2CB

megatrippie

Belezen gebruiker
Tictac zei:
Onlangs met m`n vriendin 2CB gedaan (laten testen: 5mg per pil). Allebei 15mg op een lege maag en af en toe een stevige joint erbij.

De trip was leuk en verliep precies volgens de meeste reacties op diverse fora.....

maar..... aan het eind van de trip begonnen we allebei enorme hoofdpijn gekregen. We konden zelfs moeilijk in slaap komen, de volgende ochtend zong de hoofdpijn nog wat na en pas de dag erna was deze helemaal weg.

Iemand tips om dit te voorkomen?

Door deze hoofdpijn willen we het niet nog een keer doen ondanks je er met z`n 2tjes een leuke tijd mee kan hebben:wink:

grtz

Bij bepaalde 2c-tjes ervaar ik (en met mij nog wel wat anderen) ook wel eens hoofdpijn. meestal als we gaan bijslikken. Het heeft denk ik met meerdere dingen te maken.Ben je al moe tegen de tijd dat je begint?. Een overdaad aan visuele impressies maar ook uitdroging. De sport bij trippen is altijd weer wat voor soort vocht er soepel in gaat. Regelmatig verneem ik omdat er niet iets is wat ik lekker vind om te drinken dat ik ook echt te weinig drink. Vochtgebrek staat garant voor hoofdpijn bij deze trips.

Tevens kan ik op de meeste 2c-tjes zoals ook de 2c-b prima slapen. Dit gaat prima zolang het nog niet helemaal uitgewerkt is. Als het wel helemaal uitgewerkt is heb ik ook wat meer moeite met inslapen. Nu is 2c-b ook een middel wat vrij plotseling uitgewerkt is en je met een niet al te prettig gevoel achter laat. Een middel wat redelijk te vergelijken is met 2c-b is 2c-i. Het is iets heftiger en werkt aanzienlijk langer dan 2c-b (8 tot 10 uur).

Een ibuprofen werkt btw perfect om de hoofdpijn de nek om te draaien.

2C-Em

Belezen gebruiker
megatrippie zei:
Een middel wat redelijk te vergelijken is met 2c-b is 2c-i. Het is iets heftiger en werkt aanzienlijk langer dan 2c-b (8 tot 10 uur).
10 uur kan, maar is wel vrij lang voor 2C-I. 8-10 is meer de duur van 2C-E. Puttende uit vele ervaringen (van mezelf en anderen) is de duur van 2C-I ongeveer 6-8u, wat langer kan, maar meestal heb je dan een aardige dosis te pakken als het zo lang duurt :wink:

Reza

Experimenterende gebruiker
Vanavond eerste keer 2c-b probere, tevens ook de eerste keer dat ik een dergelijke hallicunerde dug gebruik. Nog nooit lsd gehad oid. Verder wel een groot mdma liefhebber..

Jullie horen morgen hoe het was. mis vanavond nog wel :)

Dakpan

Als je xtc gebruikt is je serotine gehalte daarna heel laag en moet weer bijgevuld worden. Het wordt vaak aangeraden niet vaker te gebruiken dan ongeveer één keer in de drie maanden.

Hoe zit dit bij 2cb? Heeft dat ook invloed op je serotine en om de hoeveel tijd is het veilig/verantwoord om het te gebruiken?

Baksteen45

zeer leuk spul
2x op een feestje gebruikt, lekker getript (was @ ruigoord )
en een x thuis lekker op de bank relax ook een zeer goeie ervaring
alleen kijk uit met de dosis hier een overdosis van is geen leuke trip maar wat je heb is goed :wink:

mmn

Belezen gebruiker
heb van het weekend 2 pilletje 2cb op die witte waar 2cb opstaat maar heb totaal geen hallucinaties gehad een klein beetje happy fealing denk ik hoe kan dit

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
mmn zei:
heb van het weekend 2 pilletje 2cb op die witte waar 2cb opstaat maar heb totaal geen hallucinaties gehad een klein beetje happy fealing denk ik hoe kan dit

Klinkt alsof er iets anders in zat. MDMA misschien, als je er nog 1 hebt zou ik het laten testen, dan weet je het pas echt. Of er zat maar heel klein beetje 2 cb in, maar vermoed een een andere stof. 2 cb pillen komen niet veel voor naar mijn ervaring namelijk. Ken ze alleen blanco met ronde witte tabletten, met ronde hoekjes waar 9/10mg 2-cb inzit.
Cheers!

Jeller

Badass junkie
LSD en 2c-b is wel leuk alleszinsm heb ooit een deftig pil genomen en dan een kwartje er op. was best wel chill, later nog een volledig shiva er bij

ook al afwisselend genomen op lange festivalnachten, werkt wel lekker op elkaar in.. alleen is er duidelijk kruistolerantie

Mickywous

Ik heb een keer 2cb gehad in pil vorm. Rolexjes waren het geloof ik een mix van mdma met 2cb.
Ik slikte 1je door toen 3 kwartier gewacht voelde ik nog niks dus nog maar 1je opgegeten. Half uur later voelde ik nog niks dus nog maar 1 opgegeten. uur later voelde ik nog niks. Toen maar 2 opgegeten in 1 keer dat zijn er dus 5 in totaal. Uurtje later begon ik het effect van de mdma pas te merken was gewoon een redelijke trip niks speciaals aan. Toen ik thuis aan kwam ging ik meteen op bed. Opeens zei mijn broer tegen me geef de zapper even waar ik op andwoorde die heb ik helemaal niet. meteen realiseer ik me dat ik in mezelf aan het praten ben. de 2cb begint te werken.
Ik ga even plassen hou de deur van mijn slaapkamer op een kiertje met het licht aan, Ik kom weer boven en zie door dat kiertje 2 meisjes van een jaar of 11 voor mijn bed op de grond zitten. Ik loop er op af, sta er vlak voor. Wrijf goed in mijn ogen. opeens begint 1 van die meisjes met een stokje te zwaaien die in lichtje bevat. Ik zeg tegen die meisjes: donder op ik wil slapen. gek genoeg verdwijnen ze ook nog maar het lichtje niet. Het lichtje begint rondjes te draaien en neemt de vorm van een tijd aan en begint rood te worden. opeens is het de tijd van mn wekker en vliegt die tijd in een spiraalvorm terug in mijn wekker.
Toen dat hele spektakel over was heb ik nog ongv 30 minuten in mezelf lopen praten.

al met al een super vage maar hele leuke ervaring

xastur

Belezen gebruiker
Omdat ik vroeger last heb gehad van psychotisch aanvallen door drugs maar daar heb ik.nu al.jaren geen last van of ik.moet gaan blowen zouden jullie mij aanraden of afraden om dit goedje eens te testen. Coke speed mdma.kon dacht ik geen kwaas. Weed en paddos wel..

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Eén keer afgelopen december gebruikt, toen vond ik het echt onwijs tof, eerste keer trippen :) Kreeg wel in het begin vooral last van mijn buik, dus ik rende telkens naar de wc, moest uiteindelijk helemaal niet maar zat zo tien minuten (wat voelde als een half uur) wazig te staren naar alle kleurtjes op de tegels en de vervormende ruimte. Heb me helemaal slap gelachen met mijn huisgenootje om alles.
Het is wel heel gek om voor het eerst drugs te gebruik waardoor je je niet anders vóelt, maar je zintuiglijke waarneming verandert. als ik dat zo een beetje duidelijk omschrijf.

Binnenkort als het goed is nog een keertje doen, ben benieuwd hoe dat gaat.

Bovenaan