2cb + 4fa?

matsuru

Newbie
Hoi allemaal,

Aanstaande vrijdag staat er weer een feestje op de planning. Het laatste feestje is inmiddels alweer 3 maanden terug, dus het plan is om nu weer een keer vol te gaan. Vorige keer heb ik 4fa (150 mg) met 2cb gecombineerd (8 - 10 mg). Dit vond ik best een leuke combinatie, maar de 4fa overheerste enorm. Ik had geen visuals, wel waren kleuren intenser en was ik meer in mezelf gekeerd, iets wat ik als prettig ervaar.

Aanstaande vrijdag wil ik weer 2cb + 4fa combineren. Nu heb ik van een kennis gehoord dat, wanneer je de dosis 4fa lager houdt, de 2cb waarschijnlijk meer aanwezig zal zijn. Het is niet de bedoeling dat ik daar straks keihard sta te trippen (heb al trip ervaring met 2cb, aanrader!) maar ik zou zeker iets meer van de 2 willen voelen. Ik wil de 4fa dosis dus iets naar beneden schroeven en de 2cb dosis iets omhoog...

Heeft iemand ervaring met deze combinatie en klopt bovenstaande?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee geen ervaring en ja dat klopt wel ongeveer ja.

Ik zou die twee niet combineren, maar dat is weer een ander verhaal

matsuru

Newbie
SkittlesAndMe zei:
Nee geen ervaring en ja dat klopt wel ongeveer ja.

Ik zou die twee niet combineren, maar dat is weer een ander verhaal

Waarom zou jij deze twee niet combineren? Omdat je sowieso niet combineert of specifiek deze combo?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Vanwege de waarschuwingen over 4-FA. Ik vind het middel sowieso niet 100% relaxed meer, maar combinaties ermee durf ik helemaal niet meer aan.

't zal meestal wel goed gaan, maar toch zit het me niet lekker :wink:

Verder combineer ik eigenlijk alles wel :P

HoMaar!

Experimenterende gebruiker
Perfecte combo, al gebruik ik liever een 80mg speed.
De 4fa is een prima hoeveelheid, maar voor mij werkt het een stuk beter door met de 2cb op een 18mg te zitten.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Kijk daar wel mee uit. Voor mij is 18mg 2CB los al veel, doe daar 150mg 4-FA bij en ik ga veel te hard :P

2C-B dosis kan echt flink per persoon variëren dus besluit die liever zelf op basis van ervaring, laat je daar niet te veel mee adviseren

matsuru

Newbie
Bedankt voor jullie reactie!

Ik denk dat alle 4f die mensen de laatste weken hebben besteld, eerst getest moet worden alvorens gebruik. Ik heb begrepen dat er veel troep in omloop is. Ik heb hier nog 4f liggen wat reeds getest is. Overigens heb ik 4f altijd als een prettige drug ervaren in verhouding met X. De schadelijkheid lijkt overeen te komen met X. Daarom doe ik het ook met mate, maximaal 5 keer per jaar.

Op de 2CB ben ik inderdaad erg goed gegaan. Ik heb nu twee tripsessies achter de rug. Een met ongeveer 24 mg en een met ongeveer 35. Beide keren waren super interessant! Vooral de wiet versterkt de trip enorm heb ik gemerkt.

Zal dit met alcohol trouwens ook zo kunnen zijn?

Fool

Badass junkie
Alcohol versterkt de 2C-B gigantisch. In mijn ervaring kan (iets minder dan) een halve liter sterke drank zo'n 15mg omgooien naar een trip die (iets?) sterker is dan zo'n 35mg (mijn vergelijkingsmateriaal).

matsuru

Newbie
Fool zei:
Alcohol versterkt de 2C-B gigantisch. In mijn ervaring kan (iets minder dan) een halve liter sterke drank zo'n 15mg omgooien naar een trip die (iets?) sterker is dan zo'n 35mg (mijn vergelijkingsmateriaal).

Ik ben benieuwd... Ik probeer een beetje een balans te vinden in deze combi, iets meer 2, minder 4... Een drankje erbij is natuurlijk altijd lekker!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Fool zei:

Ja maar dan heb je het ook wel over een halve liter (!!!) sterke drank :tearsofjoy:

Zo veel drank versterkt bijna alles. Heb je wel eens geprobeerd te blowen na een halve liter wodka? Ik kan je zeggen, dat is echt tyfushard :wave:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
SkittlesAndMe zei:
Fool zei:

Ja maar dan heb je het ook wel over een halve liter (!!!) sterke drank :tearsofjoy:

Zo veel drank versterkt bijna alles. Heb je wel eens geprobeerd te blowen na een halve liter wodka? Ik kan je zeggen, dat is echt tyfushard :wave:

Hahahaha ik ga al vreselijk bad op alleen die halve liter sterke drank! Een halve liter sterke drank is opzich al heel erg veel!

matsuru

Newbie
Dunnetjess33 zei:
SkittlesAndMe zei:
Fool zei:

Hahahaha ik ga al vreselijk bad op alleen die halve liter sterke drank! Een halve liter sterke drank is opzich al heel erg veel!

Haha ja, drank vind ik persoonlijk de meest verschrikkelijke drug!

matsuru

Newbie
Nog een laatste vraag, want dé avond komt steeds dichterbij.

Welke volgorde is volgens jullie logisch? Eerst de 2cb en daarna de 4?

Fool

Badass junkie
SkittlesAndMe zei:
Fool zei:

Ajoh

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
matsuru zei:

late reactie maar eerstr 4f dan 2cb. met als reden dat de 4f potenter vind dan 2cb en dan kan je prima je dosis veranderen of iets mocht dat nodig zijn.

matsuru

Newbie
oortjes zei:
matsuru zei:

late reactie maar eerstr 4f dan 2cb. met als reden dat de 4f potenter vind dan 2cb en dan kan je prima je dosis veranderen of iets mocht dat nodig zijn.

Normaal deed ik het ook in die volgorde, deze keer heb ik het andersom gedaan. Overigens echt een aanrader! De 2cb was meer aanwezig, wat ook mijn doel was.

Bovenaan