1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2fma focus

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Banaan en eieren, 15 jun 2019 om 00:27.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Hallo allemaal,

Ik heb vandaag voor het eerst 2fma gebruikt. Met een aankomende tentamenweek en een periode van 4 maanden waarin ik niets heb gedaan was het nodig ook. Maar man, wat een focus, geniaal gewoon. Waar ik normaal gesproken al moeite heb om me 8 minuten te kunnen concentreren op mijn taak, zit ik nu al vrolijk 9 uur te genieten van de studie en in deze korte pauze wilde ik hier even wat over kwijt op het forum. Maar we gaan zo nog even door. Ik heb ongeveer 3 x 20 mg op in de afgelopen uren, verwacht dat ik dan ook nog niet kan slapen zo meteen. Wat overigens opvallend is, is dat ik ondertussen ook echt een heerlijk gevoel heb, een beetje zoals het opkomend gevoel van 4 fmp (tintelingen), maar dan dus wel met de juiste focus en mindset, muziek komt ook heerlijk binnen zonder dat het me stoort of afleidt. Er was wel een klein momentje dat ik me op een prettige manier wat licht in mijn hoofd en lichaam begon te voelen, maar na 5 minuten dansen kon ik al weer vrolijk verder met mijn taakjes.

Ik ga het dit weekend en komende week nog wel vaker gebruiken, mocht de kater niet te erg zijn, maar dat verwacht ik niet gezien eerdere ervaringen die ik hier op het forum heb gelezen. Mensen hier aanwezig die het zelf ook wel eens een aantal dagen in de week gebruikt hebben voor dezelfde doeleinden? Zo ja, bleef die focus zo goed?

Andere mensen die het wel eens gebruikt hebben als partydrug evt. in combinatie met alcohol? Zo ja, hoe waren die ervaringen?

Groeten!

2. Ornyk

Ornyk Newbie

Net besteld , ik combineer persoonlijk niks als ik een stimulant gebruik , zelf geen jointje.
    mijn ratjes willen dit uittesten om hun adhd klachten te onderdrukken.
    Ga straks of morgen wel nog een apart topic aan maken , op welke manieren je het kan benuttigen.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - 2fma focus
  1. MacLeod
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    1.207