2CB

MoNsTeR

Newbie
Ik ga met Koninginnedag 2cb gebruiken.
Het word mijn eerste keer en het er echt heeeeeel veel zin in, zijn er dingen waar ik op moet letten ?
Kan ik er ook bij drinken en bloowen?

Plzz een beetje tips en trick.

kenneh

Experimenterende gebruiker
ik vind de visuals op 2cb maar matig, gewoon voorwerpen die beetje ademen en kleuren die er anders uit zien

als het uitgewerkt is, heb ik ook geen problemen om te slapen :)

ps, tijdje geleden 40mg dosis gedaan, vond ik net iets te veel
zware bodyload en verkrampte spieren :openmouth:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Is het normaal dat je van 2CB flinke hartkloppingen krijg? Laatste keer ging mijn hart ging tekeer als een motherfucker, was zelfs naar het ziekenhuis gegaan (geen details) en de arts zei dat dit normaal was, maar ik net zo goed bijna een overdosis had kunnen hebben.
Ik had de 1e pil tegen 17:00 geslikt, 2e pil gecrushed en gesnoven tegen 1:30. De hoeveelheid die in die pillen zaten is mij onbekend (best wel dom jah), het waren trouwens wit/blauwe pilletjes, ter grootte van een zoetje met de letters WY erop gedrukt.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Wat was normaal volgens de arts?

Dat mijn hartslag hoger was dan normaal, omdat het ook een stimulerend middel is. Maar hij zei ook dat het net zo goed fout had kunnen gaan.

Anyway, dat spul raak ik dus niet meer aan :wink:

S0s_90

Bewuste gebruiker
Damien0124 zei:
Is het normaal dat je van 2CB flinke hartkloppingen krijg? Laatste keer ging mijn hart ging tekeer als een motherfucker, was zelfs naar het ziekenhuis gegaan (geen details) en de arts zei dat dit normaal was, maar ik net zo goed bijna een overdosis had kunnen hebben.
Ik had de 1e pil tegen 17:00 geslikt, 2e pil gecrushed en gesnoven tegen 1:30. De hoeveelheid die in die pillen zaten is mij onbekend (best wel dom jah), het waren trouwens wit/blauwe pilletjes, ter grootte van een zoetje met de letters WY erop gedrukt.

Als je 2cb snuift komt hij veel eerder in en hij klapt er naar mijn mening ook veel harder op,
ik had laatst 2 blauwe paddestoeltjes gecrushed en weggesnoven en dat raad ik niemand aan...

spacekonijn

Badass junkie
2-cb is onder de 100mg non-toxisch dus een body-load is vreemd ?

edit : Ik lees juist op bluelight en andere fora dat 2-cb zo geweldig is vanwege het feit dat er geen bodyload is. Hier lees ik veel over body-load ervaringen.

Hashja

Bewuste gebruiker
Omdat het 'non-toxisch' is kan het toch nog wel een negatief gevoel op je lichaam teweeg brengen bij gebruik. Mijn lichaam voelt bij 2c-B zwaar en sloom, ik moet dan ook altijd veel zuchten. Dat gevoel is bij lange na niet zo erg als bij paddo's waar zwaartekracht het de helft van de tijd van me wint. Maar dat noem ik bij mezelf dus een body-load.
Body-load is het lichamelijke effect van een drug op je lichaam, meestal doelt men met body-load op de negatieve effecten en met body-high op positieve effecten.
Ik denk dat het begrip verder vrij relatief is.

spacekonijn

Badass junkie
toch vreemd dat op internationale 'gerespecteerde fora' mensen dit middel juist prijzen omdat er zo goed als geen bodyload is. wat ook sense maakt gezien het feit dat het non-toxisch is.

vraag me of die bodyload niet komt doordat in nederland vooral 2-cb pillen op de markt zijn en de echte pro's gewoon puur poeder hebben.

ik heb net een 2cb pil genomen btw :grin:

Arizona

Bewuste gebruiker
Er is niks bekend over de toxiteit van 2cB, dat wil niet zeggen dat het nontoxisch is :wink: er zijn geen gevallen bekend met fatale afloop, of problemen op de lange termijn. Wel is er sprake van een toxische psychose geweest, bij een te hoge dosis.

