Muzyk zei:Dus als ik jullie reacties door lees is 20mg 2C-B iets teveel voor een eerste keer? Of is het te doen?
Ben verder nogal onervaren met drugs.
Muzyk zei:Bedankt, zal er nog even over denken!
Had trouwens ergens gelezen dat bijpakken met 2C-B niet zoveel effect heeft, of klopt dat niet?
Op 2c-b kan je, tenminste op dit soort dosissen, nog wel redelijk normaal nadenken. De "mindfuck" (rare gedachtes, heftige emoties) van bijvoorbeeld paddo's heb je niet zo. Het blijft natuurlijk wel een tripmiddel, dus het is wel verstandig om het de eerste keer niet op een druk feest ofzo te doen maar gewoon rustig ergens thuis of op een mooi plekje buiten.Vlindertje91 zei:Hey, ik wil binnenkort ook 2c-b gaan doen, en als ik het goed begrijp is 10-12 mg een goede dosis om mee te beginnen? Mijn vriend en ik hebben verder alleen nog ervaring met MDMA en GHB dus dit is een hele nieuwe wereld voor ons. En bijpakken na de piek, maar vóórdat het uit begint te werken?
En wat ik me ook af vraag: hoe groot is de kans dat je slecht gaat? Dus een bad trip? En wat kun je daar het beste tegen doen? Is het verstandig dat er iemand bij is die niets op heeft? Zijn er nog bijwerkingen te verwachten? Zo ja zijn daar nog dingen voor om de bijwerkingen te verminderen?
Dat is niet waar. Misschien dat dat bij jou steeds het geval is geweest, maar zelf heb ik dat helaas anders ervaren. Tijdens het opkomen is de misselijkheid bij mij ook het meest aanwezig, maar soms blijf ik er gedurende de trip last van hebben.KlaasVaak zei:Vlindertje91 zei:Qua bijwerkingen heb ik wel soms last van maagkrampen en misselijkheid, dit is wel alleen tijdens het eerste half uur tot uur. Dus als je daar last van hebt: hou in gedachten dat het wegtrekt.
spacebilly zei:Ik ga het binnenkort ook doen en heb 5 gram besteld ( minder kon niet) maar hoe wegen jullie de dosering? Met een digitale weegschaal? Maat van me heeft er wel een, maar niet die precies op de mg afweegt.
Gr!
jaapi zei:Dat doen ze tegen de tijd dat het effect van het desbetreffende spul afneemt, en ik ervaar dat als minder effectief bij 2-cb