genk123
Belezen gebruiker
Dag beste mensen. Ik lees al een tijdje mee en de laatste tijd voornamelijk over 2cb. Dit goedje heb ik nog niet mogen proberen maar ben van plan om het dit jaar toch maar eens te gaan proberen. Nu heb ik veel gelezen over doseringen en of je het thuis of op een feestje doet. Omdat ik niet de mogelijkheid heb om het thuis te proberen wordt het dus op een festival. Nu heb ik gelezen dat zn 12-15mg een goede probeer dosis is voor op een feestje. Maar toch lees ik dat veel mensen het te overweldigd vinden en het daardoor niet aan raden op een festival. Ik gebruik eigenlijk altijd keta op feestjes en ben hier al regelmatig best ver mee gegaan voor in een festival setting. Ik bedoel hiermee dat je echt helemaal in je eigen wereld bent en dus niet meer met het feest bezigt bent. Nou is mijn vraag tot hoeverre kun je 2cb hiermee vergelijken? Kwa eigenwereldje en het intense zegmaar. Omdat ik met keta dan al best wel wat gewend ben op festivals, zal ik daardoor 2cb ook aankunnen. Of zal dit toch wel wat heftiger zijn? Alle tips zijn welkom!