2CB en minieme hoeveeelheid 4FA?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Een kennis kreeg onlangs een resultaat mee op 2CB tabletjes 16 mg 2CB + 6 mg 4FA? Hoorde ook vandaag 15 mg + 4 mg 4FA. Zorgt de dosis 4FA in de snoepjes voor een verandering in de trip? Als je er bv 2 neemt heb je dan een kleine 10mg 4fa mee. Maakt dit iets uit voor de ervaring?

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Denk het niet, aangezien de threshold van 4fa tussen de 10 en 25 mg schijnt te liggen. Verder heb ik er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt mij zelf ook logisch dat je er niks tot weinig van merkt.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Hele rare combinatie dit :tearsofjoy:

Veel te weinig 4-FA om er iets van te voelen, zit volgens mij inderdaad nog onder de threshold dus het zou de ervaring niet moeten veranderen. Anders is het zo een lage dosis dat je er niet eens iets van zou merken, omdat 4-fa al vrij subtiel is.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Rare pillen zeg, denk inderdaad dat je niets van de 4-fa zult merken. Als het al effect heeft zal het hooguit wat extra energie geven.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ok ik hoop vooral op geen effect van de 4F maar aangezien ik hier lees dat de treshold hoger ligt zal dat wel geen probleem geven. Inderdaad wel merkwaardig dat die minieme hoeveelheid in de pillen gedrukt is.

Bovenaan