2CB

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik ben dus begonnen met een halfje, en een kwartiertje later toen ik wel wat merkte de rest er achteraan.

Moet zeggen dat het een hele vervelende 'drip' geeft achterin me keel :P

Verder voelde ik me in het begin lichamelijk wat ongemakkelijk maar dat ging snel over.

Verder niet echt hard zitten spacen, had wel duidelijk wat visuals, maar ik lees hier overal dat nasaal (snuiven) veel heftiger is en dat je veel minder nodig hebt.

Ik heb nu dus als het goed is 21 mg gesnoven... hoeveel zou ik dan wel niet oraal moeten nemen om dezelfde trip te krijgen? 30-40 mg?
Beetje vreemd lijkt me..

J0rrit

Badass junkie
alainalain zei:
Ik ben dus begonnen met een halfje, en een kwartiertje later toen ik wel wat merkte de rest er achteraan.

Moet zeggen dat het een hele vervelende 'drip' geeft achterin me keel :P

Verder voelde ik me in het begin lichamelijk wat ongemakkelijk maar dat ging snel over.

Verder niet echt hard zitten spacen, had wel duidelijk wat visuals, maar ik lees hier overal dat nasaal (snuiven) veel heftiger is en dat je veel minder nodig hebt.

Ik heb nu dus als het goed is 21 mg gesnoven... hoeveel zou ik dan wel niet oraal moeten nemen om dezelfde trip te krijgen? 30-40 mg?
Beetje vreemd lijkt me..

21 mg gesnoven? slechte 2cb dus he...

Eindelijk weegschaaltje in bezit dus kan mijn 2cb gaan afwegen :grin: denk dat ik de eerste keer 15mg pak om te kijken hoe het is en hoe ik erop reageer :)

Moonshine

Newbie
ook maar eens even mijn eerste post op dit forum plaatsen.

Ga morgenavond naar een feestje en heb 4fmp en evt 2cb in de planning staan. Ik heb nog nooit eerder 4fmp gehad dus wil dat zeker eerst nemen om te kijken hoe dat valt. Daarna evt een cap 2cb (15mg met een kruid erbij waarvan ik even niet op de naam kom).

jaartje geleden 1x 2cb 12mg gehad en dat was wel grappig maar tripte er niet echt hard op. Bodyload was wel erg zwaar. Ik hoop eigenlijk die BL te omzeilen door de energie van 4FMP (gewone amfetamine zorgt altijd dat andere middelen voor geen enkele BL zorgen). Gaat dat ook daadwerkelijk werken?

Ben daarnaast nog steeds een beetje huiverig. Heb slechts 1 tripervaring op een feest en dat was met truffels en dat trok ik eigenlijk slecht.

Echter verwacht dat 2cb stukken beter te handelen is.

Lees graag jullie visie :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
pietpiraat zei:
Eindelijk weegschaaltje in bezit dus kan mijn 2cb gaan afwegen :grin: denk dat ik de eerste keer 15mg pak om te kijken hoe het is en hoe ik erop reageer :)

rectaal dan maar .....

:wave:

15 mg ...

DarkBeatz

Experimenterende gebruiker
DrippTone zei:
Natuur onder de LSD of paddo's = :hearteyes:
Natuur onder de 2c-B = :confused: :openmouth: :rolleyes:

Persoonlijk zou ik liever naar een feestje gaan, maar ik zou zeggen probeer het, and let us know. :wave:

Lichte dosis voor op een feestje zoals de 15mg waarover het ging, maar bij zwaardere dosissen van +20mg :hearteyes:: Natuur :hearteyes:

Qocaïne

Badass junkie
Koninginnendag gaan we weer aan de 2c-b!
30mg, kan niet w88... de laatste keer was prachtig! (Alweer zo'n twee jaar geleden!)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Qocaïne zei:
30mg, kan niet w88... de laatste keer was prachtig! (Alweer zo'n twee jaar geleden!)
Ga je het snuiven, slikken of pluggen? Veel plezier man. :grin:

DarkBeatz

DrippTone zei:
Qocaïne zei:

30mg snuiven of pluggen :openmouth: Dat lijkt me wat te hard gaan dan. Dat is al een aardig mooie dosis voor te slikken.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
DarkBeatz zei:
DrippTone zei:
Qocaïne zei:

30mg snuiven of pluggen :openmouth: Dat lijkt me wat te hard gaan dan. Dat is al een aardig mooie dosis voor te slikken.

