• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2C-B met een emotionele ontlading

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hallo allemaal,

Normaal zou ik niet zomaar een tripreport maken over 2C-B, maar deze ervaring was wel even bijzonder en wil daarom dit verhaal delen. Wel heeft het een wat persoonlijk tintje maar dat kan ik hier goed kwijt.

Even een korte opsomming:
Wie: Mezelf, man, 36jaar, +-80kg, 191cm
Wat: 2C-B 2x13mg met zoals altijd wiet.
Wanneer: 9 januari 2021
Tijd: 17:00 tot 12:00 uur
Waar: Lekker thuis op de (slaap)bank.
Ervaring: Veel ervaring met 2C-B wat op meerdere handen niet valt te tellen.
Tripreports:
1P-LSD - 175ug - Wonderlijke wandeling met LSD
4-AcO-DMT - 30mg - Van spijt tot geluk met een les
4-Aco-DMT - 35mg - Boem daar was hij dan!
3-MEO-PCP - 9mg - Eerste keer
Salvia Divinorum - 20x extract - Een gesprek met Salvia

Ik vind 2C-B ideaal voor lekker een avondje bankhangen met lekkernij en leuke animatie films. Ben sowieso wel erg dol op animaties maar met 2C-B is het echt een genot. Lekker stickie erbij, lekker eten in huis met een lekker drankje. Ongelofelijk ontspannen met een heerlijk gevoel hangend op de bank animaties kijken. Daar kan iemand mij echt voor wakker maken en is iets waar ik altijd ontzettend naar uitkijk.

Dit keer besloot ik eigenlijk abrupt om een avondje 2C-B te doen in mijn uppie. Avondje ervoor had ik voor het eerst een lage dosis A-PiHP genomen waar ik totaal geen last van had en dus een 2C-B avondje in mijn ogen wel kon.

Ik pak zo'n heerlijk pilletje met 13 a 15mg 2C-B en begin even nog wat spulletjes op te ruimen en ik kijk mijn lijst met animaties even door. Penguins in Madagascar gaat hem worden! Ontzettende leuke film met ongelofelijk veel leuke humor. Lach soms niet te hard anders mis je de volgende grap. Zo'n film :)

Heb dan ook heerlijk genoten en besloot na deze film de serie films How to train your Dragon op te zetten. Halverwege het eerste deel +- 2uur na eerste inname besloot ik mijn 2de pilletje in te nemen. Dit doe ik vaak na een uurtje of twee na eerste inname om de trip wat te lengen. Echter doseer ik meestal een halve bij maar ik voelde dat ik er aan toe was om me even lekker te laten gaan.

Toen deze ook ongelofelijk leuke en mooie film zo goed als was afgelopen, begon ik echt het tweede pilletje te merken. Maar ook begon ik te denken aan mijn ex waar ik nog ongelofelijk veel van hou (9jarige relatie sinds 3 maanden uit elkaar, keuze van beide en zijn nog vrienden). Mijn laatste 10 a 20 trips op deze setting was altijd samen met haar. Dit was echt het moment sinds tijden dat ik dit soort momenten met haar écht ongelofelijk mis. Niet perse spijt dat we uit elkaar zijn, maar mis zeker vele mooie momenten met haar.

Ik voelde een brok opkomen en zag voor me hoe we normaal gesproken zo lekker samen aan het trippen waren. Heerlijk tegen elkaar in een bubbel waar de rest van de wereld niet bestond. Kan ik dat ooit wel bij een ander vinden? waarom is het tussen ons niet gelukt? maar vooral wat mis ik deze momenten :( .... Ik barste het uit, luidkeels en tranen stroomden alsof ik onder de douche stond. Diepe verdriet van gemis en eenzaamheid.... Langzamerhand was de film afgelopen en er ontstond een stilte... buiten adem... nat... koud.. rillingen... Maaaaar... zeker 10tallen kilo's lichter! Wat kan dat opluchten zeg... alsof alles wat ik de laatste tijd toch stiekem weg had gestopt er uit was gekomen. Ik moest even acclimatiseren en zette ondertussen deel twee op om in ieder geval de stilte wat te stillen . Stilte kan soms oorverdovend zijn namelijk.

