megatrippie
Belezen gebruiker
Tictac zei:Onlangs met m`n vriendin 2CB gedaan (laten testen: 5mg per pil). Allebei 15mg op een lege maag en af en toe een stevige joint erbij.
De trip was leuk en verliep precies volgens de meeste reacties op diverse fora.....
maar..... aan het eind van de trip begonnen we allebei enorme hoofdpijn gekregen. We konden zelfs moeilijk in slaap komen, de volgende ochtend zong de hoofdpijn nog wat na en pas de dag erna was deze helemaal weg.
Iemand tips om dit te voorkomen?
Door deze hoofdpijn willen we het niet nog een keer doen ondanks je er met z`n 2tjes een leuke tijd mee kan hebben
grtz
Bij bepaalde 2c-tjes ervaar ik (en met mij nog wel wat anderen) ook wel eens hoofdpijn. meestal als we gaan bijslikken. Het heeft denk ik met meerdere dingen te maken.Ben je al moe tegen de tijd dat je begint?. Een overdaad aan visuele impressies maar ook uitdroging. De sport bij trippen is altijd weer wat voor soort vocht er soepel in gaat. Regelmatig verneem ik omdat er niet iets is wat ik lekker vind om te drinken dat ik ook echt te weinig drink. Vochtgebrek staat garant voor hoofdpijn bij deze trips.
Tevens kan ik op de meeste 2c-tjes zoals ook de 2c-b prima slapen. Dit gaat prima zolang het nog niet helemaal uitgewerkt is. Als het wel helemaal uitgewerkt is heb ik ook wat meer moeite met inslapen. Nu is 2c-b ook een middel wat vrij plotseling uitgewerkt is en je met een niet al te prettig gevoel achter laat. Een middel wat redelijk te vergelijken is met 2c-b is 2c-i. Het is iets heftiger en werkt aanzienlijk langer dan 2c-b (8 tot 10 uur).
Een ibuprofen werkt btw perfect om de hoofdpijn de nek om te draaien.