Hoi!
@Bee: de ander heeft het ook als een erg prettige trip ervaren, ik denk dat hij het net zo leuk vond als LSD, maar veel prettiger dat het niet zo lang duurde.
@Mindless: ik weet eerlijk gezegd niet of ik nou enthousiaster hierover ben dan over LSD, ik kan het eerlijk gezegd nog maar moeilijk zeggen. LSD was eigenlijk na tientallen hele lichte tripjes op 2C-B en lage doses psilo mijn eerste 'echte' trip (ook bij de LSD was de dosis geloof ik redelijk hoog). Daardoor was ik sowieso heel enthousiast. LSD 'vloert' je op een bepaalde manier en geeft je meer intellectuele denkbeelden. 2C-E doet dat ook uiteraard, maar het heeft wat meer iets mystieks. Ook heeft het me een aantal hele verbazingwekkende dingen laten zien waar je niet echt goed met je verstand bij kan, maar dat volgt in het report waar ik morgen echt tijd voor moet gaan maken.

Ook duurde LSD wel nog een stuk langer, waardoor de trip ook wat meer tijd heeft. Ik kan dus niet echt zeggen wat meer indruk gemaakt heeft.
De bodyload was voornamelijk erge misselijkheid in combinatie met dat je aan het trillen bent en een erg ongemakkelijk lichamelijk gevoel hebt. Vooral als je net begint te trippen is dat erg kut, maar volgens mij was de misselijkheid spontaan weg vanaf T+1:45 en de bodyload verdween toen ook als sneeuw voor de zon, tot een level wat normaal is voor een trip van een bepaalde intensiteit en dan ook niet erg storend is.
@Helenas: wat ik met ogen dicht heb gezien tijdens de piek was inderdaad ook echt bizar, ga het proberen te beschrijven in het report. Ook heb ik met ogen open zulke bizarre visuals gehad. Dat had helemaal niet meer te maken met dat dingen golven of zo of patroontjes zien. Ik had ook echt dat ik af en toe een minuut mijn ogen dicht had, en dat je dan je ogen opende en dat ik totaal 'deze' wereld vergeten was. Echt zo een gevoel van: huh? Oh ja, we zaten hier buiten.