3-mmc snuiven?

maxdw1212

Belezen gebruiker
Ik wou binnekort 3-mmc kopen. Maar ik heb nog geen 1 ervaring gehoord over iemand die het gesnoven heeft. Het lijkt me ook bijzonder pijnlijk om kleine kristallen op te snuiven maar toch neem ik het liefst zo drugs in :P. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb genoeg trip reports over oraal gebruik gevonden maar niks over nasaal.

maxdw1212

Belezen gebruiker
ook wou ik nog weten hoe het zit met de serotonine dat dit middel verbruikt. Weet iemand daar wat over. kost dit net zo veel van je serotonine als bij mdma of minder?

zaagmans

Bewuste gebruiker
Ben me de afgelopen dagen flink aan het inlezen over 3-mmc. Ik heb ook een gram besteld. Zou jij een report willen plaatsen. Doe ik ook. Maar terugkomend op je vraag: op bluelight crushen de meesten de kristallen en dan is het wel te doen. Ik ga zelf een bommetje doen.

maxdw1212

Belezen gebruiker
zaagmans zei:
Ben me de afgelopen dagen flink aan het inlezen over 3-mmc. Ik heb ook een gram besteld. Zou jij een report willen plaatsen. Doe ik ook. Maar terugkomend op je vraag: op bluelight crushen de meesten de kristallen en dan is het wel te doen. Ik ga zelf een bommetje doen.
ik moet het nog bestellen dus als je het geprobeerd heb laat graag weten hoe t was ik laat het zeker ook weten als ik het binnen heb

maxdw1212

Belezen gebruiker
zaagmans zei:
ik heb het geprobeerd. En het verdiend bij mij de 2de plaats van beste stimulant. Heleeee erge praatkick echt niet normaal en je kan er lang mee door, ben half 3 s'middags begonnen en ik ben nu nog even leip, wel zo nu en dan ff bij tikken maar wat is dit lekker spul zeg valt niet ergens mee te vergelijke echt nieuw soort upper, de high voelt ook heel clean met weinig bijwerkingen en je ziet er nog normaal uit na een halve gram alleen ietsje grotere pupillen. Je hebt met dit spul ook geen down momentjes dat je ff denkt in te kakken zoals ik wel met mdma heb. In ieder geval is dit me nieuwe vervanger voor speed sinds dit minder chemisch voelt aan me lichaam en ik hier meer mee praat. 3-MMC i love that shit :grin:

ik heb het geprobeerd. En het verdiend bij mij de 2de plaats van beste stimulant. Heleeee erge praatkick echt niet normaal en je kan er lang mee door, ben half 3 s'middags begonnen en ik ben nu nog even leip, wel zo nu en dan ff bij tikken maar wat is dit lekker spul zeg valt niet ergens mee te vergelijke echt nieuw soort upper, de high voelt ook heel clean met weinig bijwerkingen en je ziet er nog normaal uit na een halve gram alleen ietsje grotere pupillen. Je hebt met dit spul ook geen down momentjes dat je ff denkt in te kakken zoals ik wel met mdma heb. In ieder geval is dit me nieuwe vervanger voor speed sinds dit minder chemisch voelt aan me lichaam en ik hier meer mee praat. 3-MMC i love that shit

Ik zit al een hele tijd met dit topic mee te lezen, kon op het web ook maar weinig info vinden over 3-mmc, maar dat klinkt wel goed! :)
In welke doseringen heb je die halve gram gebruikt?

Ik heb zelf ook een gram 3-mmc gehaald voor een feest volgende week, als ik het geprobeerd heb laat ik jullie zeker weten of het is bevallen.

maxdw1212

Belezen gebruiker
Tifosi2005 zei:
ik heb het geprobeerd. En het verdiend bij mij de 2de plaats van beste stimulant. Heleeee erge praatkick echt niet normaal en je kan er lang mee door, ben half 3 s'middags begonnen en ik ben nu nog even leip, wel zo nu en dan ff bij tikken maar wat is dit lekker spul zeg valt niet ergens mee te vergelijke echt nieuw soort upper, de high voelt ook heel clean met weinig bijwerkingen en je ziet er nog normaal uit na een halve gram alleen ietsje grotere pupillen. Je hebt met dit spul ook geen down momentjes dat je ff denkt in te kakken zoals ik wel met mdma heb. In ieder geval is dit me nieuwe vervanger voor speed sinds dit minder chemisch voelt aan me lichaam en ik hier meer mee praat. 3-MMC i love that shit

Ik zit al een hele tijd met dit topic mee te lezen, kon op het web ook maar weinig info vinden over 3-mmc, maar dat klinkt wel goed! :)
In welke doseringen heb je die halve gram gebruikt?

