Aangezien hij mij afraadt om op het oog te doseren omdat dit onverantwoord is, lijkt het mij wel relevant dat ik hem erop wijs dat zijn combinaties met hetzelfde middel ook onverantwoord zijn. Maar nogmaals, mijn opmerking was plagerig bedoeld, zie ook emoticon.
Acht.zes heeft het over een periode van meer dan 6 uur, de meeste substanties werden in kleinere stappen opgebouwd, de batches waren eerder gebruikt door andere mensen, ik zat er op wat 2-FMA na vrijwel nuchter bij, had zelf de nodige ervaring met de substanties, ik checkte regelmatig hoe het verliep met acht.zes, alles was afgewogen en genoteerd op moment van inname zelf. Er was ook sprake van enige (psychedelica) tolerantie al bij aanvang als ik mij correct herinner.
Ik geef toe dat het in aardig roekeloos kan overkomen, de 25I-NBOMe nasaal/neusspray valt eerlijk gezegd überhaupt niet te verantwoorden maar dit probeer ik altijd duidelijk te communiceren van tevoren, ik probeer op z'n minst altijd te vermelden dat NBOMe gebruik geassocieerd wordt met dodelijke ongelukken en dat nasale inname hiervan vrij controversieel is. Naar mijn weten is dit voor mij altijd nog gelukt. 25I-NBOMe is overigens een van de minder potente NBOMes, 25B en 25C worden bijvoorbeeld 2x zo potent ingeschat op o.a. PNW, voor mijn gevoel wel relevant.
Dat gezegd hebbende, acht.zes liep langere tijd volledig van de wereld in de verte te staren, lange tijd was hij niet in staat om coherente zinnen te vormen. Het was een zonnig dagje in het park en er hing een gemoedelijke sfeer, ik zal niet beweren dat ik altijd volledig rationeel ben (laat staan met drugs in het spel) maar het was een zeer vermakelijke dag.
Ik ben er juist niet van overtuigd dat ik het op het oog kan doseren, anders had ik het spul al wel besteld en er nu met m'n neus in gehangen. In plaats daarvan kom ik hier extra informatie inwinnen en bestel ik het spul voorlopig nog maar 's niet.
(Heb ik trouwens ooit iets verkeerds tegen je gezegd? Is, als ik me niet vergis, niet de eerste keer dat ik tijdens mijn spaarzame bezoeken hier een dergelijke chagrijnige behandeling van je krijg.)
Sarcasme komt nooit zo goed over via het geschreven woord, om eerlijk te zijn had ik in eerste instantie dezelfde conclusie getrokken maar dat heeft ook grotendeels met associaties te maken. Er is mij persoonlijk vaak gevraagd of MXE en zelfs 3-MeO-PCP niet op het oog te doseren is. Op diezelfde dag van de meet was er een forumlid die O-PCE (ongeveer even potent als 3-MeO-PCP) had gedoseerd op het oog nadat ik expliciet had gezegd dat deze dit beter niet kon doen. :')
Meerdere keren nadat mij was gevraagd of MXE (of 3-MeO-PCP) niet op het oog te doseren viel heb ik vervolgens een weegschaal er bij genomen en deze vraag op de proef gesteld. Ik vroeg de persoon om een inschatting te maken en woog deze vervolgens af. Ik suggereerde meestal om 30mg MXE in te schatten, de personen leken meestal vrij zeker van zichzelf en zaten er alsnog vaak 10mg of meer naast (meestal te hoog). Ik ben vrij overtuigd tot de conclusie gekomen dat op het oog doseren realistisch gezien niet rendabel is.
Met 3-MeO-PCP heb ik vaak 20mg 3-MeO-PCP afgewogen en vervolgens op het oog gesplitst, dit heb ik er ook altijd bij vermeld aan de persoon in spe en laat dit dan ook zien. Niet ideaal, ik heb geprobeerd 3-MeO-PCP in een neusspray te verwerken zodat ik betrouwbaar en makkelijk <10mg kan doseren maar 3-MeO-PCP vertoont net als andere dissociatieven verlies in potentie na slechts enkele dagen wanneer opgelost in water en/of alcohol.
Als het met een 000.1 weegschaal al nauwelijks lukt gaat het op het blote oog in ieder geval niet anders wezen.
5-MeO-DALT. Óók een rc in deze richting. (dissociatie, dus) maar...duurder. wie kan hier iets over zeggen....lijkt het op 3 Meo of toch niet?
De effecten van 5-MeO-DALT liggen in de categorie tryptamines, hetgeen wat de meeste mensen waarschijnlijk associëren met psychedelische paddestoelen. De effecten van 5-MeO-DALT zijn echter zeer mild en beperkt bewust merkbaar. Ik had samen met een klein meisje die geen tolerantie had 25mg 5-MeO-DALT genomen, dit werd op PNW als normaal/hoog aangegeven, we kwamen tot de conclusie dat het effect ongeveerde voelde als 2 wijntjes maar niet veel meer dan dat. Ik zou je adem dus niet inhouden, maar veel mensen lijken dit subtiele randje te waarderen. Sommigen zeggen ook dat het roken van 5-MeO-DALT wat interessanter is maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.