3-cmc

CuriousExplorer

DF-koning
Iemand ervaring mee?
Had gepost in "wat gaat er nu door je hoofd" maar is waarschijnlijk verzwolgen geraakt onder alle posts.

Thx

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Had hem ook gezien.
Zal deze week zelf wel eens iets hoger doseren dan 120mg en laten weten hoe of wat. Thx.

deze ook gevonden?.. wat positiever:
benieuwd naar jou DF 3-cmc premiere

This is by far one of the most underestimated Research Chemicals available right now, in my opinion. I actually love this chem! At first, I tried 150 mg orally and it felt almost inactive. So I initially wrote it off as shit. After reading a post a few months back about how one user loved it when they far exceeded the TripSit dosage guidelines, I decided to give it another shot. I took 300mg orally and it was surprisingly good, but nowhere near as good as 3-MMC orally. It felt almost exactly the same as 3-MMC but much more gentile and subtle. However, I was still stuck with a large amount of this substance. Since I speculated that TripSit has the overall dosage range for this chem set much too low, I decided to try insufflating the chem. TripSit has the maximum insufflated dosage set at 50mg. So I scaled out 125 mg of 3-CMC, OBLITERATED those massive crystals into a fine powder and split it into two lines. Hit one with each nostril back to back... and then immediately regretted my decision. The pain was horrific. I've railed some painful chems in my time. Hexen, 2C-B, NEP, 3-FPM, 2C-C, and NDH just to name a few. But this was the first time physical tears shot out of both of my eyes. After about 3-4 minutes the pain subsided and I realized I had struck gold. The euphoria was intense and almost overwhelming. The pain in my face turned into a warm, satisfying glow. I noticed a multitude of subjective effects that were not present with the oral dose. Unfortunately, although it is an awesome high, it lasts an hour max and then you're left chasing that high all night. Now, I prefer to scale out 250mg of 3-CMC and split that into 10 lines. I smack a line every 20--30 minutes and I'm good for the night! There is a massive urge to redose once the high fades away, so I would suggest slowly doing lines throughout the night, because you're toast if you start railing 200mg lines to chase the high. The last ROA I tried was 50 mg boofed. I already had a massive tolerance, but I barely felt anything. Next time I plan on starting with a 70 mg boof and see if it is effective. And yes, it does burn like hell. But if you can handle the pain, 3-CMC is absolutely one of the most fun RC's around. In my humble opinion it is HIGHLY underrated!

CuriousExplorer

DF-koning
Noch 3mmc, noch 4mmc, noch 2cb deden pijn.
4fa nooit geprobeerd. 3cmc zal wel meevallen denk ik. Al is de laatste keer kristal wel +- 11 weken geleden 😬

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
2c-e.. m'n ergste ooit.. nooit meer.
kweet ook niet hoe m'n maat snoof maar die had een dag zere longen en zeker twee uur naar adem staan te happen en staan tranen..
na eerst een half uur te liggen kermen en creperen.

1604228441575.png

De Apotheker

Badass junkie
Zoals je al weet vond ik 3-cmc best wel chill, het is indd subtieler maar dat vind ik bij deze niet negatief. 3-mmc heeft een waus randje en het laatste wat ik chill vind aan een stimulant is dat ik er "waus" van word. Ik vond 3-cmc kwa euforie op het zelfde niveau (in hogere doseringen dan 3-mmc wel) maar dan zonder die irritante serotonine waas.

En het snuiven ervan was echt helemaal niet zo erg, als je een beetje snuiven gewend bent is het echt kinderspel vergeleken met andere middelen.

StraatPiraat

Badass junkie
Zoals je al weet vond ik 3-cmc best wel chill, het is indd subtieler maar dat vind ik bij deze niet negatief. 3-mmc heeft een waus randje en het laatste wat ik chill vind aan een stimulant is dat ik er "waus" van word. Ik vond 3-cmc kwa euforie op het zelfde niveau (in hogere doseringen dan 3-mmc wel) maar dan zonder die irritante serotonine waas.

En het snuiven ervan was echt helemaal niet zo erg, als je een beetje snuiven gewend bent is het echt kinderspel vergeleken met andere middelen.
Die waus vind ik altijd heerlijk aan stims. Niet helemaal van de kaart maar ook niet volledig aanwezig.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Since I speculated that TripSit has the overall dosage range for this chem set much too low, I decided to try insufflating the chem. TripSit has the maximum insufflated dosage set at 50mg. So I scaled out 125 mg of 3-CMC, OBLITERATED those massive crystals into a fine powder and split it into two lines. (..) 3-CMC is absolutely one of the most fun RC's around. In my humble opinion it is HIGHLY underrated!

Tripsit is inderdaad vaak conservatief met de aangegeven doseringen. Maar daar is een goede reden voor. Bij research chemicals weet je niet hoe die verwerkt worden door het lichaam. Als je alleen afgaat op de subjectieve effecten ('voelt lekker'), dan vergeet je mogelijk wat er allemaal ongemerkt in je lichaam gebeurt.