Ik heb zelf ook een gram 3-mmc gehaald voor een feest volgende week, als ik het geprobeerd heb laat ik jullie zeker weten of het is bevallen.

ik schat dat ik doseringen van 75mg heb gebruikt. en je gaat er echt veel van praten en je krijgt echt een soort rush. crash is lekker kort ik ben nu al weer fit en 5 uur snachts was me laatste keer bijpakken. heb een gram over de avond verdeeld in hele kleine beetjes en ikvond t top spul. alleen riskante is dat de craving aardig sterk is

ik schat dat ik doseringen van 75mg heb gebruikt. en je gaat er echt veel van praten en je krijgt echt een soort rush. crash is lekker kort ik ben nu al weer fit en 5 uur snachts was me laatste keer bijpakken. heb een gram over de avond verdeeld in hele kleine beetjes en ikvond t top spul. alleen riskante is dat de craving aardig sterk is

Wel beter dat de crash lekker kort is, kan je erna nog een beetje eten?
Want na een nacht 6-apb lijkt het bij mij altijd of mijn maaginhoud wat kleiner is geworden. :(

Vond je de werking van 3-mmc, meer op speed lijken of ging het meer richting de mdma op?

maxdw1212

Belezen gebruiker
Tifosi2005 zei:

Wel beter dat de crash lekker kort is, kan je erna nog een beetje eten?
Want na een nacht 6-apb lijkt het bij mij altijd of mijn maaginhoud wat kleiner is geworden. :(

Vond je de werking van 3-mmc, meer op speed lijken of ging het meer richting de mdma op?
ik denk dat dat verschilt per dosis en hoe die valt per persoon. ik kan na 6-apb al heel vroeg weer eten en met mdma totaal niet. met dit middel gaat eten vandaag wel alleen het is niet dat ik trek heb. de crash is wel kort en krachtig met een craving maar duurt niet langer dan 3 uur

klop2000

Newbie
ik heb het geprobeerd. En het verdiend bij mij de 2de plaats van beste stimulant. Heleeee erge praatkick echt niet normaal en je kan er lang mee door

Mooi! Weer een positief bericht over 3-mmc :)

de crash is wel kort en krachtig met een craving maar duurt niet langer dan 3 uur

Dat de craving maar 3 uur is nog best lang eigenlijk.

ik schat dat ik doseringen van 75mg heb gebruikt.

Hoelang doe je ongeveer met zo'n dosering, voordat het begint uit te werken?

maxdw1212

Belezen gebruiker
klop2000 zei:
ik heb het geprobeerd. En het verdiend bij mij de 2de plaats van beste stimulant. Heleeee erge praatkick echt niet normaal en je kan er lang mee door

Mooi! Weer een positief bericht over 3-mmc :)

de crash is wel kort en krachtig met een craving maar duurt niet langer dan 3 uur

Dat de craving maar 3 uur is nog best lang eigenlijk.

ik schat dat ik doseringen van 75mg heb gebruikt.

Hoelang doe je ongeveer met zo'n dosering, voordat het begint uit te werken?

ik had eerste keer 75 mg ong denk ik en daarna 30 min later nog 25 mg erbij dat zorgde toch wel dat ik 2 uur goed leip was

ik had vandaag toen ik ging douchen nog een normale kleur over me lichaam, maar toen ik het warme water over me heen kreeg werde me handen knieen en voeten donkerpaars. Toen ik uit de douche ging en afdroogde ging dit weer weg :confused: ook heeft het behoorlijke invloed op je hartslag

bijzonder iets wat me opviel was dat ik na dit middel gewoon vanavond nog in de slappe lach kon raken :P klinkt gek maar dit heb ik normaal nooit na een stimulant want ben dan zo depri of leeg

ik had eerste keer 75 mg ong denk ik en daarna 30 min later nog 25 mg erbij dat zorgde toch wel dat ik 2 uur goed leip was

bijzonder iets wat me opviel was dat ik na dit middel gewoon vanavond nog in de slappe lach kon raken klinkt gek maar dit heb ik normaal nooit na een stimulant want ben dan zo depri of leeg

Nice! :)

Heb je al jouw dosissen gebomb?

