2C-I - 2CT2 of 2C-D

Frisko

Badass junkie
ik persoonlijk zou voor 2c-d of 2c-t-2 gaan :grin: :grin:
zolang ge mij maar een capsuleke laat testen moogde ze alle3 nemen :P :P :P :P :openmouth: :grin:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Frisko zei:
ik persoonlijk zou voor 2c-d of 2c-t-2 gaan :grin: :grin:
zolang ge mij maar een capsuleke laat testen moogde ze alle3 nemen :P :P :P :P :openmouth: :grin:
en waarom geen 2c-i
duurt toch lekker lang naar mijn weten
en jawel je mag het eens testen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bal0n

Badass junkie
Ik zou voor 2c-i of 2c-d gaan, maar dat is meer omdat ik geen zin heb om nu iets over 2c-t-2 uit te zoeken :P

Psykaholik

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Ik zou voor 2c-i of 2c-d gaan, maar dat is meer omdat ik geen zin heb om nu iets over 2c-t-2 uit te zoeken :P
ik denk ook da ik voor de 2c-i ga
maar wa zijn de verschillen dertussen eig
tussen 2c-i en 2c-d en kom nie af met zo een tekening want daar begrijp ik de ballen van :) :) :)

Bal0n

Badass junkie
schranziewanzie zei:
Bal0n zei:
tussen 2c-i en 2c-d en kom nie af met zo een tekening want daar begrijp ik de ballen van :) :) :)

Van wat ik van de reports begrijp is dat 2c-i redelijk zacht is voor je geest, en 2c-d juist goed is geschikt voor het introspectief trippen :).

Psykaholik

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
schranziewanzie zei:
Bal0n zei:

Van wat ik van de reports begrijp is dat 2c-i redelijk zacht is voor je geest, en 2c-d juist goed is geschikt voor het introspectief trippen :).
idd da heb ik er juist ook iets ofwa uit opgemaakt
dus 2c-i it is :):):):)

Mac...

Badass junkie
Zou ik eigk ook maar eens moeten proberen, één van de 2c-x compounds.
Ben er langzaam wel heel erg nieuwsgierig naar aan het worden.

Bal0n

Badass junkie
schranziewanzie zei:
DarkScope zei:
waar is de trip mee te vergelkijken van de 2c-x stoffen?
gedachten makkelijk te controleren
maar visueel zeer sterk in hogere dosis toch in ieder geval

2c-e schijnt anders geestelijk heel zwaar te vallen hoor, dus ze zijn eigenlijk een beetje van alle markten thuis :).

roaren*

Bewuste gebruiker
van 2ci kun je daar dan ook een bad trip van krijgen .. of is het niet echt trippen zoals paddos en lsd ?

Psykaholik

Wijs gebruiker
roaren* zei:
van 2ci kun je daar dan ook een bad trip van krijgen .. of is het niet echt trippen zoals paddos en lsd ?
kun je zeker een bad trip van krijgen
maar het speelt gewoon minder met uw gedachten als LSD of paddos
hoewel ge met een hoge dosis toch ook hennig van de kaart kunt zijn

Ik heb zo'n 8 jaar geleden veel 2cb en 2ct2 gebruikt. Het was toen gewoon in de smartshops te krijgen. Ik ging altijd naar de lachende paus in rotterdam en ergens op zuid. Vooral 2ct2 was echt helemaal te gek. Het leek erg veel op LSD, maar was mijns inziens iets lichter en je had er ook niet zo'n kater van.
Ik gebruikte het in een tijd dat ik alles uitprobeerde wat er was. Maar 2ct2 is bij mij in tegenstelling tot andere drugs altijd erg positief gebleven. De trip duurde van 4 tot 8 uur, afhankelijk van hoeveel pilletjes je nam.
Er zat een geweldig coole bijsluiter bij, die vooral erg leuk was als je net aan het trippen was.
Op één feest heb ik zelfs 4 2ct2 genomen, en daarna sos. Dat was niet al te slim, maar het viel gelukkig mee.
Toen 2ct2 verboden werd (eind 1998 denk ik) heb ik nog een paar keer RoBo genomen, maar dat zorgde een beetje voor kortsluiting in mijn hersenen en die had ik nog nodig.....dus.
Helaas werd de wet steeds harder over deze designerdrugs en bleef voor mij de coke over. Daar ben ik inmiddels 3 jaar vanaf en heb sindsdien geen enkele behoefte meer aan drugs.
Mar als ik ooit nog eens 2ct2 zou kunnen krijgen.......

