!

sky zei:Onlangs zijn me 2 2cb pilletjes aangebodenNooit eerder gebruikt, maar ik wacht nog even een mooi en speciaal moment af om deze met mijn Lief te gaan nemen. Wat ik me afvraag is hoeveel mg deze kunnen zijn
De pilletjes zijn zo groot als zeg maar zoetjes. Iemand enig idee?
en hier in belgie heb ik er zelf nog nooit van gehoord.maar met wat kan je de visuals vergelijken:met die van mdma of lsd? ik weet zoek het op zeggen ze dan maar ben te lui wegens de diazepam HarryNak zei:Die pilletjes zitten denk ik zo tussen de 10 en 15 mg. Heb ze wel is gehad je kan 2cb beter in poedervorm kopen weet je precies wat je neemt. Heb van de week 20 mg gesnoven na een eerst een buisje explosion genomen te hebben. Das wel lekker trippen. Haha
! Lijkt wel of alles wat door me neus verdwijnt chaos en bullshit opleverd heb het er nu definitief mee gehad!!! Daar ging me lekkere bad, volgende keer weer gewoon een capje Met die van LSD. Visuals van mdma heb je nauwelijks, alleen als je dit overdoseert dan word er in je systeem wat mdma omgezet in mda. DIt heeft als effect dat je vreemde hallicunaties krijgt, die met een oogknip weer verdwenen zijn.evil_kermit zei:hoor hier zeer veel over 2cb en ben er wel serieus benieuwd naaren hier in belgie heb ik er zelf nog nooit van gehoord.maar met wat kan je de visuals vergelijken:met die van mdma of lsd? ik weet zoek het op zeggen ze dan maar ben te lui wegens de diazepam
![]()
Deniise*(L) zei:2C-B is bij hoge dosering (boven 15 mg) een tripmiddel, bij een lagere dosering (tot ca 12 mg) lijkt het effect op dat van MDMA (euforiserend, stimulerend). Bij een dosis boven de 15 mg kunnen vooral de visuele effecten erg sterk zijn, met geïntensiveerde kleuren, intrigerende patroonvorming op vlakken, vervormingen van voorwerpen en veranderingen van gezichten.
Ook de waarneming door andere zintuigen wordt versterkt. In tegenstelling tot MDMA werkt 2C-B bij mannen niet potentieverlagend, maar heeft juist, zowel bij mannen als vrouwen, een seksueel stimulerend effect (=afrodisiac). De effecten die optreden zijn niet altijd hetzelfde en zijn afhankelijk van je geestelijke en lichamelijke gesteldheid, de situatie waarin je 2CB gaat consumeren en de dosis die je tot je neemt.
In vergelijking met hallucinogenen als LSD of psilo's (paddestoelen) zijn de effecten van 2CB een stuk makkelijker te sturen. Let wel: bij een (zeer) hoge dosering kan dit echter net zo ingewikkeld lijken als bij andere tripmiddelen.

Volgens mij heeft ze gewoon google gebruikthenkie84 zei:Deniise*(L) zei:2C-B is bij hoge dosering (boven 15 mg) een tripmiddel, bij een lagere dosering (tot ca 12 mg) lijkt het effect op dat van MDMA (euforiserend, stimulerend). Bij een dosis boven de 15 mg kunnen vooral de visuele effecten erg sterk zijn, met geïntensiveerde kleuren, intrigerende patroonvorming op vlakken, vervormingen van voorwerpen en veranderingen van gezichten.
Ook de waarneming door andere zintuigen wordt versterkt. In tegenstelling tot MDMA werkt 2C-B bij mannen niet potentieverlagend, maar heeft juist, zowel bij mannen als vrouwen, een seksueel stimulerend effect (=afrodisiac). De effecten die optreden zijn niet altijd hetzelfde en zijn afhankelijk van je geestelijke en lichamelijke gesteldheid, de situatie waarin je 2CB gaat consumeren en de dosis die je tot je neemt.
In vergelijking met hallucinogenen als LSD of psilo's (paddestoelen) zijn de effecten van 2CB een stuk makkelijker te sturen. Let wel: bij een (zeer) hoge dosering kan dit echter net zo ingewikkeld lijken als bij andere tripmiddelen.
Volgens mij ben jij een goede aanwinst voor het forum. Welkom!
![]()
![]()
20080101 zei:Gebruik vooral met lachgas!
= goddelijk
esth0r zei:ik heb dit weekeind voor het eerst 2cb gedaan, beviel me prima, pas wel op dat je goed blijft drinketn etc(zoals met alles) want we gingen allemaal bad toen we voor erik de ambulance moesten bellen.
nuff said.
esth0r zei:nuff said.
sky zei:esth0r zei:ik heb dit weekeind voor het eerst 2cb gedaan, beviel me prima, pas wel op dat je goed blijft drinketn etc(zoals met alles) want we gingen allemaal bad toen we voor erik de ambulance moesten bellen.
nuff said.
![]()
Wat gebeurde met Erik, had dit met 2cb te maken?
4 fmp zei:Nee van 2cb krijg je geen kater of crash zoals bij xtc.
Best leuk spul hoor 2cb![]()
Overcome zei:Haha, yes, ik heb m'n 2CB capsules binnen, 20MG, morgen avond is het zover!, ik maak wel een trip report!
![]()
Dit klinkt echt helemaal te gek! Alle bezwaarlijke punten die ik (persoonlijk) bij paddo's en lsd heb zijn hier veel milder of afwezig. Ik hoor er ook alleen maar mooie verhalen over in m'n omgeving. Dit ga ik zeker weten op korte termijn proberen!psywell_3 zei:2C-b is als een mix tussen de effecten van LSD en MDMA,De visuals zijn veel kleurijker als op lsd of paddo's,maar de mentale effecten zijn heel mild,ik zou 2C-b in gelijk welke situatie kunnen nemen(mischien niet willen).
2C-b heeft een nogal zware lichamelijk effect die sommige mensen niet prettig vinden,ik vind het zalig
De trip is heel speels in vergelijking met de serieuzere karakter van paddo's en lsd,en je kunt je trip heel gemakkelijk besturen,DE perfecte beginner's trip of voor personen die niet goed tegen trippen kunnen+ 2C-b is heeel leuk