2e keer Truffels.

Hey! Ik ben nu op dit forum ik wil me graag even snel voorstellen.

IK ben een jongen uit rotterdam 17 jaar.

Ik wil met een groep vrienden morgen trippen met truffels
we zijn met z'n 5e ik en een vriend daarvan gaan voor de 2e keer trippen.

Nou is het zo dat wij allemaal voor het eerst buiten gaan trippen.

Vorig keer deed ik en een vriend van me het binnen ben wel even naar buiten gegaan en kwam iemand tegen ff leuk gepraat.

wij hadden ons niet super goed aan de regels gehouden dus hadden niet 4+ een lege maag.
Alfijn de trip was wel leuk maar had meer verwacht.

Wij zijn van plan om uurtje rond 6 de truffels op te eten en vervolgens naar de kralingseplas te gaan (bos in rotterdam)

Maar ik wil graag alles goed gepland hebben om problemen te voorkomen.
Is het mogelijk om voor de eerste keer te trippen in een bos? we gaan zitten bij een paar bankjes aan het water met mooi uitzicht waar niemand komt.

Ik moet diezelfde avond wel met de openbaar terug wat waarschijnlijk nog wel tijdens de trip zal gebeuren 6 uur eten, 7 uur de trip 11 uur naar de metro. Is dit mogelijk? zal ik mijzelf kunnen beheersen en niet angstig worden?

En zijn atlantis truffels goeie?

Ik hoop dat het duidelijk was! :stoned:

Hendroid

Experimenterende gebruiker
Het is sowieso niet aan te raden om 1 uur voordat je gaat trippen nog te eten. Als je minstens 4 uur van te voren niets eet zullen de truffels sneller en ook harder inslaan. Verder zou ik niet in de trein gaan trippen, als het druk is zul je je waarschijnlijk niet op je gemak voelen en misschien wordt het dan steeds erger wat uiteindelijk kan leiden tot een badtrip. En ja atlantis zijn goede, zijn een van de sterke soorten (samen met Hollandia en Double Dragon)

Bovenaan