Nog geen kwartiertje verder voelde ik toch dat er nog wat restanten emotie in mij zat. Maar ook dat ik sinds tijden niet meer bang was dit gevoel toe te laten. Ik greep dan ook mijn kans om heerlijk, ja heerlijk een potje keihard te janken. O wat liet ik mij gaan :sob:... en wat tripte ik hard zeg... Tijdens het dichtknijpen van mijn ogen zag ik de meest ingewikkelde fractals dat danste met mijn huilbui. Het was wonderlijk te zien en te voelen hoe verdriet en emotie opgepropt kan zitten en uit je lichaam kan treden alsof ik een vulkaanuitbarsting had. Heerlijk om te voelen dat ik helemaal niet voor verdriet hoef te vluchten. Verdriet mag er zijn en mag ik gewoon voelen. Ik heb in tijden niet zo erg gehuild. Maar het was heerlijk en ik voelde één en al opluchting. Ben zomaar niet meer bang voor verdriet. Laat maar komen, heerlijk ....

Beetje bijgekomen maakte ik even een kort opruim rondje en pakte wat lekkers te drinken, nieuw stickie en wat te knabbelen. Settelde me weer lekker op de bank en ging met een een big smile de film vervolgen. Wat zat ik daar lekker opgelucht die film te kijken zeg. Fractals, schaduwen en kleuren danste nog door het hele huis en werd voor ik het wist volledig de film ingezogen. Het hele huis lijkt met de film mee te kleuren en te bewegen. Ongelofelijk mooi en ik voelde me heeeerlijk... hmmmm

Zo heb ik hierna ook deel drie gekeken met één en al genot en vaak gedachtes over dingen die ik eerst vermeed in mijn hoofd. Want ik voelde er verdriet bij en verdriet is bad mkay... Dus niet aan denken!.. Nu blijken vele gedachten wel mee te vallen en verdriet niet dodelijk te zijn. Hoef er niet bang voor te zijn en moet daarom die gedachtes aankomende tijd zien te integreren waar dit report een begin van is.

Ik had nooit gedacht dat ik zo'n wijze les en zoveel therapeutisch waarde uit een 2C-B trip kon halen. Ben er verbaasd over maar zo ontzettend blij. Voel echt alsof ik weer een half jaar therapie op heb zitten. Loop de hele week nog een beetje op wolkjes met schommelende emoties en spanningen. Maar ook ontspanningen en relaxte gevoelens. Het is een achtbaan maar zonder een vluchtgevoel. Het moet even settelen maar ik voel geen angst voor verdriet meer... .. wat ik misschien al jaren niet zo gevoelt heb.

Het is toch een iets langer report geworden dan gedacht maar bedankt voor het lezen. Ik ben in ieder geval weer een beetje lichter en vind de wereld weer een stukje mooier :blush:

Fijne dag of avond en take care! :blushing:

Laatst bewerkt:

heidi

Newbie
Allereerst wil ik het even zeggen dat ik het heel knap vind dat je je emoties zo kunt uiten en dat het je zo'n opluchting heeft gegeven! Een flink potje zitten huilen is af en toe namelijk zeker wel goed en ben ook heel blij voor je dat het heeft geholpen. Daarnaast vond het beschrijven van de visuals in je verhaal erg goed.
En NOOIT vergeten dat verdriet maar tijdelijk is :)

Juun

Badass junkie
Echt mooi hoe je die emoties zo duidelijk voelde en omschrijft. Geloof wel dat het zeker kan helpen.
Heb je je vriendin(ex) nog ingelicht over deze trip? Of zie je het echt als een stukje afsluiting/verwerking voor jezelf?

Mooi rapport, en netjes hoe zoiets "lichts" als 2cb zelf je mooie inzichten kan geven.

Rivalrie

Badass junkie
Mooi geschreven en mooi dat jij je durft over te geven aan je emoties. Dit is precies wat ik ook zo waardeer aan psychidelica. Het lijkt alsof je beter bij je emoties kunt komen en ook durft te laten gaan.

Ik weet zeker dat jij weer liefde gaat vinden en dergelijke momenten, weer knuffelend kunt beleven met een partner.

👍👍👍

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mooi geschreven report. Kan echt wel opluchten als je al die vastzittende emotie kan loslaten. Heb dit al 2 x gehad in een trip met andere middelen. Kan toch wel deugd doen alles vrij te laten. @Mezelf ik zie dat je apihp geprobeerd en weinig last van? Wat is je bevinding comedown + kater ?

Laatst bewerkt:

geflipt

Wijs gebruiker
Mooi geschreven report. Kan echt wel opluchten als je al die vastzittende emotie kan loslaten. Heb dit al 2 x gehad ik een trip met andere middelen. Kan toch wel deugd doen alled vrij te laten. @Mezelf ik zie dat je apihp geprobeerd en weinig last van? Wat is je bevinding comedown + kater ?
Echt niet normaal dit! @Snuffelaar en @De Apotheker , we hebben een ware hype ontketend!!!
Nog een paar maand en dan komt de ban! :tilttearlaugh:

Ik zou je vraag ook kunnen beantwoorden als je dat wil, maar ik zal het aan @Mezelf laten...