Jeller

Badass junkie
TonySoprano zei:
Ik heb zo'n 8 jaar geleden veel 2cb en 2ct2 gebruikt. Het was toen gewoon in de smartshops te krijgen. Ik ging altijd naar de lachende paus in rotterdam en ergens op zuid. Vooral 2ct2 was echt helemaal te gek. Het leek erg veel op LSD, maar was mijns inziens iets lichter en je had er ook niet zo'n kater van.
Ik gebruikte het in een tijd dat ik alles uitprobeerde wat er was. Maar 2ct2 is bij mij in tegenstelling tot andere drugs altijd erg positief gebleven. De trip duurde van 4 tot 8 uur, afhankelijk van hoeveel pilletjes je nam.
Er zat een geweldig coole bijsluiter bij, die vooral erg leuk was als je net aan het trippen was.
Op één feest heb ik zelfs 4 2ct2 genomen, en daarna sos. Dat was niet al te slim, maar het viel gelukkig mee.
Toen 2ct2 verboden werd (eind 1998 denk ik) heb ik nog een paar keer RoBo genomen, maar dat zorgde een beetje voor kortsluiting in mijn hersenen en die had ik nog nodig.....dus.
Helaas werd de wet steeds harder over deze designerdrugs en bleef voor mij de coke over. Daar ben ik inmiddels 3 jaar vanaf en heb sindsdien geen enkele behoefte meer aan drugs.
Mar als ik ooit nog eens 2ct2 zou kunnen krijgen.......

kater van LSD??

Bewild

Bewuste gebruiker
legaal?

Zeg weet er iemand iets over de legaliteit van 2c-d?
Halo iedereen trouwens ik ben juist nieuw opt forum :stoned: .

Maar trug naar men vraag, ik heb ergens op een site gelezen dat 2c-d in België en Nederland nog niet in de wet zijn opgenomen en ze dus eigenlijk legaal zijn.
Zou iemand met meer kennis van zaken dit kunnen bevestigen of ontkrachtigen (liest bevestigen uiteraard :P ).

Bedankt in ieder geval.

flashkop

Bewuste gebruiker
Re: legaal?

Zeg, en als je ze nu eens allemaal probeert apart of tegelijk? :grin:
weet er zelf niets van, is een van de weinige die ik nog neit heb gedaan

Static Search

Belezen gebruiker
ik heb 2c-b en 2c-i gedaan en ik vind ze niet zo verschillend maar mss moet ik nog wat meer gebruiken om een ordeel te vellen..2c-i is in ieder geval heel leuk..

Qocaïne

Badass junkie
Re: legaal?

Bewild zei:
Zeg weet er iemand iets over de legaliteit van 2c-d?
Halo iedereen trouwens ik ben juist nieuw opt forum :stoned: .

Maar trug naar men vraag, ik heb ergens op een site gelezen dat 2c-d in België en Nederland nog niet in de wet zijn opgenomen en ze dus eigenlijk legaal zijn.
Zou iemand met meer kennis van zaken dit kunnen bevestigen of ontkrachtigen (liest bevestigen uiteraard :P ).

Bedankt in ieder geval.

2C-B is verboden; staat op lijst 1 van de Opiumwet: "harddrug met een onaanvaardbaar risico voor de gezondheid. Het produceren, verhandelen en bezitten van harddrugs is strafbaar. Het bezit van kleine hoeveelheden wordt in de praktijk niet met voorrang opgespoord en vervolgd."

weetfeitje
De papieren waarmee 2C-B op de opiumlijst terecht zou komen, zijn echter nooit ondertekend door minister en koningin, waarmee de illegaalstelling van dit middel nooit volledig van de grond is gekomen. Officieel is 2CB dus niet illegaal.

Bewild

Bewuste gebruiker
Merci voor de reply, that's all i need to know :P .
Dus nu de grootste opdracht nog, het middel vinden :P , want ik heb wel wa contacten maar euh die hebben eerder populairdere dingen :( , dus iets nieuws uitproberen zit er vaak niet in :( .

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Bewild zei:
Merci voor de reply, that's all i need to know :P .
Dus nu de grootste opdracht nog, het middel vinden :P , want ik heb wel wa contacten maar euh die hebben eerder populairdere dingen :( , dus iets nieuws uitproberen zit er vaak niet in :( .
je woont toch in belgië?
want in belgië is 2c-b namelijk wel illegaal...

jasper

Wijs gebruiker
wat zijn die 2c-b dingens eigenlijk? heb er nog nooit van gehoord en hier op het df ben ik ze al een paar keer tegengekomen en ik vraag me steeds af wat het is.

en zijn er nog andere van dit soor drugs?

Qocaïne

Badass junkie
Drugs als 2-CB, 2-C-t-2, 2C-1 en 4-MTA zijn designer drugs.. dat houd in dat de drug is ontwikkeld in labratoria!

Kortom drugs met een bewustzijnsverandering... verder kan je de drugs niet echt met elkaar vergelijken.

2-C× hebben in lichte dosis een licht opwekkende werking.. en in hogere dosis hallucinerend.

waar bijvoorbeeld de 4-MTA een stimulerende drugs is.
4-MTA voluit 4-Methylthioamphetamine =)

Bovenaan