Bodyload heeft niets te maken de vorm, maar met de hoeveelheid. als er maar genoeg 2cB in de pil zit komt de bodyload ook wel, hoewel mijn eigen ervaring is, de BL bij 2cB minimaal is. enkel bij overdosering (maar ja dan vraag je er ook om)

spacekonijn

Badass junkie
ik heb van 1 ( niet getest, geschat 15mg) 2cb pilletje in ieder geval een aardige body-load ervaren net.
heel veel zuchten, zachte voeten( zo voelde het aan) alsof al het bloed daar zat ( liep opzich wel lekker, soort kussentjes), verder erg onrustig niet stil kunnen zitten( toen ben ik met vrienden gaan voetballen, ging aardig, echt hard rennen ging niet)

licht euforisch en lichte visuals ( vooral patronen in schaduwen zijn mooi), kwam ook erg bij vlagen allemaal ( en nog steeds)

denk dat ik te weinig genomen heb voor echt veel visueel effect maar heb ook geen zin om meer te nemen omdat ik hier nu al vrij onrustig van werd en zo niet echt vol kon genieten.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
4 fmp zei:
Nee van 2cb krijg je geen kater of crash zoals bij xtc.
Best leuk spul hoor 2cb :hearteyes:

Kijk dat is nog een mooi voordeel. Ik heb 2C-B liggen en nog een paar 2C's. Het staat zeker op het menu voor komende tijd. Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

Ik hoor en lees goede verhalen erover :grin:

Rustig aan..

Weksel

Newbie
Hier ben ik toch al enige tijd naar op zoek. Maar hier in de omgeving lijkt toch niemand echt bekend met dit goedje.

2C-Em

Belezen gebruiker
spacekonijn zei:
toch vreemd dat op internationale 'gerespecteerde fora' mensen dit middel juist prijzen omdat er zo goed als geen bodyload is. wat ook sense maakt gezien het feit dat het non-toxisch is.

vraag me of die bodyload niet komt doordat in nederland vooral 2-cb pillen op de markt zijn en de echte pro's gewoon puur poeder hebben.

ik heb net een 2cb pil genomen btw :grin:
Bij doseringen van boven de 100mg is het wel neurotoxisch hoor.
Hier gewoon poeder, maar als ik veel neem (zie beneden) weet ik ook wel dat ik tegen de bodyload aanloop, dat is gewoon inherent aan de stof, maar ook een beetje verschillend per persoon, maar als je genoeg neemt, krijg je 't echt wel :P

Arizona zei:
Er is niks bekend over de toxiteit van 2cB, dat wil niet zeggen dat het nontoxisch is :wink: er zijn geen gevallen bekend met fatale afloop, of problemen op de lange termijn. Wel is er sprake van een toxische psychose geweest, bij een te hoge dosis.

Bodyload heeft niets te maken de vorm, maar met de hoeveelheid. als er maar genoeg 2cB in de pil zit komt de bodyload ook wel, hoewel mijn eigen ervaring is, de BL bij 2cB minimaal is. enkel bij overdosering (maar ja dan vraag je er ook om)
Verder hier mee eens, de bodyload bij 2C-B is vrij minimaal, maar sure, je kunt het tegen komen en er in bep. mate last van krijgen. Dat is voor ieder verschillend. In mijn eerste trips op 2C-B had ik er ook last van, de dosering verhoogden we toen nog in stapjes. Nu weet ik dat ik er nog echt last van heb als ik 50mg ervan neem, maar verder..nee bij 2C-B geen last.
2C-E is echter een ander verhaal :rolleyes: :wink: , staat er bij mij (&co) bekend om als een notaire veroorzaker van enige bodyload :wink:

Weksel

Newbie
Fishhead0707 zei:
Weksel zei:
Hier ben ik toch al enige tijd naar op zoek. Maar hier in de omgeving lijkt toch niemand echt bekend met dit goedje.

