2cb dagen na xtc?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hallo! Zoals sommige van jullie weten zit mijn 1e keer 2cb er aan te komen. Aangezien ik deze week nog vrij ben wil ik het misschien een dezer dagen gaan proberen. Ik heb iemand gevonden die het samen wil proberen, we nemen dan ieder 10 mg. Diegene heeft het ook nog nooit eerder gebruikt. Nou weet ik dat het met zo een dosis niet zo snel fout kan gaan of schade kan toebrengen. Het enige is dat mijn partner in crime afgelopen zondag op een nieuwjaarsfeestje xtc heeft gebruikt. Ik vraag mij af of dat problemen kan geven? Ik weet dat het samen gebruikt word soms of op dezelfde dag met xtc maar hoe zit dat met enkele dagen ertussen?
Bedankt!

Edit: krijg net een appje dat diegene ook 5htp slikt nu na het xtc feestje van zondag. Kan dat kwaad?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Er is geen sprake van kruistolerantie, dus moet opzich geen probleem zijn. Het enige mogelijke probleem wat ik zo voorzie is dat die persoon misschien een mentale of lichamelijke dip van de XTC heeft en hierdoor niet in de perfecte mindset zit om een tripmiddel te gebruiken. Maar dat kan die gene uiteraard het beste zelf inschatten op die dag.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Oke dank je wel! Ik denk dat hij dat zelf moet beslissen idd. We plannen het gewoon en kijken die dag hoe wij ons beiden voelen. Ik zelf wil mij ook goed voelen.
Die 5thp maakt dus ook niks uit of moet hij het die dag beter niet nemen? Ik neem zelf nooit 5htp dus ik weet het niet.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Heb zelf wel regelmatig 2cb gedaan, maar niet erg veel ''verstand'' van. Maar 10 mg lijkt mij een beetje aan de magere kant. Je moet natuurlijk doen waar je jezelf goed bij voelt, maar bij mij en de mensen waarvan ik weet dat ze 2cb gebruiken, gebruiken eigenlijk altijd wel 18mg+. Ik denk persoonlijk dat je van 10mg echt bijna geen effecten gaat krijgen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
kokosmakroon900 zei:
Heb zelf wel regelmatig 2cb gedaan, maar niet erg veel ''verstand'' van. Maar 10 mg lijkt mij een beetje aan de magere kant. Je moet natuurlijk doen waar je jezelf goed bij voelt, maar bij mij en de mensen waarvan ik weet dat ze 2cb gebruiken, gebruiken eigenlijk altijd wel 18mg+. Ik denk persoonlijk dat je van 10mg echt bijna geen effecten gaat krijgen.

Ik weet dat 10mg niet bizar veel zal doen, dat is ook een beetje de bedoeling. Een soort testrun zeg maar. En daarna zal ik eens 20 mg nemen. (Of 15 eerst) Ik ben altijd (overdreven?) voorzichtig met nieuwe drugs. Noem het angstig of overvoorzichtig maar zo ben ik! :wink:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Voorzichtig zjn is goed, maar met 2c-b heb ik 16mg echt als een net-niet trip ervaren met zowat geen echte trip effecten en wel de negatieve bijeffecten (bodyload). Toen ik het nam had een vriend van me exact hetzelfde en ik hoor het weleens vaker dat je met 2c-b niet te laag moet doseren. 10mg lijkt me al helemaal te weinig eerlijk gezegd. Boven de 20mg had ik tenminste echt wat een trip, waardoor ook die zware bodyload niet zo opviel.

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar imo is 2c-b niet de moeite waard op zulke lage doseringen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mindless zei:
Voorzichtig zjn is goed, maar met 2c-b heb ik 16mg echt als een net-niet trip ervaren met zowat geen echte trip effecten en wel de negatieve bijeffecten (bodyload). Toen ik het nam had een vriend van me exact hetzelfde en ik hoor het weleens vaker dat je met 2c-b niet te laag moet doseren. 10mg lijkt me al helemaal te weinig eerlijk gezegd. Boven de 20mg had ik tenminste echt wat een trip, waardoor ook die zware bodyload niet zo opviel.

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar imo is 2c-b niet de moeite waard op zulke lage doseringen.

Dat hoor ik idd ook wel maar ik heb ook al gehoord dat er mensen op 15mg flink hard gaan al. En als het tegenvalt, kan ik altijd een volgende keer 15 of 20 doen. Bedankt voor je zorgen maar ik doe het echt liever zo.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het kan natuurlijk alsnog verschillen per persoon. En ik geloof dat jij nog niet eerder had getript? Dan is het misschien wel goed om het even voorzichtig af te tasten. Als het wel echt te weinig blijkt, kun je denk ik de volgende keer wel beter meteen voor 20mg gaan. Dat lijkt een beetje de threshold te zijn voor een echte trip ervaring.

Helenas

Bewuste gebruiker
Leuk dat je het gaat doen! Zou het idd even op de dag zelf aankijken of je tripbuddy zich goed voelt. Met zo'n lage dosering zal er niet veel fout gaan hoor :) Veel plezier!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mindless zei:
Het kan natuurlijk alsnog verschillen per persoon. En ik geloof dat jij nog niet eerder had getript? Dan is het misschien wel goed om het even voorzichtig af te tasten. Als het wel echt te weinig blijkt, kun je denk ik de volgende keer wel beter meteen voor 20mg gaan. Dat lijkt een beetje de threshold te zijn voor een echte trip ervaring.

Inderdaad heb ik nog nooit getript of iets genomen wat er ook maar op lijkt. Zelfs niet op mdma of iets wat op hallucinaties lijkt. Ook nog nooit een rc genomen. Het "echte" trippen wil ik een keer in de natuur doen met mijn vriendin. Maar dat word waarschijnlijk pas als het goed weer is voor een weekendje tent.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Helenas zei:
Leuk dat je het gaat doen! Zou het idd even op de dag zelf aankijken of je tripbuddy zich goed voelt. Met zo'n lage dosering zal er niet veel fout gaan hoor :) Veel plezier!

Vanmorgen appte diegene dat hij zich wel goed voelt. Hij moest 6 uur beginnen op zijn werk en was fris zei hij. Dus of vandaag, morgen of overmorgen! Thanks, ik zal laten weten hoe het was. Ik denk dat het met zo een lage dosis niet report waardig is maar dat zie ik wel.

Bovenaan