En voor de rest nog bijwerkingen, zoals overmatig zweten? Of is dat verwaarloosbaar?

klop2000

Newbie
Aangezien ik binnenkort ook 3-mmc ga nuttigrn op een feest. Heb ik op deze zondag middag even gekeken hoe een dosis 3-mmc aanvoelt. Tijdens deze periode zit ik voornamelijk achter mijn PC, zodat ik de ervaringen meteen kon noteren. Dit is dan wel de uncut versie :) Ook omdat er zo weinig te vinden is op het net, hier mijn eerste ervaring met 3-mmc.

13:59 Capsule genomen 150 mg 3-MMC

14:08 Voel nog niks, net gedouched
14:09 Nu voel ik wel wat opkomen, wat het is weet ik niet precies zeker.
14:23 Voel nu wel een rush, heb zin om dingen te ondernemen. Zet even muziek een techno setje op wil altijd wel werken :)
14:26 Voel nu wel spanning bij mijn ogen, heb wel zin om dingen te doen.
14:28 Nu voel ik nog een rush, alsof het een versnelling hoger gaat. Wel lekker
14:30 Zeker wel een vervanger voor alcohol, als je smiddags/avond wat leuks gaat doen
14:31 Whatsapp is nu razend intressant, kan mij wel voorstellen dat dit lekker is op een feestje
14:33 Krijg nu wel een beetje het uit me dak gevoel, wat ik bij Speed, MDMA of 6-apb ook heb.
14:38 Zit nu op een plateau, voel me wel lekker!
14:41 Wel een heldere high, apart gevoel. Denk iets met dopamine (zoals met coke of speed). Kijk in de spiegel, Zie er niet echt uit mijn dak uit. Dat is wel beter
14:45 Begin nu wat te zweten, maar voel mij nog steeds lekker.
14:49 Nog steeds die Rush, heerlijk! Mijn handen trillen helemaal
14:52 Net in de Spiegel gekeken zie er nog steeds normal uit.
14:54 Die Rush lijkt met vlagen te komen, lijkt of het iets afzwakt. Wel het gevoel dat ik spanning op mijn kaken krijg. Nog wel vaag.
14:58 Voel het nu wel zweten onder mijn oksels, muziek wat harder gezet. Als ik ga lopen dan merk ik die space ook wel een klein beetje.
15:00 Komt nu weer een rush, lekker spul is dit.
15:06 Muziek uit gedaan ff tv aan het kijken. Wel ouderwetse spanning op mijn kaken
15:09 Muziek toch maar weer aangezet, wat een rush weer :wink:
15:15 Voel die space steeds meer en de rush lijkt ook versterkt, drog mond ook. Sta wel flink te kauwen nu. Beetje te vergelijken als met mdma.
15:20 Die rush is echt geweldig, zeker euforischer als 6-apb maar wel net zo helder.
15:35 Rush is nog steeds erg lekker, mijn lip trilt zelfs een beetje
15:37 Voel nu wel dat de rush sterker wordt.
15:44 Constante rush nu voelt echt lekker.
15:55 Heb nu wel het gevoel dat die rush begint af te nemen. Maar wel best nog vaag
16:03 Zwakt wel af maar je meer wel nog een beetje vaagheid. Ook nog steeds een beetje kauwen
16:08 Krijg nu wel een beetje honger
16:11 Nog een beetje druk op mijn hartspieren, maar volgens mij kan ik nu wel wat gaan eten.
16:18 Ik voel mij nou wel redelijk normal. Vaagheid begint af te nemen, maar voel het nog wel
17:05 Nu begint de kaakspanning ook af te nemen. (update)

