2F-Ketamine

Danny46

Bewuste gebruiker
net mijn eerste 2F-Ketamine snuif achter de kiezen na de hele middag aan het bier tering hee gaat hard jongen vind het zels beter als de originele tering gaaan met de banaan egt totaly achtbaan waarin ik zit haha. kan nu na 10 minuten vermelden totale euforie and listening to the doors light my fire

Danny46

Bewuste gebruiker
had oook het geduld niet om af te wegen terwijl ik z,on dingentje heb nee ongeduldig maaar haha ongeduld word beloond vandaag

Danny46

Bewuste gebruiker
ik zit in het orgel van de doors opgesloten nooit geweten dt ze zo goed waren heroes hahaha

Danny46

Bewuste gebruiker
ik weet ff niet meer wat te zeggen peace geef het aanputin en de oorlog zal spoedig stoppen geef deze mn zn medicijn noujja haha putin het spacekonijn

Danny46

Bewuste gebruiker
Ah joh, die zit al aan de pervetine in Moscow
Enjoy the ride.
ja dat werd al die arme soldaatjes ggeven vechten konden ze dan wel maar t was voor korte duur .iedereeen kon het het in de apotheeek ophalen .maar putin lijkt me het type niet om naar middelen te grijpen .zoals hitler wel graag wat achter zijn kiezen had.putin is a bitch die grijpt op een slechte dag dag naar

Nucleaire wapens​

Danny46

Bewuste gebruiker
jeeess wapshuuiissseeeem

toch de volgende dosis afwegen i is egt absurd maar wel supergrappig ga allen kante op wtf
kam je haren stel je netjes voor maaaard T MOET IK VOLGENS DOEMAAR met mijn ogen dicht oen ook nog handen wasssen alles met zn ogen dicht snap er geen bal meer van

Danny46

Bewuste gebruiker
ik zou iedrfeeen aanraden (2-FDCK) af te wegen en geen bier te drinken eeerst ben ook zo,n lullo. mijn huis is veranderd in en kermisterrein maaar wel fijn :tearsofjoy:

Danny46

Bewuste gebruiker
Haha wat een heerlijk topic is dit
de russen gooien de wereld kapot ofxo maaar laat ik morgen hopen dat puttin zich heeeft verlslikkt in eeen apppel ofzo en niet meeer zn in zijn lveven heeefdt nee man kan geen normale reacttiesm meer gvwwvn maaaar weet wel dT PUTIN GEEN leuke jongen is het al gewooon wil nikks meeer van die gast meer horen .het is welzo dat als ie aanbelt laat ik hem niet binnen

HappyMind

Badass junkie
de russen gooien de wereld kapot ofxo maaar laat ik morgen hopen dat puttin zich heeeft verlslikkt in eeen apppel ofzo en niet meeer zn in zijn lveven heeefdt nee man kan geen normale reacttiesm meer gvwwvn maaaar weet wel dT PUTIN GEEN leuke jongen is het al gewooon wil nikks meeer van die gast meer horen .het is welzo dat als ie aanbelt laat ik hem niet binnen
Denk dat ie zo wel bij je aanbelt en dan vraagt of je buiten komt spelen. Neem je knikkers mee en maak hem in!!

Bovenaan