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Echt mooi hoe je die emoties zo duidelijk voelde en omschrijft. Geloof wel dat het zeker kan helpen.
Heb je je vriendin(ex) nog ingelicht over deze trip? Of zie je het echt als een stukje afsluiting/verwerking voor jezelf?

Mooi rapport, en netjes hoe zoiets "lichts" als 2cb zelf je mooie inzichten kan geven.
Goeie vraag Juun. Ik zat daar wel over na te denken en denk ook dat ik binnenkort deze trip report even aan mijn ex laat lezen.
Mooi geschreven report. Kan echt wel opluchten als je al die vastzittende emotie kan loslaten. Heb dit al 2 x gehad ik een trip met andere middelen. Kan toch wel deugd doen alled vrij te laten. @Mezelf ik zie dat je apihp geprobeerd en weinig last van? Wat is je bevinding comedown + kater ?
Nee geen last de dag erna met A-PiHP. Comedown was wel aanwezig maar die loste ik op met een paar snuiven Coke. Dus echt een goede research avond voor A-PiHP was het ook weer niet eigenlijk voor mijn doen. Maar grappig was dat ik na de eerste snuifje zo lekker begon te praten dat mijn maatje zoiets had van,,, geef mij dat spul ook eens hahaha... Het voelt als Coke maar bij inslaan heb een beetje raar naar gevoel maar is met enkel minuten weg. Daarna moeilijk te onderscheiden van Coke maar toch anders wat ik nog niet onder woorden kan brengen.
Echt niet normaal dit! @Snuffelaar en @De Apotheker , we hebben een ware hype ontketend!!!
Nog een paar maand en dan komt de ban! :tilttearlaugh:

Ik zou je vraag ook kunnen beantwoorden als je dat wil, maar ik zal het aan @Mezelf laten...
Mag gewoon hoor :wink:

Bedankt de rest voor de lieve woorden en de duimpjes!

Fijne avond!

geflipt

Wijs gebruiker
Haha ja ik lees nogal wat rond dat de kater eigenlijk waardeloos is tegenover de meeste stims, daarmee is de interesse wel gewekt.
En zo is het. Uiteraard zijn er wel cravings (het is gewoon een hele goeie stim), maar qua kater is hij niks vergeleken met de meeste andere stims.
Als ik er eens een nachtje op doorga wijs ik zelfs vaak een lijn af, omdat de nastimulatie ook heel aangenaam is (duurt 2-4 uur).
Maar de rush bij hoge dosis (40-50mg) is echt geweldig, en wordt vaak vergeleken met die van coke inderdaad.

De Apotheker

Badass junkie
En zo is het. Uiteraard zijn er wel cravings (het is gewoon een hele goeie stim), maar qua kater is hij niks vergeleken met de meeste andere stims.
Als ik er eens een nachtje op doorga wijs ik zelfs vaak een lijn af, omdat de nastimulatie ook heel aangenaam is (duurt 2-4 uur).
Maar de rush bij hoge dosis (40-50mg) is echt geweldig, en wordt vaak vergeleken met die van coke inderdaad.
Gekke is dat de euforie in de rush nog steeds de sterkste is die ik heb mogen ervaren (los van mdma en 5-mapb etc) Dan zou je wel verwachten dat het een hele nare kater heeft.... niet dus.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Gekke is dat de euforie in de rush nog steeds de sterkste is die ik heb mogen ervaren (los van mdma en 5-mapb etc) Dan zou je wel verwachten dat het een hele nare kater heeft.... niet dus.
Maar toch... Toch voelde iets niet helemaal goed met A-PiHP. Kan nog niet mijn vinger erop leggen....beetje zenuwachtig of onrustig ofzo. Ergens zit er een addertje onder het gras :wink:

De Apotheker

Badass junkie
Dat addertke zit er zeker hoor..... Een keihare dopamine rush kan zeker met paranoia en verwardheid komen bij her doseren en slecht slapen....

CuriousExplorer

DF-koning
Zoals jullie A-pihp omschrijven lijkt dit middel veel weg te hebben van de 4mmc die enkele jaren geleden overal te vinden was.

Zelfde effecten, geen kater.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
ik kreeg een paar jaar terug lichtbruine kristalletjes van een criminele buurman van een vriend van me..
brouwde hij zelf..
energie, euforie..zo een nachtje overslaan.. niets aan het handje..
noemde het wel eens m'n medicijn.. geen centje pijn.
nooit geweten wat het was,
buurman ging de bak in .. jammerrrrr.
mss was het wel meph!?.. wtf! 😲🤔😅

• Like
Waarderingen: Juun
Bovenaan