2FDCK.

Oinkbeest

Experimenterende gebruiker
Meest zalige middel dat ik ooit gebruikt heb.
Zo fijn dat ik begon te slammen. Veel te veel, veel te lang genomen. Uiteindelijk toch kunnen stoppen.
Twee dagen later kreeg ik vreselijke buikpijn. Afgevoerd naar ziekenhuis. Konden nieis doen.
Pijnmedicatire (Asperine, tramadol) bracht niks op. Hield drie dagen aan.
NOOIY MEEERè

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie

Okee kennelijk verschillen smaken. Ik vond het saai en kil.
Zo fijn dat ik begon te slammen. Veel te veel, veel te lang genomen. Uiteindelijk toch kunnen stoppen.
Maar misschien heeft het ermee te maken dat ik oraal middelhoge doses nam.
Twee dagen later kreeg ik vreselijke buikpijn. Afgevoerd naar ziekenhuis. Konden nieis doen.
NOOIY MEEERè
En ja 2-FDCK lijkt nog sneller blaasproblemen en buikpijn te veroorzaken dan ketamine; tenninste, dat lijkt zo, gebaseerd op wat subjectieve gebruikerservaringen.

MDMAutist

Bewuste gebruiker
NOOIY MEEERè
Whow heftig 😐 Is het gebruikelijk om dit middel te spannen? Heb je over soortgelijke ervaringen gelezen?
Okee kennelijk verschillen smaken. Ik vond het saai en kil.

Maar misschien heeft het ermee te maken dat ik oraal middelhoge doses nam.

En ja 2-FDCK lijkt nog sneller blaasproblemen en buikpijn te veroorzaken dan ketamine; tenninste, dat lijkt zo, gebaseerd op wat subjectieve gebruikerservaringen.
Ik heb het een aantal keren gedaan. Dat kille ervaar ik ook. Ik was laatst echt naar van dat spul en wou het weggooien. Heb toen toch wat bijgenomen(nasaal). Het werd toen aangenamer. Dat nare verdween met elk beetje meer naar de achtergrond. Toen kon ik het zeker waarderen. Mogelijk zat ik onder de treshold en verdoofde ik die nare gedachtengang nog niet. Het had bij mij dat meditatieve, zen achtige gevoel van een lichte dosis Keta. Maar toch anders.
Het lijkt ook steeds of mn ogen minder licht opnemen. Want alles is letterlijk ook een stuk donkerder. Heb het uiteindelijk toch weggegooid, want wou niet gaan holen en kon er niet vanaf blijven.
Loop hier bijna een tripreport te schrijven. Sorry

Bovenaan