2CB

CHIASME

Belezen gebruiker
Vind 2c-b een net niks ervaring eigenlijk... wel apart en leuk om een keer gedaan te hebben en miss moet ik het nog wel een keer doen maar; het is niet zo diepgaand als LSD en niet zo euforisch als X :) liever 1 van die 2 los of miss samen maar dat heb ik nog nooit geprobeerd :flushed: :grin:

L

Lid 6909

Gast
CHIASME zei:
Vind 2c-b een net niks ervaring eigenlijk... wel apart en leuk om een keer gedaan te hebben en miss moet ik het nog wel een keer doen maar; het is niet zo diepgaand als LSD en niet zo euforisch als X :) liever 1 van die 2 los of miss samen maar dat heb ik nog nooit geprobeerd :flushed: :grin:

klopt, het voelt niet zo puur aan.

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Ik hoorde van een goede vriend van me dat het echt geen goede combinatie is voor op een feest, 2cb en xtc, hij werd echt veel te wazig, kon niet meer normaal doen, niet meer praten, was iedereen kwijtgeraakt en heeft 2 uur lang zo heftig lopen trippen dat hij draken uit de muren zag komen.. Ik hou er in niet zo van wanneer ik zo hard ga op een feest maar ieder zijn ding! :smoke:

.sullI

Newbie
mijn 2cb ervaringen zijn wel oke. ben er niet echt door overweldigd (ik weet ook niet hoesterk die pillen waren die ik had)

ik was op een feesje, na de eerste halve pil kreeg ik beetje last van mijn maag, gevolgd door een rush van energie, nadat ik de andere helft genomen had, trok ik het beter om heel intens te gaan zitten tekenen. om vervolgens lichtelijk "space" een klein wandelingetje te maken. poosje later nog een halfje genomen, ging allemaal lekker (ik werd er wel beetje bijdehand van)

ik moet zeggen dat ik een hele goede tijd had, als ik maar bleef opletten op mijn maag. die avond verder nog gecombineerd met hasj/wiet en ephedra.

J0rrit

Badass junkie
.sullI zei:
mijn 2cb ervaringen zijn wel oke. ben er niet echt door overweldigd (ik weet ook niet hoesterk die pillen waren die ik had)

ik was op een feesje, na de eerste halve pil kreeg ik beetje last van mijn maag, gevolgd door een rush van energie, nadat ik de andere helft genomen had, trok ik het beter om heel intens te gaan zitten tekenen. om vervolgens lichtelijk "space" een klein wandelingetje te maken. poosje later nog een halfje genomen, ging allemaal lekker (ik werd er wel beetje bijdehand van)

ik moet zeggen dat ik een hele goede tijd had, als ik maar bleef opletten op mijn maag. die avond verder nog gecombineerd met hasj/wiet en ephedra.

Te weinig genomen, 2cb neigt toch zeker meer naar de psychedelic kant, en je gaat dan ook zkr wel trippen bij een goeie dosis.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:
.sullI zei:

Te weinig genomen, 2cb neigt toch zeker meer naar de psychedelic kant, en je gaat dan ook zkr wel trippen bij een goeie dosis.

Ja of een heel klein beetje voor de mellow (rond 10 mg) of gewoon 35 mg ertussen geeft vaak net niet de doorslag wat resulteerd in beetje ongemakkelijk gevoel...

Aldous

Belezen gebruiker
koorenkip zei:
mensen,

ik zit met een probleempje, ik heb namelijk 2 gram gekocht, in de veronderstelling dat ik mdma kristallen kocht....
Als het echt 2cb is voor de prijs van mdma lijkt met dat een zeer goede aankoop! dat is wel genoeg voor 80-100 redelijke trips!
koorenkip zei:
Nu heb ik er net een EZ test overheen gedaan, en die slaat geel uit :confused: normaal is dat dus de kleur van 2cb achtige stof...
Welke EZ, niet de marquis dan, die slaat namelijk groen uit bij mijn (geteste) 2cb
koorenkip zei:
Is er nog een manier om het te testen?
De testservice!!