Beter zoeken, of verhuizen natuurlijk.. :)
Haha. Nouja ik had het aanvankelijk al via iemand geregeld, maar vanwege wat complicaties is het uiteindelijk toch niet doorgegaan.. Wel heeft het iemand het ooit aangeboden op een feest, maar ik wil het voor de eerste keer sowieso wel in een rustige, vertrouwde omgeving doen. Maar toen niet echt aan gedacht om het over te kopen voor een ander moment..

Verder ga ik binnen een maand wel verhuizen, dus wie weet wat het mij gaat brengen.
Morgen in ieder geval weer van wat truffels genieten. Dat is ook al weer meer dan een half jaar terug geweest sinds de laatste keer.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb dit topic niet doorgespit. Maar toch even een leken vraagje.
Het klopt toch dat 2C-B illegaal is in Nederland?
En als je het bestelt via zo´n site dan loop je dus serieus het risico dat je pakketje niet aankomt en eventueel dat je een straf krijgt?

Ik was op zo´n site aan het kijken voor 4ho-mipt (eventueel), wat volgens mij in Nederland wel legaal is, en toen zag ik ook 2C-B staan. En toen vroeg ik me dat af.

Sunseed

Belezen gebruiker
kapitein-x zei:
Ik heb dit topic niet doorgespit. Maar toch even een leken vraagje.
Het klopt toch dat 2C-B illegaal is in Nederland?
En als je het bestelt via zo´n site dan loop je dus serieus het risico dat je pakketje niet aankomt en eventueel dat je een straf krijgt?

Ik was op zo´n site aan het kijken voor 4ho-mipt (eventueel), wat volgens mij in Nederland wel legaal is, en toen zag ik ook 2C-B staan. En toen vroeg ik me dat af.
Heb al verschillende keren dingen van Azarius besteld die hier niet zo heel legaal zijn. En elke keer aangekregen dus :).

zjimiz

Bewuste gebruiker
Ik heb relaxte ervaringen met 2cb.

Hogere doses zijn mooie trips, en lagere doses gaven mij een lekker mellow gevoel, zonder de slaperigheid van wiet :stoned: .

Wat ik ook aardig vind, is dat het vrij lang duurde voordat het uitgewerkt was, zo'n 3 uur.

Redelijk veilige trip ook, kan niet snel fout gaan

grtz

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Gistermiddag.. Een geweldige ervaring gehad met 2C-B.

Zo als ze het omschrijven: Kruising tussen MDMA & LSD.

Als je door die nasty Boadyload bent en het begint te werken is het geniaal. Vol op visuals en gewoon goed hard gaan. Redelijk goed te sturen en je bewust zijn op een redelijk normaal niveau te houden (met vlagen dan)

Ik ben nu nog benieuwder naar de andere 2C's. Ik heb er nog 2 liggen: 2C-P & 2C-T-7. Ik ben benieuwd :)

Ze zijn heftiger en sterker en ben benieuwd hoe dat zich in de trip vertaald. Ook zou de boadyload nihil moeten zijn.

Rustig aan mensen.

:)

S0s_90

Bewuste gebruiker
laat je ervaringen weten als je ander 2c's gedaan hebt. ik wil binnenkort ook andere als 2cb gaan proberen maar ik ervaar echt een erge bodyload bij 2cb :( Een soort misselijk, ongemakkelijk, onrustig gevoel en ook lichte spierkrampen. vind dit overigens heel vervelend om de trip mee te beginnen hopelijk hebben andere 2c's het dus niet/minder.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
S0s_90 zei:
laat je ervaringen weten als je ander 2c's gedaan hebt. ik wil binnenkort ook andere als 2cb gaan proberen maar ik ervaar echt een erge bodyload bij 2cb :( Een soort misselijk, ongemakkelijk, onrustig gevoel en ook lichte spierkrampen. vind dit overigens heel vervelend om de trip mee te beginnen hopelijk hebben andere 2c's het dus niet/minder.