Te hard niet hoor, gewoon lekker hard. Maarjah dat is ook maar mijn mening, mag wel lekker intens. :hearteyes: Maar het kan ook wel met mijn lichaams gewicht, geld niet voor iedereen. :P

royallicious

Belezen gebruiker
Ik had zaterdag witte 2cb'tjes met 21mg erin.
Damn zonder blowen had ik veel meer visuals dan de vorige keer met, had er maar 2 nodig voor de hele avond :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
royallicious zei:
Damn zonder blowen had ik veel meer visuals dan de vorige keer met, had er maar 2 nodig voor de hele avond :)

Heb je ze zelf laten testen? Heb namelijk begrepen dat meer dan 10mg in een pil namelijk zelden voorkomt. Maar 42mg totaal, zal een leuk feestje zijn geweest. :P

Mokum3.33

Belezen gebruiker
Wat zijn eigenlijk een beetje de effecten enz?
Ben inmiddels wel nieuwsgierig geworden.
Dus wat info is altijd leuk (wil vaak alles weten).
Denk hierbij aan dosis, overdosis, schade, wat gebeurd er in de hersenen etc.
Zit om deze drugs ook een "termijn" net als bij MDMA/XTC?
Ben benieuwd naar de reacties en misschien binnenkort eens uitproberen :wink:

Qocaïne

Badass junkie
Wat zijn jullie ervaringen met 30mg?
Hebben jullie dan ook echt visuals?

Hoe denken jullie trouwens over de combie van MDMA en 2c-b?

In 'Uit je Bol' beschrijven ze dat wanneer je capsule 2c-b inneemt wanneer de MDMA begint af te bouwen.. het een mooie samensmelting geeft van deze twee middelen.. blablabla.
Met andere woorden, dat je MDMA en 2c-B goed kan combineren met elkaar.

Nou is het natuurlijk de vraag wat je precies wilt berijken... voor mezelf is het de 2c-b zo puur mogelijk ervaren. Maar voor mijn twee vrienden die dit nog nooit hebben gebruikt - uberhaupt geen tripmiddelen - is het misschien een veiliger gevoel om eerst een pilletje te slikken.

Wat zijn jullie gedachtes daarover?

Qocaïne

Badass junkie
DrippTone zei:
Qocaïne zei:

Ey man,

Het is in poedervorm, dus ik zal het in water oplossen en opdrinken :)
Zo heb ik het altijd gedaan!

Thnx! Heb er enorm veel zin in!
Het is wel erg moeilijk om te wachten tot koninginnedag... afgelopen weekend weer even de verleiding gehad om het te doen, maar verstandig genoeg niet gedaan :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Qocaïne zei:

Ik heb een tijdje terug 33mg geplugged, en dan heb je meer visuals dan lief je is. Zo erg soms dat kleuren gewoon niet meer te herkennen en te onderscheiden waren. De zelfde lijnen als met acid maar dan 1000× fijner tot op de pixel precies, en vibrerend als een zot. Heel intens, ik raad een stapje terug aan. :wink:

Qocaïne zei:

Zonde man! Snuif het dan, heb je er alsnog meer effect uit. :hearteyes:

Qocaïne

Badass junkie
DrippTone zei:
Qocaïne zei:

Ik heb een tijdje terug 33mg geplugged, en dan heb je meer visuals dan lief je is. Zo erg soms dat kleuren gewoon niet meer te herkennen en te onderscheiden waren. De zelfde lijnen als met acid maar dan 1000× fijner tot op de pixel precies, en vibrerend als een zot. Heel intens, ik raad een stapje terug aan. :wink:

Qocaïne zei:

Klopt, dat met die pixels heb ik ook ervaren! :grin:
Alles vibreerd en alles bestaat uit pixels.
Zelf ook meerdere malen 33mg gedaan, vond het zelf niet echt hevig, gewoon lekker. Daarom zou het daarom zonde vinden als ik van die 30mg capsules niet veel zal voelen. Daarom meer mijn vraag of 30mg veel verschil is... tis toch bijna 5mg :)

Snuiven? *Kijkt naar de capsules*
Nee, ik neem ze lekker oraal :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Qocaïne zei:
DrippTone zei:
Qocaïne zei:

Qocaïne zei:

Klopt, dat met die pixels heb ik ook ervaren! :grin:
Alles vibreerd en alles bestaat uit pixels.
Zelf ook meerdere malen 33mg gedaan, vond het zelf niet echt hevig, gewoon lekker. Daarom zou het daarom zonde vinden als ik van die 30mg capsules niet veel zal voelen. Daarom meer mijn vraag of 30mg veel verschil is... tis toch bijna 5mg :)

Snuiven? *Kijkt naar de capsules*
Nee, ik neem ze lekker oraal :)

Pluggen is ook de moeite waard. :wink: Ben trouwens benieuwd hoeveel het pluggen verschilt met oraal, want heb die doses alleen nog geplugged en oraal nog niet gedaan. :P Dus ik kijk al uit naar je raportje. :grin:

Qocaïne

Badass junkie
Pluggen.. das toch van eeuh... achter inbrengen?!
Nee, das nie echt mijn ding :grin:

Zal proberen om er een report over te schrijven... voorheen deed ik dat wel regelmatig, maar gun mezelf de tijd er niet meer voor! Veel te druk met andere dingen :)

Zie ik tegen die tijd wel... nog ff een week anderhalve week w88 :P

royallicious

Belezen gebruiker
DrippTone zei:
royallicious zei:

Heb je ze zelf laten testen? Heb namelijk begrepen dat meer dan 10mg in een pil namelijk zelden voorkomt. Maar 42mg totaal, zal een leuk feestje zijn geweest. :P
Ja ik heb ze laten testen op 21mg, en iemand die ik ken had er 1 laten testen op 20mg.
En was zeker een leuk feestje, en fifa 2009 op 2cb krijg je de mooiste doelpunten mee :tearsofjoy:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
royallicious zei:
DrippTone zei:
royallicious zei:

Ja ik heb ze laten testen op 21mg, en iemand die ik ken had er 1 laten testen op 20mg.
En was zeker een leuk feestje, en fifa 2009 op 2cb krijg je de mooiste doelpunten mee :tearsofjoy:

Oke nice, als ik Lysergine mag geloven dan ligt dat ver boven het gemiddelte. Veel plezier ermee. :grin:

2C-G-5

weeg zelf ruim 100kilo, maar als ik 2cb ga snuiven ga ik toch echt van 15mg al trippen, en als ik 20 a 25mg slik niet en heb ik het ook beter onder controle, dat zijn mijn ervaringen met 2cb.
2cb snuiven is echt vet eerst brand het en daarna lijkt het te verdoven, maar binnen 5minuten al visuals en bodyload, body load vind ik in het begin bij snuiven wel net iets te veel, voel me dan net mens met hole ruimtes erin, ik snuif geen pillen maar 2cb poeder echt een aanrader als je geen geduld hebt op de inslag en keihard wil gaan :grin:

Qocaïne

Badass junkie
2C-G-5 zei:
weeg zelf ruim 100kilo, maar als ik 2cb ga snuiven ga ik toch echt van 15mg al trippen, en als ik 20 a 25mg slik niet en heb ik het ook beter onder controle, dat zijn mijn ervaringen met 2cb.
2cb snuiven is echt vet eerst brand het en daarna lijkt het te verdoven, maar binnen 5minuten al visuals en bodyload, body load vind ik in het begin bij snuiven wel net iets te veel, voel me dan net mens met hole ruimtes erin, ik snuif geen pillen maar 2cb poeder echt een aanrader als je geen geduld hebt op de inslag en keihard wil gaan :grin:

Hmm, zeer interessant! Wist dat helemaal niet!

Of noujah... als ik nadenk natuurlijk wel. Het is natuurlijk altijd dat snuiven heftiger is, maar korter en oraal minder heftig en langer!

bobbyz

Newbie
1x gedaan, eerst een hele, lag op een gegeven moment op de grond te blaffen als een hond en later deed ik een motorrijder naar, was heel kort,45 min ofzo maar echt heftig, daarna een uur later nog een halve genomen maar merkte daar weinig van.

J0rrit

Badass junkie
bobbyz zei:
1x gedaan, eerst een hele, lag op een gegeven moment op de grond te blaffen als een hond en later deed ik een motorrijder naar, was heel kort,45 min ofzo maar echt heftig, daarna een uur later nog een halve genomen maar merkte daar weinig van.

huh, Wat?

