2de dosis

ronny

Experimenterende gebruiker
Hoeveel ghb moet je bijnemen na 2 uur om terug op je 'beginniveau' te komen?

Bvb: Ik neem 5ml, want dat is mijn optimale dosis, en na 2 uurtjes voel ik dat het uitgewerkt geraakt. Ik wil dus bijnemen.

Ik dacht het volgende, de halfwaardetijd is 50min(pakweg een uurtje), en laat ons zeggen dat de ghb na een uur volledig is opgenomen.

Dan zit er na dar eerste uurtje 5ml ghb in je bloed (weet dat het andere hoeveelheden ed zijn ivm opname maar dit rekent gemakkelijker.).

Dus 50min later zou de helft daar van weg zijn en zit je dus met 2.5ml in je bloed, dus zou het logisch zijn als je terug 2.5ml nam om terug op die 5ml te zitten.

Dit kan je dan 2 uur later nog eens doen enz... Met de quasi zekerheid dat je nooit KO kan gaan op een feestje en toch rond je ideale dosis kan zitten...

Klopt mijn formule/theorie een beetje of zit ik totaal fout?

Alvast bedankt voor de reacties!

Frisko

Badass junkie
ik weet niet hoe je dat juist moet berekenen of dat het uberhaupt wel gaat.
maar je rekensom is sowieso al mis want die 5ml ghb van je bevat miss nog wel 3ml water of iets minder... :)

dfssdfde

Badass junkie
ronny zei:
Dat maakt niet uit imo.

De verhoudingen blijven toch hetzelfde...

Volgens mij ook niet hoor, als je goed gaat op 5ml en dan van hetzelfde potje bij neemt, komt op hetzelfde neer...
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar naar wat ik hier gelezen heb lijkt het mij wel te kloppen :)

Atropa

Bewuste gebruiker
Bumpen of re-dosen heeft geen zin als je wilt pieken. Dan blijf je hangen in een drijvende, middelmatige G roes.

Als je euforisch wilt worden met een hevig 'dronken' zicht en een sprankelend gevoel moet je in èèn keer een juiste hoge dosering nemen en actief beweegelijk zijn en niet blijven zitten. Het situeerd dat een op niveau van XTC terwijl je bedwelmd en zeer kalm en meegaand bent.

Op een relatief lege maag 5.5 ml GHB of 1.75 ml GBL brengt je in die staat van euforische dronkenschap. Als je danst, ga je echt los, als je blijft zitten, wordt je emotioneel of krijg je ontiechelijke zin in seks.

Wacht dus eerst todat de vorige doses volledig is uitgewerkt om dan pas weer een volle unit te nemen.

ronny

Oké, al bedankt voor de reacties.

Maar is er ook iemand die me kan vertellen uit ervaring hoeveel (ml) hij neemt (begindosis en verdere ) en hoeveel tijd hij ertussen laat, zonder dat hij ko gaat?

En stel nu dat je in het begin 4ml neemt en er niet veel van voelt, hoe kun je dan je dosering langzaam en veilig verhogen tot het niveau dat je wel iets voelt maar onder het niveau dat je ko gaat?

De eerste keer ghb zit eraan te komen, de eerste keer is rustig thuis dus veilig, maar de dag erna, als ik de dosis wat onder de knie heb wordt het feesten geblazen op dat spul, dus wil ik niet liggen slapen op de dansvloer, daarom deze vele vragen :wink:

ronny

Dan ben je 2uur wasted, en dan moet je 3 uur (nuchter :openmouth: ) wachten tot alles uit je bloed is en dan pas opnieuw nemen. Lijkt mij niet de leukste oplossing.

milfhunter

Misschien een beetje riskant van me. Maar als ik me na een groot halfuur nog niet voldoende voel, dan neem ik 2ml bij (mijn eerste dosis is altijd 5ml). Als ik goed zit, neem ik telkens na anderhalf uur 2ml bij om het gevoel te behouden.
Velen vinden het waarschijnlijk riskant van me, maar ik heb er nog nooit slecht mee gegaan.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Bij ieder mens komt het anders aan...

milfhunter kan
betere/ slechtere ghb hebben
meer/minder tolerantie hebben
grotere/kleiner , dikker/dunner zijn
.....................

Na 3 u is meeste ghb uit je lichaam, na 2 uur voel je het hard afzwakken, dan neem je bij. Duurt immers een half uur voor het opkomt.

J0rrit

Badass junkie
Wat voor een dosis ghb nemen jullie eigenlijk? Want als ik een dosis neem van ongeveer 5 ml voel ik me wel chill enzo maar ben niet echt héél wappie.

