Psykaholik
Wijs gebruiker
kan kiezen tussen dees 3 soorten
welk is de aanrader
iemand ervaring mee
welk is de aanrader
iemand ervaring mee
en waarom geen 2c-iFrisko zei:ik persoonlijk zou voor 2c-d of 2c-t-2 gaan![]()
![]()
zolang ge mij maar een capsuleke laat testen moogde ze alle3 nemen :P :P :P :P![]()
![]()

ik denk ook da ik voor de 2c-i gaBal0n zei:Ik zou voor 2c-i of 2c-d gaan, maar dat is meer omdat ik geen zin heb om nu iets over 2c-t-2 uit te zoeken :P
schranziewanzie zei:ik denk ook da ik voor de 2c-i gaBal0n zei:Ik zou voor 2c-i of 2c-d gaan, maar dat is meer omdat ik geen zin heb om nu iets over 2c-t-2 uit te zoeken :P
maar wa zijn de verschillen dertussen eig
tussen 2c-i en 2c-d en kom nie af met zo een tekening want daar begrijp ik de ballen van![]()
![]()
![]()
idd da heb ik er juist ook iets ofwa uit opgemaaktBal0n zei:schranziewanzie zei:ik denk ook da ik voor de 2c-i gaBal0n zei:Ik zou voor 2c-i of 2c-d gaan, maar dat is meer omdat ik geen zin heb om nu iets over 2c-t-2 uit te zoeken :P
maar wa zijn de verschillen dertussen eig
tussen 2c-i en 2c-d en kom nie af met zo een tekening want daar begrijp ik de ballen van![]()
![]()
![]()
Van wat ik van de reports begrijp is dat 2c-i redelijk zacht is voor je geest, en 2c-d juist goed is geschikt voor het introspectief trippen.
gedachten makkelijk te controlerenDarkScope zei:waar is de trip mee te vergelkijken van de 2c-x stoffen?
en jah zeker doenMac... zei:Zou ik eigk ook maar eens moeten proberen, één van de 2c-x compounds.
Ben er langzaam wel heel erg nieuwsgierig naar aan het worden.
schranziewanzie zei:gedachten makkelijk te controlerenDarkScope zei:waar is de trip mee te vergelkijken van de 2c-x stoffen?
maar visueel zeer sterk in hogere dosis toch in ieder geval
k liefst geen 2c-e dan voor mijBal0n zei:schranziewanzie zei:gedachten makkelijk te controlerenDarkScope zei:waar is de trip mee te vergelkijken van de 2c-x stoffen?
maar visueel zeer sterk in hogere dosis toch in ieder geval
2c-e schijnt anders geestelijk heel zwaar te vallen hoor, dus ze zijn eigenlijk een beetje van alle markten thuis.

en om welke reden denk jij da ik voor die moet gaanBobG zei:Ga voor 2C-T-2!
kun je zeker een bad trip van krijgenroaren* zei:van 2ci kun je daar dan ook een bad trip van krijgen .. of is het niet echt trippen zoals paddos en lsd ?
schranziewanzie zei:en jah zeker doenMac... zei:Zou ik eigk ook maar eens moeten proberen, één van de 2c-x compounds.
Ben er langzaam wel heel erg nieuwsgierig naar aan het worden.
een echte aanrader
TonySoprano zei:Ik heb zo'n 8 jaar geleden veel 2cb en 2ct2 gebruikt. Het was toen gewoon in de smartshops te krijgen. Ik ging altijd naar de lachende paus in rotterdam en ergens op zuid. Vooral 2ct2 was echt helemaal te gek. Het leek erg veel op LSD, maar was mijns inziens iets lichter en je had er ook niet zo'n kater van.
Ik gebruikte het in een tijd dat ik alles uitprobeerde wat er was. Maar 2ct2 is bij mij in tegenstelling tot andere drugs altijd erg positief gebleven. De trip duurde van 4 tot 8 uur, afhankelijk van hoeveel pilletjes je nam.
Er zat een geweldig coole bijsluiter bij, die vooral erg leuk was als je net aan het trippen was.
Op één feest heb ik zelfs 4 2ct2 genomen, en daarna sos. Dat was niet al te slim, maar het viel gelukkig mee.
Toen 2ct2 verboden werd (eind 1998 denk ik) heb ik nog een paar keer RoBo genomen, maar dat zorgde een beetje voor kortsluiting in mijn hersenen en die had ik nog nodig.....dus.
Helaas werd de wet steeds harder over deze designerdrugs en bleef voor mij de coke over. Daar ben ik inmiddels 3 jaar vanaf en heb sindsdien geen enkele behoefte meer aan drugs.
Mar als ik ooit nog eens 2ct2 zou kunnen krijgen.......
.Bewild zei:Zeg weet er iemand iets over de legaliteit van 2c-d?
Halo iedereen trouwens ik ben juist nieuw opt forum.
Maar trug naar men vraag, ik heb ergens op een site gelezen dat 2c-d in België en Nederland nog niet in de wet zijn opgenomen en ze dus eigenlijk legaal zijn.
Zou iemand met meer kennis van zaken dit kunnen bevestigen of ontkrachtigen (liest bevestigen uiteraard :P ).
Bedankt in ieder geval.
je woont toch in belgië?Bewild zei:Merci voor de reply, that's all i need to know :P .
Dus nu de grootste opdracht nog, het middel vinden :P , want ik heb wel wa contacten maar euh die hebben eerder populairdere dingen, dus iets nieuws uitproberen zit er vaak niet in
.