2CB + Lachgas vraagje

Smikkel

Experimenterende gebruiker
Hoi!

Niet aankomend weekend, maar die erop ga ik eindelijk weer trippen op 2CB! Ongeloofelijk veel zin er in, dit is ook de eerste keer dat we lachgas erbij hebben. In verschijnende trip reports word gesproken dat je 'out of body' kan gaan als je lachgas doet tijdens je 2CB trip.

Nu is mijn vraag, is dit elke keer zo? Ga je echt elke keer als je lachgas tijdens 2CB doet out of body? Of moet je belachelijk veel 2CB gebruiken voor z'n ervaring?
De dosis 2CB die ik ga nemen is 2 nijntjes of 3d hartjes (ligt aan dealert), heb al eerdere ervaring met deze dosis trouwens. Iemand nog tips voor me? Do's & don't s? Zijn er nog mede DFers met ervaring ?

Helenas

Bewuste gebruiker
2CB met lachgas is echt top! Het versterkt je trip enorm voor even. Ik heb zelf niet dat out of body ervaren en had toen aan 1 ballon ook wel genoeg omdat ik het zo heftig vond, ik had toen 1,5 nijntje op :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Smikkel zei:
De dosis 2CB die ik ga nemen is 2 nijntjes of 3d hartjes (ligt aan dealert)

Dosis bereken je in milligrammen, nijntjes of hartjes zeggen niets...

Smikkel zei:
Nu is mijn vraag, is dit elke keer zo? Ga je echt elke keer als je lachgas tijdens 2CB doet out of body?

Nee hoor meestal niet, ik heb het vrij weinig meegemaakt. Je hebt vooral flink lachgas nodig om dat voor elkaar te krijgen :grin:

hakkenn

Ik had het met 2 lachgas patronen gedaan en dat ging echt ver (bier+2cb+4fmp combo), snapte dr ff vrij weinig van :openmouth: .
Maar het was wel een hele vette ervaring!
Daarna had ik t nog een keer gedaan met 1 balon en dat beviel me beter :tearsofjoy:

Smikkel

SmartieAndMe zei:
Smikkel zei:
De dosis 2CB die ik ga nemen is 2 nijntjes of 3d hartjes (ligt aan dealert)

Dosis bereken je in milligrammen, nijntjes of hartjes zeggen niets...

Smikkel zei:
Nu is mijn vraag, is dit elke keer zo? Ga je echt elke keer als je lachgas tijdens 2CB doet out of body?

Nee hoor meestal niet, ik heb het vrij weinig meegemaakt. Je hebt vooral flink lachgas nodig om dat voor elkaar te krijgen :grin:

Ja natuurlijk in milligrammen, ook goed 16-24 mg neem ik dan..
Hoop echt op een heftige trip, richting de out of body aan!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Kan nogal variëren! Als het een 16mg dosis is zal het een vrij gemiddelde trip worden, maar 24mg kun je aardig leip van worden :grin:

Laat maar weten hoe het beviel :)

Bovenaan