HarryNak

Experimenterende gebruiker
Lekker naar de testservice en goede koop als het echt zo is, straatprijs 2cb is zo tussen de 150-200e pg en mdma zo rond de 25 e reken uit je winst.

koorenkip zei:
mensen,

ik zit met een probleempje, ik heb namelijk 2 gram gekocht, in de veronderstelling dat ik mdma kristallen kocht....
Nu heb ik er net een EZ test overheen gedaan, en die slaat geel uit :confused: normaal is dat dus de kleur van 2cb achtige stof...

de kristallen die ik heb gekocht zien eruit als suiker qua grootte en vorm, ze smaken heel bitter en de ez test reageert vrij heftig erop, begint te bruisen en een beetje te roken en slaat direct geel uit!

bedankt alvast

CHIASME

Belezen gebruiker
HarryNak zei:
Lekker naar de testservice en goede koop als het echt zo is, straatprijs 2cb is zo tussen de 150-200e pg en mdma zo rond de 25 e reken uit je winst.

koorenkip zei:
mensen,

de kristallen die ik heb gekocht zien eruit als suiker qua grootte en vorm, ze smaken heel bitter en de ez test reageert vrij heftig erop, begint te bruisen en een beetje te roken en slaat direct geel uit!

bedankt alvast

Ook wel chill dat je hebt getest want als je 120mg 2c-b naar binnenwerkt vraag ik me af hoe leuk je dat gaat vinde
:rock:

koorenkip

Newbie
nou uitslag is terug.... :)
blijkt ketamine te zijn... 78% dus dat is dan wel redelijk.
vraag me echt af wat er tegenwoordig met die dealers aan de hand is dat ze niet weten wat ze verkopen... :confused:
ez test sloeg ook niet groen uit, btje geel achtig kleurtje.

HarryNak

Haha een dealer met verstand van zaken, wat een grap! Maar met die keta kun je je ook prima vermaken. Als nog geen slechte koop trouwens

Oom Klaas

Badass junkie
HarryNak zei:
Haha een dealer met verstand van zaken, wat een grap! Maar met die keta kun je je ook prima vermaken. Als nog geen slechte koop trouwens

Dan ken jij de onjuiste dealers, de mensen waar ik van koop hebben verstand van hun middelen en weten exact wat ze verkopen en hoe zuiver het is. En ja het percentage zuiverheid klopt van wat ze me zeggen, altijd 2 keer testen uiteraard.

CHIASME

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
HarryNak zei:

Dan ken jij de onjuiste dealers, de mensen waar ik van koop hebben verstand van hun middelen en weten exact wat ze verkopen en hoe zuiver het is. En ja het percentage zuiverheid klopt van wat ze me zeggen, altijd 2 keer testen uiteraard.

Wat lul je gast.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
2c-B, leuk goedje maar zoals al werd gezegd, gewoon een net niet helemaal ervaring. Ik heb 33mg geplugged, en dat is een leuke doses waar ik me prima op heb vermaakt. Maar als ik het ga vergelijken met iets als LSD dan valt het toch in het niets.

N2O ballonnetje heb ik gedaan toen ik op de piek was, maar dat deed vrij weinig. Ging een beetje langs elkaar heen, visueel werd het wel heel lichtjes versterkt maar ik voelde me nog zoals daarvoor en ik was nogsteeds op deze planeet.

Stoned worden lukt niet, net als bij LSD. Heb nu even 5ml GHB genomen om te kijken of het nog met elkaar wil reageren. Maar ben al zo goed als uitgetript dus ik verwacht er niks meer van.

Ik denk als ik 2c-B nog een keer gebruik, dan word het 45mg op een vet techno/tekno feest. :grin:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
koorenkip zei:
nou uitslag is terug.... :)
blijkt ketamine te zijn... 78% dus dat is dan wel redelijk.
vraag me echt af wat er tegenwoordig met die dealers aan de hand is dat ze niet weten wat ze verkopen... :confused:
ez test sloeg ook niet groen uit, btje geel achtig kleurtje.

wat een kutdealer ....

78% is mooi maar een volvo verkopen als hummer is zwaar klote ....

Oom Klaas

Badass junkie
CHIASME zei:
Oom Klaas zei:
HarryNak zei:

Wat lul je gast.

Hoezo lullen?
Je moet gewoon de juiste dealers zoeken die nog enigzins betrouwbaar zijn,
en met het 2 keer testen bedoel ik niet 2 keer naar het testcentrum brengen maar vragen aan de dealer wat voor percentage je dope heeft en het dan testen, komt dit overeen dan heb je misschien kans op een beetje eerlijke dealer.
De keren dat ik zelf wat verkocht heb ik het ook eerst laten testen,
dan weet je tenminste wat je verkoopt en kan je je voorbereiden op goede of juist hele slechte reacties van klanten.
Maar dealen is niet leuk, dat laat ik maar over aan anderen...'k hou niet van dat wereldje om lekker te generaliseren.