Ik laat het zeker weten als ik andere 2C's ga testen. Ik had ook een enorme Boadyload maar dit verschilt dus per keer en per gebruiker heb ik gehoord.

Daarnaast geven de andere 2C's en langer effect en minder tot geen boadyload. Dat moet dus geniaal zijn..

:wink:

Irie

Belezen gebruiker
Ik heb het eerste half uur als ie opkomt toch ook een enorme bodyload, maar ik vind het niet eens vervelend, omdat ik weet dat ie d'eraan komt jongeuh! Dus gewoon , lay back & relax ... ready to take off!!!
Bij paddo's heb ik bijna heel de trip een bodyload (nou ja, heel de trip is mss overdreven, maar het overheerst toch ...)

Ik heb er weer zooooo'n zin in :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

BacingsPen

Badass junkie
spacekonijn zei:
ik heb van 1 ( niet getest, geschat 15mg) 2cb pilletje in ieder geval een aardige body-load ervaren net.
heel veel zuchten, zachte voeten( zo voelde het aan) alsof al het bloed daar zat ( liep opzich wel lekker, soort kussentjes), verder erg onrustig niet stil kunnen zitten( toen ben ik met vrienden gaan voetballen, ging aardig, echt hard rennen ging niet)

licht euforisch en lichte visuals ( vooral patronen in schaduwen zijn mooi), kwam ook erg bij vlagen allemaal ( en nog steeds)

denk dat ik te weinig genomen heb voor echt veel visueel effect maar heb ook geen zin om meer te nemen omdat ik hier nu al vrij onrustig van werd en zo niet echt vol kon genieten.

haha, heyyy Zit jij ook nog hier?

Had toevallig vorige week ook 2 2cb'tjes gedropped, 1'tje is het hem gewoon net niet!

Tip, Kijk de film Avater als je hem spaced op 2cb, neem wel een pauze en ga dan even naar de sterrenhemel kijken!

Wonderbaarlijke waarnemingen! :sunglasses:

geemiesch-goedje

Body Load als ie opkomt vind ik juist (erg) fijn. Zorg er wel voor dat je fysiek sterk bent als je eraan begint. Ga desnoods eerst een paar weken sporten of zo om kracht te hebben, dat helpt imo behoorlijk tegen de bodyload.

De body load als het voorbij is of afneemt vind ik juist vervelend.
Maar ik moet zeggen dat ik de bodyload vrij laag vind in vergelijking met lsd.
In lage dosering zeg tot 25 mg is het imo geen issue.

Ik nam echter tussen de 40-50 en dan is het toch wel vrij fors, wel supertrip though :rock:
Volgende keer blijf ik voor die body load wel onder de 30 mg .

kaasbaas

Badass junkie
Is 2CB goed te combineren met speed? Ik ben van plan om het binnen kort in een lage dosering uit te proberen (ongv 10-15mg?). Of is het effect bij die dosering al zo aanwezig dat speed niet eens "nodig" is?

Ik ben nu een beetje research aan 't doen :).

Fishhead0707

Wijs gebruiker
J0S zei:
Is 2CB goed te combineren met speed? Ik ben van plan om het binnen kort in een lage dosering uit te proberen (ongv 10-15mg?). Of is het effect bij die dosering al zo aanwezig dat speed niet eens "nodig" is?

Waarom wil je de 2C-B combineren met speed? Voor de energie rush?

Ik zou eerst lekker los gaan op 2C-B misschien eventueel als het rustig uit begint te werken aan de pep gaan, maar zeker niet tijdens je "hoogtepunt"

:sunglasses:

kaasbaas

Badass junkie
Fishhead0707 zei:
J0S zei:

Ik zou eerst lekker los gaan op 2C-B misschien eventueel als het rustig uit begint te werken aan de pep gaan, maar zeker niet tijdens je "hoogtepunt"

Nou ja, of die 2 drugs gewoon wel te combineren valt aangezien ik niet van plan ben al teveel te nemen. En ik vind 't allemaal vrij vaag bij de dosering van 2c-b, zo lopen zo erg uit elkaar! Van 8mg tot mensen die wel 40mg nemen (5x zoveel dus). Ik heb wel een idee wat 't effect is, maar ik kan me moeilijk de kracht van de effecten voorstellen.

