• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2e keer lsd

Tetsuo

Belezen gebruiker
Hey, Ik ben tetsuo, 26 jaar, sinds kort weer een beetje into de drugs i.v.m. een eerdere lsd ervaring. Lurk hier al een tijdje mee, nu maar een profiel aangemaakt en een keer posten :grin:

Waar: thuis, slaapkamer
Wat: lsd 6 zegels van +-90 mic. Hofman met 5 sterren onderaan.
Wanneer : dinsdag 11 juni

Heb behoorlijk lopen stuntelen met de lsd. Ik raad dit ook niemand aan die een beginnende tripper is zoals ik.

Heb een keer eerder een zegeltje gehad op koninginnedag die ik tussen de 110 en de 130 mics schat. En 2 keer truffels.

Het is mijn eerste tripreport en ben geen held in schrijven, maar hoop dat het toch een beetje vermakelijk is.

Lekker begonnen om +- 20:00 uur met 2 zegeltjes a 90 mics. Beetje gamen totdat ik de kastdeur intressanter vond dan het spel (skyrim) dat was zo rond kwart voor 9 denk ik. Beetje in dubio gezeten over wat ik ga doen, was gelijk in een mindfuck beland waarvan ik niet wist dat ik erinzat. Snapte niet meer wat ik moest doen en waar ik dat ging doen. Uiteindelijk maar op mn bed gaan liggen muziek luisteren (beach house- bloom) Zeer vette visuals over me heen laten komen. Had het idee dat ik mijn grip op de werkelijkheid verloren was. Heb me in contact met de aarde voelen staan op een zeer prettige manier (of ik was de aarde, kan ook). Ik kon ook door mijn lichaam(wat mischien ook de aarde was op dat moment) heen kijken alsof ik een soort van infrarood zicht had. De kosmos vloog om me heen en ik kon elk bewegend deeltje wat ik zag naar me toe halen en voor mijn ogen analyseren. Deze visuals hielden een tijd aan, soms de muziek wat afgewisseld met pink floyd, maar beach house klonk op dat moment toch een stuk relaxer. 01:00 mn piek begint af te nemen en heb nog wel zin in meer. What to do what to do..

bijpakken dan maar, maar dan wel een stuk meer, anders werkt het niet. 360 mics erbij(01:30) Op dit moment was ik me dus eigenlijk totaal verloren in de pracht van lsd, had ik beter niet kunnen doen.. of juist wel. Na een half uur voel ik een visuele boost opkomen. Nog even wat harder dan ik van de allereerste dosis kreeg. Had ik niet helemaal verwacht i.v.m. tolerantie enzo. Maargoed, niks aan te doen. Heb het met pink floyd over me heen laten komen. 100% discoshizzle in me hoofd. De werkelijkheid was niet aanwezig op dit moment tot +-05:00 uur. Daarna behoorlijk kut gevoeld. Ik was vrij moe en wilde opeens slapen, maar wist dat dat nog laaaaang niet zou gaan gebeuren. Kreeg ook ongelooflijk veel spijt dat ik weer eens niet genoegen nam met een bescheiden tripje van eenmalig +-180. Magoed, uitzitten dan maar, gaat vanzelf weer over. Op dat moment meegemaakt dat 3 minuten ongeveer een half leven kan duren. Schoot dus voor geen meter op dat uitzitten. Begon mijn grip op de werkelijkheid ook te verliezen op een minder prettige manier, Duistere gedachtes kregen de overhand. Ik heb hierdoor na lang twijfelen besloten om 20mg oxazepam te nemen (05:50) om wat rustiger te worden want het was echt hel geworden in de tussentijd.

Heb toen verschillende dingen gedaan om de tijd wat sneller te laten gaan. Muziek/ internetten/ geprobeerd om het maar over me heen te laten komen. uiteindelijk maar alice in wonderland aangezet. Niet gevolgd maar stond op de achtergrond. Tegelijkertijd ook even E’s(mijn vriendin) facebook gechecked, want ik mis haar verschrikkelijk. (ze zit een paar dagen in Barcelona)Daardoor ook goed nagedacht over onze relatie. Ik maak het haar niet altijd even makkelijk en heb ik jaag haar eigenlijk uit mn leven zoals ik nu bezig ben... moet maar verandering in komen dacht ik zo. Oorzaak: mijn koppige houding over kinderen krijgen. Ik wil het niet. Maar om redenen die in mijn hoofd zitten gefucked nu sta ik er minder vijandig tegenover als hiervoor. Dit toen tegen haar gezegd op de fbchat en ze was zielsgelukkig dat ik dat tegen haar vertelde omdat het haar ook erg dwarszat. Afijn, dit zeer prettige chatgesprek heeft me weer helemaal op de been geholpen. Voelde me ineens als herboren. Chatgesprek was zo rond 9 uur trouwens.

