Psychedelibee zei:Voor alles wat je via je mond inneemt geldt dat je bijvoorkeur een lege maag hebt. Met een lege maag wordt het sneller opgenomen, eigenlijk heel logisch toch.
Er zijn uiteraard medicijnen waarbij ze aanraden het juist niet op een lege maag in te nemen, maar dit heeft er dan vooral mee te maken dat het medicijn nogal slecht op de maag valt en je anders misschien misselijk wordt of een maagbloeding krijgt.
Ik vind het persoonlijk een beetje belachelijk dat aangeraden wordt middelen te nemen op een lege maag. Veel soorten drugs, waaronder ook 2C-B, kosten veel energie en daarom is het juist belangrijk dat je wel goed eet. Uiteraard moet je wel even wachten tot je eten gezakt is en dus niet direct na het eten drugs nemen, maar een lege maag is eigenlijk bijna nooit goed.Psychedelibee zei:Voor alles wat je via je mond inneemt geldt dat je bijvoorkeur een lege maag hebt. Met een lege maag wordt het sneller opgenomen, eigenlijk heel logisch toch.
Er zijn uiteraard medicijnen waarbij ze aanraden het juist niet op een lege maag in te nemen, maar dit heeft er dan vooral mee te maken dat het medicijn nogal slecht op de maag valt en je anders misschien misselijk wordt of een maagbloeding krijgt.
Maar een lege maag betekend helemaal niet dat je niet goed gegeten kunt hebben, het betekend alleen dat je maaltijd voorbij de maag is.SmartieAndMe zei:Ik vind het persoonlijk een beetje belachelijk dat aangeraden wordt middelen te nemen op een lege maag. Veel soorten drugs, waaronder ook 2C-B, kosten veel energie en daarom is het juist belangrijk dat je wel goed eet. Uiteraard moet je wel even wachten tot je eten gezakt is en dus niet direct na het eten drugs nemen, maar een lege maag is eigenlijk bijna nooit goed.Psychedelibee zei:Voor alles wat je via je mond inneemt geldt dat je bijvoorkeur een lege maag hebt. Met een lege maag wordt het sneller opgenomen, eigenlijk heel logisch toch.
Ja precies dit, je moet natuurlijk niet al de hele dag niet gegeten hebben. Maar een uurtje of 3 a 4 na een maaltijd iets innemen valt voor mij juist vaak beter dan wanneer ik er maar een uur heb gewacht na het eten.Fool zei:Maar een lege maag betekend helemaal niet dat je niet goed gegeten kunt hebben, het betekend alleen dat je maaltijd voorbij de maag is.SmartieAndMe zei:Ik vind het persoonlijk een beetje belachelijk dat aangeraden wordt middelen te nemen op een lege maag. Veel soorten drugs, waaronder ook 2C-B, kosten veel energie en daarom is het juist belangrijk dat je wel goed eet. Uiteraard moet je wel even wachten tot je eten gezakt is en dus niet direct na het eten drugs nemen, maar een lege maag is eigenlijk bijna nooit goed.Psychedelibee zei:Voor alles wat je via je mond inneemt geldt dat je bijvoorkeur een lege maag hebt. Met een lege maag wordt het sneller opgenomen, eigenlijk heel logisch toch.
Nou, dat is bij mij een garantie op kotsen. :PSmartieAndMe zei:Verder wordt je ook minder snel beroerd van bijvoorbeeld paddo's of truffels als je nog een bodem in je maag hebt.
Doe mij zo'n maagBobsacamano zei:wel of niet wat in mijn maag ik word nooit misselijk
![]()
![]()
![]()
ZERO- zei:Doe mij zo'n maagBobsacamano zei:wel of niet wat in mijn maag ik word nooit misselijk
![]()
![]()
![]()
https://www.debazaar.nl/ Zou dit de mazzel zijn waar ze nu reclame mee maken?Fool zei:Zouden ze nog een goeie op de zwarte markt over hebben?