Zoals de reddit-tripreporter schrijft leidt een nasale hoge doseringen wel eventjes tot prettige effecten. Dat komt vanwege omdat de drug dan heel snel wordt opgenomen, wat leidt tot een hoge concentratie in het bloed (Cmax), die snel weer wordt afgebouwd. Op die manier kan je uit een matig stimulerend middel zoals 3-CMC toch nog wat euforie persen. Maar zo'n manier van inname heeft ook grote nadelen: je kan meer last krijgen van bijwerkingen (waaronder cravings), en de hoge piekconcentratie kan leiden tot grotere schade van verschillende lichaamsweefsels. Alleen daar komt weer het probleem dat we vrijwel niks weten om 3-CMC. We weten niet hoe 3-CMC wordt afgebroken in het lichaam en we weten niet voor welke lichaamsweefsels het schadelijk is. Dus als je niet heel voorzichtig bent en alleen afgaat op wat een half uurtje even lekker voelt, dan loop je een verhoofde kans dat je te maken krijgt met ongewenste en onverwachte gezondheidseffecten.

De Apotheker

Badass junkie
@Neo-Shulginist
Net als met 3-mmc en bijna alle research chems dus. Heb er 1 gram van gebruikt in een nacht en gevoelsmatig is dit goedje een stuk minder slecht dan 3-mmc, geen vasoconstrictie en geen snelle onregelmatige hartslag, ik kon er zelfs op slapen en (veel) eten. Dit zegt natuurlijk niks maar alleen op negatieve symptomen afgaand is dit stukken beter
als 3-mmc.

De Apotheker

Badass junkie
Tja het hangt er nogal van af wat je bedoelt met 'slecht'
3-MMC geeft een sterke vasoconstrictie die koude handen en blauwe ledematen kan veroorzaken, geeft bij een hoop gebruikers een te onregelmatige en snelle hartslag tot zelfs dagen na gebruik en kan dagen erna duidelijke symptomen van serotonine tekort geven. Dit zijn toch wel echt 'slechte' symptomen te noemen, alleen de hevige vasoconstrictie kan al snel gevaarlijke situaties opleveren. Deze heb ik alle drie niet bij 3-cmc ondervonden. Wat er verder van binnen aan schade word veroorzaakt weet niemand bij deze middelen, maar het feit dat 3-mmc die symptomen wel kan veroorzaken geeft zeker aan dat het verre van veiliger is.

CuriousExplorer

DF-koning
Het grote verschil is dat er bij 3-mmc risico's vasthangen maar je er ook iets in ruil voor krijgt.

Bij 3-cmc voelde ik gewoon niks, nada. En dan zijn die risico's, hoe klein misschien ook, het middel niet waard.

De Apotheker

Badass junkie
Na wat grondig onderzoek heb ik wat dingen duidelijk gekregen over 3-cmc.

Het is een van de minst potente en kortwerkende cathinones die er is. De werking is ongeveer 1/1,5 uur voor zowel oraal als nasaal. Het probleem is dat de meeste mensen een veel te lage dosering nemen om het echte effect te kunnen voelen. Je moet echt wel richting de 100/150 mg gaan om wat van het echte effect te kunnen voelen.

Oraal is werkzaam maar niet heel zinvol want het begint alweer uit te werken als je net de piek haalt.

Venerg

Newbie
Nadat 3-mmc verboden werd bood mijn vedor 3-cmc aan als alternatief dus heb ik dat maar eens besteld.

*Ik gebruik op gevoel*

Er zijn na gebruik duidelijk verschillen tussen beiden middelen. 3-cmc geeft wel energie maar niet het wause van 3-mmc waardoor je scherper blijft wat ik opzich niet erg vind.

Nasaal:
Ik raad beginners / mensen die meestal niet middelen nasaal innemen dit dan ook niet te doen want je moet tegen het branderige gevoel / traan ogen kunnen dat later overgaat op een heuse drip waterval / loopneus. Er blijft ook veel troep achter in de neus

Oraal:
Kan zeker niet tippen aan 3-mmc oraal.
Als je een hoge dosering 3-cmc neemt kun je soms het gevoel krijgen dat je een beetje waus gaat maar het moment dat je het opmerkt is het al weg.

Op 3-mmc vond ik het altijd heerlijk om dikke sokken aan te hebben en lekker onder de dekens weg te kruipen als ik naar bed ging, met 3-cmc (vooral na oraal gebruik) voelt mn lichaamstemperatuur vrij normaal maar zijn mn oksel, sokken en ondergoed (bij bilspleet) kleddernat.

Het libido en zin in seks gaat wel omhoog.