Rendeo

Belezen gebruiker
bobbyz zei:

hoeveel mg waren die pillen?

leppeh

Bewuste gebruiker
Wat zou een beetje feestelijke dosis zijn voor een onervaren tripper die Koninginnennacht goed wil beginnen? Zelf dacht ik aan 20 milligram oraal, wat denken jullie daarvan?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
leppeh zei:
Wat zou een beetje feestelijke dosis zijn voor een onervaren tripper die Koninginnennacht goed wil beginnen? Zelf dacht ik aan 20 milligram oraal, wat denken jullie daarvan?

15mg oraal. :wink: Eerste keer 2c-B?

Vooral als je uit gaat rustig beginnen.

leppeh

Bewuste gebruiker
Voor twee gasten waar ik mee ga wel, voor mij niet. 15 mg merk ik zelf nooit heel veel van maar je weet met die 2c's inderdaad nooit echt hoe gevoelig je er voor bent, lijkt heel sterk te verschillen van persoon tot persoon. 15 mg is voor mij toevallig ook makkelijk te doseren dus dat komt goed uit :) Bedankt voor je advies.

DarkBeatz

DrippTone zei:
Qocaïne zei:

Qocaïne zei:

Ik vind 30mg meer als goed te doen. Zelf 2x gedaan, 1ste keer cap 2de keer onder de tong. Dat hele fijne scherpe zicht herken ik ook in mn 2cb trips. Het zal wel wat extra heftig geweest zijn voor jou vanwege het pluggen, het is toch geweten dat dit het allemaal wat heftiger maakt.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ja als ik het vergelijk dan komt 33mg in de buurt kwa intensiteit van 70mg slikken. :grin:

Snuiven is trouwens erg kut heb ik gemerkt, de bodyload is veel zwaarder bij snuiven dan bij pluggen. En pluggen brand niet, slecht klein beetje raar gevoel. Nou als ik 20 mg snuif ga ik kapot van de pijn in me neus. Wat een kut troep. En slikken is te zwaar op de maag, word ik misselijk van.

Pluggen is the way to go. Het is even een minder fijn karwijtje, maar het resultaat liegt er niet om. 10× fijner dan bij de 2 andere manieren van inname.

DarkBeatz

Pluggen is toch nog steeds niets voor mij. Je moet voor optimaal effect ook al zorgen dat alles helemaal leeg is daar vanachter :tongueout: Dan moet je ook al aan de pillen of met gerief van de seksshop aan de gang. Ik heb met een poeder in een cappie bij 2cb niets last van mn maag althans. En werkt zeker goed. Maar iedereen reageert anders uiteraard.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
DarkBeatz zei:
Pluggen is toch nog steeds niets voor mij. Je moet voor optimaal effect ook al zorgen dat alles helemaal leeg is daar vanachter :tongueout: Dan moet je ook al aan de pillen of met gerief van de seksshop aan de gang. Ik heb met een poeder in een cappie bij 2cb niets last van mn maag althans. En werkt zeker goed. Maar iedereen reageert anders uiteraard.

Kopje koffie, sigaretje, stukje chocola, pruimen sap en veel dropjes die een laxerend effect hebben. Even krantje mee naar het toilet en je bent klaar om te gaan. :P

Qocaïne

Badass junkie
Jeetje jongens, wat ben ik gisteren diep gegaan van 30mg 2c-b :openmouth:

Heerlijk weg lopen spacen op 'Infected Mushroom'.. Wat is die muziek toch verschrikkelijk intens! En wat is het toch een heerlijk spul!

Ik heb alleen wel rare sensaties gevoeld in mijn hoofd. :confused:
(In de zin van wit wegtrekken in het gezicht), voelde ik dat mijn linker hersenhelft helemaal 'weg trok'. Dit ging gepaard met een trekkend gevoel in mijn hoofd. Iets, wat ik overigens niet als lekker ervaarde. =S

Het voelde echt aan alsof ik mijn hersenen aan het verminken was. Alof het verschrompelde :confused:

Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?

2C-G-5

heb ook vaak last van hoofdpijn prikkels na een fantastische avond 2cb gebruiken, maar dat hoort erbij, je serotinensysteem word tijdelijk door de 2cb gebruikt, en omdat je hersenen daar niet aangewend zijn worden de receptoren en neurotransmitters ook vermoeid. maar als het goed is correct me if i am wrong, word je serotine niet opgebruikt wat wel bij mdxx, mcpp, wel is volgens mij, waardoor na een avond xtc veel braker bent doordat je lichaam weer moet herstellen en serotine opbouwen tot het oude niveau.

Bovenaan