Ach gewoon rustig aan beginnen en dan zien ik 't wel :).

Fishhead0707

Wijs gebruiker
J0S zei:
Fishhead0707 zei:
J0S zei:

Nou ja, of die 2 drugs gewoon wel te combineren valt aangezien ik niet van plan ben al teveel te nemen. En ik vind 't allemaal vrij vaag bij de dosering van 2c-b, zo lopen zo erg uit elkaar! Van 8mg tot mensen die wel 40mg nemen (5x zoveel dus). Ik heb wel een idee wat 't effect is, maar ik kan me moeilijk de kracht van de effecten voorstellen.

2C's zijn inderdaad wat lastiger en anders te doseren. Maar als je normaal reageert op MDMA en je weegt zo'n 70 kilo dan kan je beginnen met 27 mg. Daar begon ik mee, en ik ging super lekker!!! Iets minder had zelfs genomen.

Ik zou niet je 2C-B mengen met speed. Zoals ik al zij, wacht eerst het effect of van 2C-B dan eventueel speed erbij, maar ik denk dat je dan het effect weghaalt van de 2C-B. Hetzelfde als MDMA & speed.

Maar als je het probeert, laat even weten hoe je het ervaart!!

geemiesch-goedje

2C's zijn inderdaad wat lastiger en anders te doseren. Maar als je normaal reageert op MDMA en je weegt zo'n 70 kilo dan kan je beginnen met 27 mg. Daar begon ik mee, en ik ging super lekker!!! Iets minder had zelfs genomen.

Ik zou niet je 2C-B mengen met speed. Zoals ik al zij, wacht eerst het effect of van 2C-B dan eventueel speed erbij, maar ik denk dat je dan het effect weghaalt van de 2C-B. Hetzelfde als MDMA & speed.

Maar als je het probeert, laat even weten hoe je het ervaart!!

Ik vind 27 mg. vrij optimistisch voor een 1e keer.
Ik zou wat dichter bij de 20 mg blijven.
Ik hoor dat rond de 20-23 een goede dosering is, ook al weeg je meer dan 90 kg.
Maar eigenlijk zeg jij dat ook in je zin, iets minder had ook gemogen :wink:
Verder ben ik het met de adviezen eens over de combi met speed.

geemiesch-goedje

Vraagje voor de 2C kenners.
Ik heb wat gelezen over de verschillen tussen de diverse 2C's.
Ik kwam tegen dat 2C-I vrijwel geen bodyload heeft en dat 2C-B wel wat bodyload heeft.
Ik heb alleen de laatste geprobeerd en kwam idd wel wat load tegen, niet extreem, maar voelde het wel bij wat hogere dosering.
Klopt het dat 2C-I een heerlijke trip geeft met een mindere bodyload vergeleken met 2C-B en andere 2C's?

Fishhead0707

Wijs gebruiker
geemiesch-goedje zei:
Vraagje voor de 2C kenners.
Ik heb wat gelezen over de verschillen tussen de diverse 2C's.
Ik kwam tegen dat 2C-I vrijwel geen bodyload heeft en dat 2C-B wel wat bodyload heeft.
Ik heb alleen de laatste geprobeerd en kwam idd wel wat load tegen, niet extreem, maar voelde het wel bij wat hogere dosering.
Klopt het dat 2C-I een heerlijke trip geeft met een mindere bodyload vergeleken met 2C-B en andere 2C's?

Nog geen ervaring met 2C-I. ik wil het wel binnenkort gaan testen. Ik zal je laten weten hoe het bevalt en qua bodyload etc. is.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb het afgelopen vrijdag gebruikt. Ik vindt het een aangenaam stofje ! :grin:

Toch vind ik dat er niks boven LSD gaat ! :hearteyes:

Bovenaan