Minpunten:

- Snuiven zorgt voor tranen in je ogen
- Niet waus gaan
- neus gaat dicht zitten en er ontstaat een loopneus / drip waterval
- Er blijft tyfus veel troep achter in je neus (ik kan na een paar uur dikke snotkloten schieten)
- ledenmaten zweten

Pluspunten:

- Euforisch
- golfjes zien (blijft grappig)
- Energie
- geil
- bij hoge dosering hard gaan

Conclusie:

Die is niet de nieuwe / betere vervanger van 3-mmc maar alsnog wel een leuk evaring (als je tenminste in het geval van nasaal wel wat gewend bent)

Haltzo

Newbie
Vandaag eerste maal getest. Zoals eerder vermeld beetje een "rush" gevoel als bij speed. Heel lichtjes euforisch. Maar man man wat had ik een last van brandend gevoel in de neus, tot 3 a 4x erger dan by 4mmc.

Moet zeggen dat 3cmc bij mij beter werkt dan 3mmc .heb tussentijds nog eens 3mmc gebruikt maar werkte bij mij niet. ook is er een groot verschil waar je 3cmc koopt .bij de eene geeft het een veel grotere rush dan bij een ander. heb het nu paar maanden niet gebruikt want het was te lekker ... nu weer eens een keertje proberen van een andere vendor

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ook maar ff mijn ervaring met dat spul toevoegen.
Kon dus na lange tijd nog eens wat 3-MMC doen.
Prettig nachtje & ochtend.
Na afloop s'middags in de namiddag smooth comedown, eetlust en gewoon naar het normale toe.
Had ik nog wat 3-MMC bijgenomen had ik dezelfde werking en uitwerking gehad. Tot iemand met 3-CMC op de propppen kwam.
Dacht nog dat het geen kwaad kom om 2 tal doseringen te nemen op hetzelfde gewicht van 3-MMC.
Een noemenswaardig effect bleef uit. Lichte stimulatie, weinig euforie of wow gevoel te bespeuren.
Verhoogde hartslag die eigenlijk aanwezig bleef.
Had ook meer zin om te blijven zitten, met MMC geeft elke dosis wel een boostje om eens rond te lopen.
2-MMC die een pak rustiger is dan 3 geeft zelfs een leukere rush dan CMC.
De weinig positieve effecten gingen al snel plaats maken voor een onrustig toxisch gevoel.
Alsof mijn lichaam wilde vertellen dat dit spul gewoon niet goed is voor je.
Mijn eetlust die ik altijd snel terug heb met MMC kwam nu ook niet zo snel terug en eten ging maar traag.
Voelde me meer aangeslagen van 2 kleine doseringen CMC dan een dag en ochtend gevuld met veel meer MMC.
Goed geslapen maar wakker geworden met toch nog een glimp van dat naar CMC gevoel.
Voor mij persoonlijk mag deze geclasseerd worden in de "spoel maar lekker door in de plee" stofjes.

Neo-Shulginist

Badass junkie
deze ook gevonden?.. wat positiever:
benieuwd naar jou DF 3-cmc premiere

This is by far one of the most underestimated Research Chemicals available right now, in my opinion. I actually love this chem! At first, I tried 150 mg orally and it felt almost inactive. So I initially wrote it off as shit. After reading a post a few months back about how one user loved it when they far exceeded the TripSit dosage guidelines, I decided to give it another shot. I took 300mg orally and it was surprisingly good, but nowhere near as good as 3-MMC orally. It felt almost exactly the same as 3-MMC but much more gentile and subtle. However, I was still stuck with a large amount of this substance. Since I speculated that TripSit has the overall dosage range for this chem set much too low, I decided to try insufflating the chem. TripSit has the maximum insufflated dosage set at 50mg. So I scaled out 125 mg of 3-CMC, OBLITERATED those massive crystals into a fine powder and split it into two lines. Hit one with each nostril back to back... and then immediately regretted my decision. The pain was horrific. I've railed some painful chems in my time. Hexen, 2C-B, NEP, 3-FPM, 2C-C, and NDH just to name a few. But this was the first time physical tears shot out of both of my eyes. After about 3-4 minutes the pain subsided and I realized I had struck gold. The euphoria was intense and almost overwhelming. The pain in my face turned into a warm, satisfying glow. I noticed a multitude of subjective effects that were not present with the oral dose. Unfortunately, although it is an awesome high, it lasts an hour max and then you're left chasing that high all night. Now, I prefer to scale out 250mg of 3-CMC and split that into 10 lines. I smack a line every 20--30 minutes and I'm good for the night! There is a massive urge to redose once the high fades away, so I would suggest slowly doing lines throughout the night, because you're toast if you start railing 200mg lines to chase the high. The last ROA I tried was 50 mg boofed. I already had a massive tolerance, but I barely felt anything. Next time I plan on starting with a 70 mg boof and see if it is effective. And yes, it does burn like hell. But if you can handle the pain, 3-CMC is absolutely one of the most fun RC's around. In my humble opinion it is HIGHLY underrated!

Holy shit. Ja, van elk uur enorme balken snuiven voel je wel net iets. Maar met zulke hoeveelheden is de kans op oxidatieve stress best wel groot. Dus misschien geniet je er dan een paar keer van en is daarna je brein kapot.

Bovenaan