Vind ik ook best oke, maar persoonlijk zou ik niet zo plezierig posten over gebruik in geval van ...
Beetje off-topic, maar ik ben verslaafd aan alcohol en wiet, tot rond 17.00 uur kan ik het droog houden. Daarnaast ben ik verslaafd aan voorgeschreven quetapine (anders slaap ik niet) en gebruik ik daar af en toe ook nog eens flualprazolam bij, gebruik ik minstens 1 keer per week een rc-disso, en trip ik gemiddeld om de 3 weken lol. Dan vergeet ik bijna dat ik regelmatig een microdosering pure pep neem, maar ik heb de laatste week mijn dagelijkse medicijn tegen ADD wellbutrin dan weer laten staan.
Of ik nu echt plezier heb, ik denk van niet, maar ik kan het niet laten schaapachtig te lachen nu ik dit post lol.
on topic:
2cb is een poeder, je kan het oplossen in water en dan wordt het een vloeistof, je kan er bindmiddel bij doen en persen en dan heb je een klein minipilletje genaamd pellet.
Maar wc papier of iets wat daaro lijkt is geen 2c-b nee. In die vorm kan je dat niet gedaan maken.
Maak eens zo'n propje open, wie weet zit er 2c-b poeder in, en kan je een afspraak maken bij de testservice in jouw regio/land om het te laten testen.
Al er geen poeder in zit ben je per definitie opgelicht en zou ik het wc papier niet laten testen, ik denk dat ze je gaan uitlachen.
Ik heb al veel dingen meegemaakt, zo vorige week nog iets ongelooflijks, dus ik sta niet te kijken van wc papier in capsules, ik heb al veel gekker meegemaakt. Wellicht heeft die gast eerst bommetjes gemaakt met 2c-b, maar kreeg hij toen het lumineuze idee om bij de plaatselijke smartshop lege capsules te gaan halen en daar zijn wc papier gevuld met 2cb heeft ingedaan.
Even geheel los, je hebt een heeeeeeeeel erg goeie weegschaal nodig die tot de 0,001 gram werkt om 10 a 20mg (dat is een beetje een normale dosering 2c-b) af te wegen, en die heeft de gemiddelde dealer niet, want die verkoopt meestal minimaal halve grammen (0,5 gram) en pillen. Dus ALS er 2c-b poeder in je wc papier zit is 95% kans dat de dealer dit op het oog heeft afgewogen en dan kan er of veel te weinig of het driedubbele van een normale dosering in je wc papier die in kje capsule zit zitten. Ik zou het dus niet zo maar nemen, mij is dat te link.
Ik vertrouw niet zo snel mensen meer, door schade en schande wijs geworden.