DrippTone zei:
2c-B, leuk goedje maar zoals al werd gezegd, gewoon een net niet helemaal ervaring. Ik heb 33mg geplugged, en dat is een leuke doses waar ik me prima op heb vermaakt. Maar als ik het ga vergelijken met iets als LSD dan valt het toch in het niets.

N2O ballonnetje heb ik gedaan toen ik op de piek was, maar dat deed vrij weinig. Ging een beetje langs elkaar heen, visueel werd het wel heel lichtjes versterkt maar ik voelde me nog zoals daarvoor en ik was nogsteeds op deze planeet.

Stoned worden lukt niet, net als bij LSD. Heb nu even 5ml GHB genomen om te kijken of het nog met elkaar wil reageren. Maar ben al zo goed als uitgetript dus ik verwacht er niks meer van.

Ik denk als ik 2c-B nog een keer gebruik, dan word het 45mg op een vet techno/tekno feest. :grin:

Kan je misschien je ervaring met het pluggen wat beter uitleggen?
Is er nu een groot verschil in werking en duur tussen het pluggen van 2c-b en slikken?
'k Weet dat het bij veel andere middelen iets korter duurt, sneller opkomt en heftiger werkt, maar was dat bij jou ook het geval?

CHIASME

Belezen gebruiker
Oom Klaas :tearsofjoy: je snapt er echt de ballen van he.

Lees je reactie en die van harrynak nog eens door jongen.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Oom Klaas zei:
DrippTone zei:

Kan je misschien je ervaring met het pluggen wat beter uitleggen?
Is er nu een groot verschil in werking en duur tussen het pluggen van 2c-b en slikken?
'k Weet dat het bij veel andere middelen iets korter duurt, sneller opkomt en heftiger werkt, maar was dat bij jou ook het geval?

Nou ik heb eerst gezorgd dat mijn darmen zo goed mogenlijk leeg zijn, hier ga ik verder niet te diep op in. :grin: En toen een capsule met een beetje glijmiddel ingebracht. Je voelt echt wanneer die capsule open springt en het begint te branden, en binnen een half uur was alles opgenomen. Het komt inderdaad harder op dan oraal. En de duur, ik heb het om 11 u ingenomen, tussen 12 en 2 was wel mijn piek en om 3 uur merkte ik nog vrij weinig en om 5 uur was ik volledig uit getript. Vind het wel wat kort, maar ik heb ook niet zo enorm veel ervaring met 2c-B om het mee te kunnen vergelijken. 2 keer eerder gedaan, en bij lange na niet zo dicht in de buurt geweest van de intensiteit van deze trip.
Maargoed, het mist wat vind ik. Volgende keer ga ik voor 45mg. Visueel was wel sterk, en bodyload was lekker. Maar ik wil harder, ik wil dat er vuurwerk uit de muren komt en dat alle meubels rondjes om hun as gaan draaien. :grin:

Hashja

Bewuste gebruiker
Morgen ga ik 2c-b voor het eerst doen, samen met een vriend van me.
De planning is als volgt:
- 15 mg.
- inname rond 15:00uur.
- Dan de Bekkendelle in. (groot natuurlijk bos)
Lekker door de natuur wandelen onder invloed van 2c-b, moet goed komen lijkt me.
Morgen lijkt mij de perfecte dag.

Nu heb ik een vraag aan de ervaren mensen met 2c-b of er nog tips zijn.
Ik wil niet teveel meenemen maar als er ECHTE aanraders zijn wil ik het natuurlijk wel weten.

Groeten,
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :wave:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Natuur onder de LSD of paddo's = :hearteyes:
Natuur onder de 2c-B = :confused: :openmouth: :rolleyes:

Persoonlijk zou ik liever naar een feestje gaan, maar ik zou zeggen probeer het, and let us know. :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik weet dus niet of er een verschil zit tussen de opname ivm het lichaam gewicht.
iemand die 50kg of 100 kg weegt moet de 100 kilo 2 x zoveel nemen ?