Conclusie:
Bij het schrijven van deze reactie (16:44) voel ik nog wel wat lichte kaak spanning. En nog wel een beetje lichtelijk vaag gevoel. Kan mij wel voorstellen dat als je op feestje bent een craving krijgt. Die heb ik nu helemaal niet omdat het een normale zondagmiddag is. Voel heel anders aan als 6-apb, komt ook waarschijnlijk door de sterke rush die je van 3-mmc krijgt. Terwijl 6-apb heel geleidelijk opkomt. Zeker wel een aanrader voor feestjes/evenementen die niet lang duren of gewoon voor op een thuis feestje

Je zou het ook kunnen gebruiken op feesten die langer duren, maar dan zou je een aantal maal moeten doseren, denk dat 4 capsules/bommetjes van (150mg-200mg) wel een goede vaagheid moet geven voor een feest van 7/8 uur.

voordelen:
* werkt snel (10-30 min)
* lekkere rush, met afentoe een space moment
* je kan nog helder denken, maar bent wel vaag

nadelen:
* kaakspanning (blijft wel erg lang aanhouden)
* droge mond
* eten gaat wel als het is uitgewerkt (alleen niet zo goed als voor de inname) :)
* Je kan normaal naar de WC gaan
* Aan het einde (3 uur later) lichtelijk druk nog op mijn borst.
* voel na afloop niet echt een crash of een kater, dat je depri bent.

dosis: 150 mg (capsule)
duur: 2 - 2.5 uur

maxdw1212

Belezen gebruiker
Tifosi2005 zei:

bijzonder iets wat me opviel was dat ik na dit middel gewoon vanavond nog in de slappe lach kon raken klinkt gek maar dit heb ik normaal nooit na een stimulant want ben dan zo depri of leeg

Nice! :)

Heb je al jouw dosissen gebomb?

En voor de rest nog bijwerkingen, zoals overmatig zweten? Of is dat verwaarloosbaar?
nee ik hou niet van bommetjes. alles gesnoven :) en kon met 1 gram 14 uur wel door komen met een dikke praatkick

klop2000

Newbie
Twee dagen later en ik heb geen enkele kater ervaren.

De 3-mmc voelt ook vele malen intenser aan als 6-apb.

Het heeft bij mij 6-apb definitief van de 1e plaats qua stimulanten verstoten. :)

maxdw1212

Belezen gebruiker
klop2000 zei:
Twee dagen later en ik heb geen enkele kater ervaren.

De 3-mmc voelt ook vele malen intenser aan als 6-apb.

Het heeft bij mij 6-apb definitief van de 1e plaats qua stimulanten verstoten. :)
dat vond ik dus ook al :grin: maar ik denk ook dat het zeer verslavend is dus de komende 6 maanden raak ik dit spul niet aan :P

zaagmans

Bewuste gebruiker
maxdw1212 zei:
i love that shit :grin:

Nou dat klinkt veelbelovend! Wat is de dosis die je genomen had? Ik lees op Duitse forums en op Bluelight dat je best hoog moet doseren. Hoeveel kan ik het beste pakken als ik het in een capsule/oraal doe? Ik kan behoorlijk wat hebben.

Ik lees dosissen van 250mg, maar ook hier van 150/200. Zou 200 goed te doen zijn?

maxdw1212

Belezen gebruiker
zaagmans zei:
maxdw1212 zei:
i love that shit :grin:

Nou dat klinkt veelbelovend! Wat is de dosis die je genomen had? Ik lees op Duitse forums en op Bluelight dat je best hoog moet doseren. Hoeveel kan ik het beste pakken als ik het in een capsule/oraal doe? Ik kan behoorlijk wat hebben.

Ik lees dosissen van 250mg, maar ook hier van 150/200. Zou 200 goed te doen zijn?
oraal deed ik niet had gesnoven. deed 4 kleine sleutel puntjes en maakte er een lijn van toen voelde ik me heel scherp kon heel veel praten en het was zooo lekker :P ik had gewoon daarna in nakjes bijgepakt en dat heb ik wel zon 14 uur volgehouden

Bovenaan