Nee had nog geen truffels genomen maar als ik xtc nam toen het uitgewerkt was nam ik me slaappillen en begon ik te trippen. Zo zag ik kakkerlakken uit bierflesjes vliegen of schilderijen die leefde. Had ook altijd dat ik dan soort magische vliegjes zag die magic dust naar me schoot. Heb gisteren wel eerste keer truffels gedaan waren mexicana, was ze gaan halen in de heksenketel.
Heb rond 6 uur me portie gegeten vond het niet zo kiezig smaken. Nu 20min later ongeveer begon het te werken voelde me zweverig, de pijn in me voet was ook weg. Toen besloot ik om naar me kamer te gaan was ook een klein avontuurtje om te wandelen

. Toen ben ik avatar gaan kijken toen begon de trip. Me kamer stond in alle kleuren van de regenboog zal ik maar zeggen was zo mooi op een gegeven dacht ik echt dat ik in de lichten zat, weet niet hoe ik dit precies moet uitleggen. Had ook precies een moment ook dat de lichten zweefde. Denk dat dit ook beetje te maken had met de special effects in avatar ook. Had ook geen tijdsbesef meer. Ik denk dat het nu 9 uur was en hier begon ik wat bad te gaan. Als ik keek naar de tv ging alles wazig het ene moment zit ik te kijken tv en plots slaat ie 5min over begreep er helemaal niks van. Me moeder kwam binnen en ik kon zelf niet praten, ook zei ze iets en plots stond ze recht, dit was wel redelijk angstig.Ik ging dan naar het toilet en viel bijna iedere keer van de trap. Hoorde allerlei rare geluiden. Ik zat de hele tijd de denken hier geraak ik niet meer uit zit in een nachtmerrie waar ik in vast zit.Heb toen besloten om te gaan slapen dit duurde zeker nog 2 uur voor ik in slaap viel. Heb dan nog paar uurtjes geslapen vond het wel nog een leuke ervaring in het begin maar later niet zo leuk meer. Zou het wel nog eens willen doen maar nog niet direct.