J0rrit

Badass junkie
lysergine25 zei:
ik weet dus niet of er een verschil zit tussen de opname ivm het lichaam gewicht.
iemand die 50kg of 100 kg weegt moet de 100 kilo 2 x zoveel nemen ?

Ja in de regel bij medicijnen ( en dus ook drugs ) moet dat wel ja.

Bart1981

Binnenkort heb ik 2cb tabletten van 21mg ps in mijn bezit en wil het dus ook voor het eerst gaan proberen. Bodyload ben ik niet bang voor aangezien ik bij mdma (zo'n 180mg) ook niks merk van een bodyload. Nu wil ik dit gaan proberen op een House/Club feestje. Het zal best wel druk zijn, maar muziek is altijd wel relaxed en ok, geen hardstyle oid. Publiek wat er komt is ook altijd erg relaxed, leuk gekleed, vriendelijk enz.
Wat zou een aan te raden dosis zijn? Gewoon 1 tablet in één keer? Of iets van 3/4 tablet om zo op ongeveer 15mg uit te komen, of toch liever een 1/5 tablet, dus 10mg?

Wat ik wil bereiken is een klein beetje trip effect (muren die ademen, kleuren die intenser worden, maar dingen hoeven niet helemaal te gaan vervormen, zoals gezichten, en wil gewoon net dat kleine beetje mdma rush ervaren. Moet in ieder geval niet teveel nemen dat is me al wel duidelijk.

Heb dit dus nog nooit gedaan en weeg zo'n 80kg.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Bart1981 zei:
Binnenkort heb ik 2cb tabletten van 21mg ps in mijn bezit en wil het dus ook voor het eerst gaan proberen. Bodyload ben ik niet bang voor aangezien ik bij mdma (zo'n 180mg) ook niks merk van een bodyload. Nu wil ik dit gaan proberen op een House/Club feestje. Het zal best wel druk zijn, maar muziek is altijd wel relaxed en ok, geen hardstyle oid. Publiek wat er komt is ook altijd erg relaxed, leuk gekleed, vriendelijk enz.
Wat zou een aan te raden dosis zijn? Gewoon 1 tablet in één keer? Of iets van 3/4 tablet om zo op ongeveer 15mg uit te komen, of toch liever een 1/5 tablet, dus 10mg?

Wat ik wil bereiken is een klein beetje trip effect (muren die ademen, kleuren die intenser worden, maar dingen hoeven niet helemaal te gaan vervormen, zoals gezichten, en wil gewoon net dat kleine beetje mdma rush ervaren. Moet in ieder geval niet teveel nemen dat is me al wel duidelijk.

Heb dit dus nog nooit gedaan en weeg zo'n 80kg.

10mg lijkt me dan wel zat hoor als je heel lichtjes wil trippen en toch wat meer naar die M rush wil. :wink:

Bart1981

Dat is makkelijk dan, gewoon tablet(je) door midden doen :)
En eventueel bij pakken kan altijd nog.

Thnx! Zal in ieder geval tegen die tijd mijn report nog geven.

edit:
Lees net op PF weer twee verschillende antwoorden. De één noemt 18mg en weer een ander 15mg. Kortom zoals altijd, zoveel mensen zoveel verschillende werkingen.. Misschien toch maar paar dagen vantevoren eerst thuis uitproberen wat 10mg doet oid.

Bart1981

En of die bestaan!
logo: ja, tekst (2CB)
kleur: wit
vorm: rond
breedte: 0,8 cm
dikte: 0,2 cm
gewicht: 0,15 gram

­

info: 21 mg 2-CB
provincie: zuid-holland
test nr: 6193 jellinek amsterdam

waarschuwing: -
gebruikt: ja

info: ging er heerlijk op... pil is erg hard gedrukt... van verschillende gebruikers heb ik gehoord dat wanneer je de pil tot poeder stampt en het poeder met water in neemt het sneller werkt... dit heb ik zelf nog niet gedaan maar zal dit zeker gaan proberen...

marquis: groen
mandelin: -
mecke: -
robadope: -
simons -

Bart1981

Nog een andere report van een lichtere pil:

naam pil: blauwe paddestoel (2-CB)
logo: ja
kleur: blauw
breedte: 0,7 cm
gewicht: 0,13 gram