Nu 13:00 nog steed in de mindfuck, snap er geen kut van voel me redelijk prettig. Ik hou van mn vriendin. Pink floyd staat nog steeds op, ik wil slapen en ik zie nog steeds overal kleuren.
14:48 Exact hetzelfde als 13:00 alleen kleuren nemen heel geleidelijk aan wat af.
15:55 Blehh!
16:28 schrok me dood doordat ik geluid maakte.

Uiteindelijk om 9 uur in slaap gevallen en geslapen tot 9 de volgende dag, me als herboren voelend.

Een ding wel geleerd. Heftig spul dat lsd. Ben er toch een stuk te onbezonne mee te werk gegaan vandaag. Maargoed, aparte ervaring wel. Volgende keer gewoon 2 zegeltjes en het voorlopig daarbij laten 

dernael

Bewuste gebruiker
Van deze ervaring heb je zo te lezen geleerd om LSD met respect te behandelen, dat is al wat! :)

Nu kun je je volgende trips wat beter voorbereid in gaan, om er vervolgens meer uit te kunnen halen. :wink:

Bedankt voor het del;en van je verhaal.

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Tetsuo

Belezen gebruiker
ja, het was zeker leerzaam. Wat ik wel heb als ik 'fout' ga, is dat ik iets in mezelf oplos en er eigenlijk naderhand niet ontevreden over kan zijn. Eerder een minder prettige ervaring gehad met truffels omdat ik erbij geblowd had. (daar raak ik vaak in een hele negatieve spiraal van gedachtes van. Om die rede ook gestopt) Deze trip heeft er wel voor gezorgd dat ik van 60 -70 glazen alcohol in de week naar +- 15 ben gegaan.

Nu is dus mijn barriere weggenomen wat betreft kinderen met mijn vriendin.

Weet iemand trouwens hoe de tolerantie werkt? Ik heb 5.5 uur later de 2 dosis genomen. toen die inkickte hoeveel zal er toen werkzaam zijn geweest? Ik verwachtte namelijk dezelfde kick als bij de eerste dosis.

reverb

Bewuste gebruiker
Tetsuo zei:
..... Uiteindelijk maar op mn bed gaan liggen muziek luisteren (beach house- bloom) ...., soms de muziek wat afgewisseld met pink floyd, maar beach house klonk op dat moment toch een stuk relaxer. 

Leuk om te lezen. Allereerst, heerlijke muziek: Beach House, zo harmonisch.

Goed dat je er iets van hebt geleerd. Wat iedereen ook zegt, je eigen kinderen zijn altijd leuk :) (Niet altijd die van anderen...)

WeirdyBeardy

Experimenterende gebruiker
Tetsuo zei:
Deze trip heeft er wel voor gezorgd dat ik van 60 -70 glazen alcohol in de week naar +- 15 ben gegaan.

Wow.. 60-70 glazen? Da's wel rete veel.
Kinderen zijn een hoop verantwoordelijkheid, ik hoop dat jullie eruit komen samen.

Tetsuo

Belezen gebruiker
WeirdyBeardy zei:
Tetsuo zei:
Deze trip heeft er wel voor gezorgd dat ik van 60 -70 glazen alcohol in de week naar +- 15 ben gegaan.

Wow.. 60-70 glazen? Da's wel rete veel.
Kinderen zijn een hoop verantwoordelijkheid, ik hoop dat jullie eruit komen samen.

ja, het was slecht met me gesteld qua alcoholgebruik. het gaat nu beter dan ooit met mij en tussen mijn vriendin en mij. Psychedelica, en dan vooral de minder leuke kant heeft echt een hele positieve draai aan me leven gegeven :mrgreen:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Mooi dat je toch inzichten heb gekregen over het leven. Psychedelica is daar een oorzaak van natuurlijk, maar het heeft altijd wel in je gezeten. Je had denk ik psychedelica nodig om erachter te komen.

Tetsuo

Belezen gebruiker
ja het komt idd allemaal uit jezelf. Ik denk dat ik met een therapeut ook zover had kunnen komen als dat ik nu ben, maar dat zou maanden zoniet jaren hebben geduurd. Psychedelica heeft me mijn slechte kant laten zien, En ik vind mijn slechte kant helemaal niet leuk. Enige logische reactie daarop was voor mij om meer met mijn goede kant te doen, waar ik wel tevreden mee ben. Het bevalt me prima moet ik zeggen :)

Bovenaan