat vier-en-twintig pillen slikken eventueel wel een leuk effect kan hebben? Dingen zijn niet helemaal voor niets illegaal dus ik raad je aan om voordat je er gebruik van gaat maken je te laten informeren door iemand die er iets vanaf weet.

Antwoord op je vraag: Ja.

Mooi gezegd ja :wink:

J0rrit

Badass junkie
raar vind ik dat ik van kristallen dat echte love-gevoel weer terug kreeg en van pillen nooit, ook al neem ik veel pillen, gelijk aan de dosis kristallen kwa sterkte zeg maar ?

Fishhead07

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
raar vind ik dat ik van kristallen dat echte love-gevoel weer terug kreeg en van pillen nooit, ook al neem ik veel pillen, gelijk aan de dosis kristallen kwa sterkte zeg maar ?

Ja ik weet het ook niet maar misschien zat het wel in me hoofd hoor dat love gevoel. Nu ik er over nagadenken denk ik dat het dat was hoor.Want zou inderdaad raar zijn van pillen niet en van kristalle wel. En veel pillen hoef je niet te slikken hoor :P

zal wel :P het blijft een chille drug :grin: maar voor optimaal gebruik eens per 2 maanden aangezien ik dat niet red geniet ik gewoon van mdma wan ik wil :grin:

:hearteyes: :hearteyes:

J0rrit

Badass junkie
Fishhead07 zei:
DarkScope zei:

Ja ik weet het ook niet maar misschien zat het wel in me hoofd hoor dat love gevoel. Nu ik er over nagadenken denk ik dat het dat was hoor.Want zou inderdaad raar zijn van pillen niet en van kristalle wel. En veel pillen hoef je niet te slikken hoor :P

zal wel :P het blijft een chille drug :grin: maar voor optimaal gebruik eens per 2 maanden aangezien ik dat niet red geniet ik gewoon van mdma wan ik wil :grin:

Ja ik weet niet, misschien dat het komt omdat kristalen toch een iets andere chemische verbinding hebben, en misschien door die meer puurdere verbinding dat dit toch meer serotonine vrijmaakt, ook al slik je meer of dezelfde dosis pillen, het gaat om concentraties, miss omdat de concentratie van kristallen gewoon meer is je daarbij wel dat chille love-gevoel weer krijgt.

Fishhead07

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
Fishhead07 zei:
DarkScope zei:

Ja ik weet niet, misschien dat het komt omdat kristalen toch een iets andere chemische verbinding hebben, en misschien door die meer puurdere verbinding dat dit toch meer serotonine vrijmaakt, ook al slik je meer of dezelfde dosis pillen, het gaat om concentraties, miss omdat de concentratie van kristallen gewoon meer is je daarbij wel dat chille love-gevoel weer krijgt.

Dat zou het ook nog kunnen zijn DarkScope. Ik zal het nog is teste binnenkort :P hehe. Komende maand staat al 3 keer XTC geplanned :grin: Te beginnen bij vrijdag :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

En dan daarna eens een veel de vele tripmiddelen testen :sunglasses:

krissie

Newbie
Fishhead07 zei:

als je vaker dan 3 maanden wil gebruiken neem dan mdma kristalle in combo met xtc krijg je het love gevoel en kan je elke keer opnieuw gebruiken :grin: alleen zou ik er dan maximaal 4 in 2 dagen tijd nemen en geen 24 :wink: en dan voel je daarna zeker wel een down gevoel hoor.

tenminste ik wel.

Het werkzame bestanddeel in xtc wat je het love gevoel geeft is toch mdma...

Fishhead07

Wijs gebruiker
krissie zei:
Fishhead07 zei:

tenminste ik wel.

Het werkzame bestanddeel in xtc wat je het love gevoel geeft is toch mdma...

Mdma is inderdaad de werkzame stof in xtc. Lees lateren post van mij dan snap je het verhaal.

:)

Bovenaan