­

provincie: zuid-holland
gehalte: 10mg 2-CB (getest bij Kentron Eindhoven)
test nr: nog niet bekend

waarschuwing: -
gebruikt: ja

info: hahahaha als ik nu een sigaret wil pakken is het net een mini sigaretje... moet niet gekker worden.... hahahaha.... moet ook steeds meer gaan denken hoe ik moet typen.... tijd gaat nu wel heel hard... hahahaha... zie de dingen nu ook van me afgaan en de beelden zijn super sterk... we hebben hier wel de grootste lol... wel werdo dat als ik type het net is of dat mijn laptop heel ver weg is.... volgende dag geen last van brakheid

marquis: groen
mandelin:
mecke:
robadope:
simons:

Hashja

Bewuste gebruiker
Drent zei:
Morgen ga ik 2c-b voor het eerst doen, samen met een vriend van me.
De planning is als volgt:
- 15 mg.
- inname rond 15:00uur.
- Dan de Bekkendelle in. (groot natuurlijk bos)
Lekker door de natuur wandelen onder invloed van 2c-b, moet goed komen lijkt me.
Morgen lijkt mij de perfecte dag.

Nu heb ik een vraag aan de ervaren mensen met 2c-b of er nog tips zijn.
Ik wil niet teveel meenemen maar als er ECHTE aanraders zijn wil ik het natuurlijk wel weten.

Groeten,
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :wave:

Zo, de dag is achter de rug. Het was verrassend leuk, maar ik zal er niet diep op ingaan.
En wat je zegt DrippTone, het is niet bijzonder in de natuur maar toch wel zeer leuk.
We hebben lopen rennen en klimmen als 2 bezetene. (voelde net als dat city-run maar dan in het bos :grin: ) Ben blij dat we het zo aangepakt hebben omdat we nu weten waar we aan beginnen bij hogere dosissen. Bodyload was zeer sterk aanwezig.
Volgende keer worden het meerdere milligrammen en wat meer trippen, waar en wanneer weten we dan nog niet.

Groeten,
een nieuwe fan van 2c-b :grin: :hearteyes:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
@bart1981, ik weet niet waar je die pil recensies vandaan heb maar het komt niet echt geloofwaardig over met die maten, ik denk dat het cm moet zijn ipv mm, of je moet er geen o, voor zetten. Anders zijn dat wel heel kleine pilletjes waar noooooooit 21mg 2c-B in past. :P

@Drent, het is inderdaad leuk ja. Daarom vind ik het meer iets voor een feestje. Maar lekker trippen in de natuur doe ik liever met paddo's of LSD. :grin:
Mooi om te horen dat het een geslaagde trip was! :)

Bart1981

DrippTone zei:
@bart1981, ik weet niet waar je die pil recensies vandaan heb maar het komt niet echt geloofwaardig over met die maten, ik denk dat het cm moet zijn ipv mm, of je moet er geen o, voor zetten. Anders zijn dat wel heel kleine pilletjes waar noooooooit 21mg 2c-B in past. :P
Nee klopt was mij ook al opgevallen heb diegene die de report had gemaakt ook al een bericht gestuurd en hij/zij heeft het aangepast. Maar goed op zich was het wel duidelijk wat bedoeld werd. Moest natuurlijk 0,2cm zijn ipv mm.
Maar goed je kan natuurlijk altijd naar Jellinek bellen om het na te gaan of het klopt. Ik geloof zelf wel dat het klopt maar dat het alleen verkeerd was neergezet. Zal de post hier ook even editten.

Vigilante

Wijs gebruiker
Bart1981 zei:
En of die bestaan!
logo: ja, tekst (2CB)
kleur: wit
breedte: 0,8 cm
gewicht: 0,15 gram

­

quote]

Ik heb deze nu ook in mijn bezit. Geen id of het ook echt dezelfde zijn, mn verdeler zegt van wel.

Net kwartiertje geleden half pilletje gesnoven en merk niet veel eigenlijk. Pijn valt mee, maar ben dan ook wel wat gewend.

Voel me wel een beetje opgewekt en had t idee dat een gezicht op een foto net toch een klein beetje gek deed.

Hmm.. ff wachten en dan denk tog de rest er ook maar bij vlammen.

PS. ben nieuw hier :) leuk zown forum over 1 van mijn hobby's :P

*Edit:
Het pillreport wat ik doorverwezen kreeg had deze foto:

Bart1981

Is dezelfde. Maar kwartje is wel weinig. Beter beginnen met halve. en dan eventueel bijpakken :)

Bovenaan