Dat ben ik pas altijd op het eind van de avond ofzo als ik veel alcohol op heb. IK heb het gevoel dat ik bij me 1e dosis altijd verzadigd ben met gewoon niet echt een heftig GHB gevoel, en dat ik dan altijd genoeg heb genomen en niet echt meer wil ofzo, omdat het dan te heftig gaat draaien ofzo.

Maar aan het eind van de avond altijd lijkt het gewoon alsof ik het gevoel 'gewend' ben ofzo, en als ik dan al lekker ga neem ik meestal gewoon 3/4 bij ofzo en word ik opeens super lekker appie, jullie kennen het wel, echt lekker appie, maar net dat stadium voordat je moe wordt en out gaat. Kan ik dit bereiken bij mijn 1e dosis? Vind het raar dat ik bij mn 1e dosis altijd al genoegen neem met een stuk minder heftig gevoel, en als ik het gevoel 'gewend' ben wil ik echt wappie worden.

Heb het gevoel dat als ik mijn 1e buisje een beetje relaxt laat opkomen, ik daarna lekker veel bij kan nemen zonder dat dat draaierige gevoel optreedt, zit hier iets van wetenschappelijke logica of gewenning in?

gtje

Bewuste gebruiker
hey jorrit .. tsjaa dat heeft met tollerantie te maken heah ... ken mensen die gaan out van 3 ml terwijl andere met de zelfde ghb na 6 ml nog niet geneog hebben ...

ik heb dat met pillen gehad ... ik kan daar minder goed tegen 2 x een pilletje van 80 mg zuivere mdma en ik ga de hele avond wappie hoor :grin: terwijl een vrienc van mij 11 van dat soort pilletjes slikt ... dan praat je over een tjdsbestek van zo'n 10 uur

vaak 8 uur savonds de eerste en 6 uur sochtends de laaste ...

ik was van de week bij kennissen en die had ook ghb het was een flugel flessie van 20 ml waar 3 a 4 ml uit was ... de man had 1 pilletje op een paar nakken speed en de overige 16 a 17 ml ghb ...

en ik kan je verzekeren dat die ghb goed was ...ik zou niet zeggen dat die niks merkte ... nee uitiendelijk gign die net niet net wel out ... soms was die er ff een paar minuten niet bij en dan ineens was die weer door het dolle heen. dit alles werd genomen in 4 a 5 uurtjes wat ik persoonlijk nogal veel vind voor 4 a 5 uurtjes ...

Frisko

Badass junkie
gtje zei:
hey jorrit .. tsjaa dat heeft met tollerantie te maken heah ... ken mensen die gaan out van 3 ml terwijl andere met de zelfde ghb na 6 ml nog niet geneog hebben ...

ik heb dat met pillen gehad ... ik kan daar minder goed tegen 2 x een pilletje van 80 mg zuivere mdma en ik ga de hele avond wappie hoor :grin: terwijl een vrienc van mij 11 van dat soort pilletjes slikt ... dan praat je over een tjdsbestek van zo'n 10 uur

vaak 8 uur savonds de eerste en 6 uur sochtends de laaste ...

ik was van de week bij kennissen en die had ook ghb het was een flugel flessie van 20 ml waar 3 a 4 ml uit was ... de man had 1 pilletje op een paar nakken speed en de overige 16 a 17 ml ghb ...

en ik kan je verzekeren dat die ghb goed was ...ik zou niet zeggen dat die niks merkte ... nee uitiendelijk gign die net niet net wel out ... soms was die er ff een paar minuten niet bij en dan ineens was die weer door het dolle heen. dit alles werd genomen in 4 a 5 uurtjes wat ik persoonlijk nogal veel vind voor 4 a 5 uurtjes ...
tollerantie is er ook heel snel bij ghb hé... :)

gtje

Bewuste gebruiker
uhmm ja klopt kan ik niet ontkenne maar de man in kwestie :P had een week daarvoor een flesje gedronken en daarvoor was het uhmmm ????? months a go ???

duzzz om nou te zeggen dta het een die hard is nee dat niet erg vreemd ...

een andere maat van me snuift ook zo 2 gram weg en eet 3 pillen ook al is het een half jaar geleden ... kun je zeggen dies niet wijs en wacht maar tot het fout gaat ... mnaar het gaat op die manier al 4 a 5 jaar goed :confused: :confused:

mmn

Belezen gebruiker
dat dacht ik dus ook flugeltje. nam de 2de dosis al na 20-25 min oke dom maar met een hartslag van 90+ lag ik wel mooi in het ziekenhuis. had 280 mg ephedra op misschien is speed enzo anders dat weet ik niet

Bovenaan