3CMC ervaringen?

Daantje96

Newbie
Ik gebruik 3cmc nasaal 1 gram op een dag, maar met 3 mmc is het niet te vergelijken 3cmc werkt veel korter. Maar het is fijn spul voor die paar cent

Kevin761990

Belezen gebruiker
Ben hier wel benieuwd naar nu 3mmc verboden is. Heb daar sowieso nog een halve gram van over maar m’n tolerantie is eigenlijk zo hoog dat ik daar niks aan heb.
Ik heb een terugval gehad, en ik heb 3cmc genomen.
De 3cmc die ik had was echt sterk.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Misschien had de vendor zijn restjes 3mmc verkocht 😆

Ik snap de reacties over troep 3cmc niet zo goed.

Ik heb hele goede kwaliteit 3mmc gekend en hele goede 3cmc.

Van de 3cmc ging ik vele malen harder. Is wel iets minder speedy, iets meer mdma achtig. Werkt wel iets korter.

Maarja, verschil in kwaliteit en vendors is groot helaas.

Casrus

DF-koning
Hoe voel je je?
Voelde me een paar uurtjes geil en heb sekspraatjes verstuurd naar mensen van mijn dating profiel.
Blijf uit de buurt van gechloreerde cathinones, Reddit stroomt binnen met de ellende.
Schreef je al eerder.

Nu heb ik Reddit geopend en heb ik spijt dat ik die zooi in mijn achterwerk gespoten heb.
Wat voor ellende?
3-cmc schijnt zeer neurotoxisch te zijn.

Ape

Badass junkie
Voelde me een paar uurtjes geil en heb sekspraatjes verstuurd naar mensen van mijn dating profiel.

Schreef je al eerder.

Nu heb ik Reddit geopend en heb ik spijt dat ik die zooi in mijn achterwerk gespoten heb.

3-cmc schijnt zeer neurotoxisch te zijn.
Kan je een paar voorbeelden noemen van Reddit? Dan kunnen anderen het hier lezen mochten ze het eens willen proberen

Casrus

DF-koning
Kan je een paar voorbeelden noemen van Reddit? Dan kunnen anderen het hier lezen mochten ze het eens willen proberen
Ze kunnen beter zelf Reddit nemen en daar zelf op zoeken.

Kan nu maar een onderwerp vinden, de rest staat in de replies op topics over CMC's.

- 4-cmc is considerably neurotoxic and induces apoptosis (cell death) compareable to the neurotoxic 4-CMA

L

Lid 153047

Gast
3-cmc is de light versie van de speed .
2 tot 6 uur max. werkingsduur.

This beter dan speed

LucidLucy

Verslaafde in herstel
- 4-cmc is considerably neurotoxic and induces apoptosis (cell death) compareable to the neurotoxic 4-CMA

Het blijven speculaties. Ik heb het onderzoek dat bovenstaande aantoont weleens doorgenomen en vond het persoonlijk redelijk vaag.

Het gaat dan ook om 4-cmc en niet om 3-cmc. En er wordt gesproken over het afsterven van cellen, maar ik kon (als biochemisch leek) niet zo goed opmaken wat er precies afsterft.
Er werden uit m'n hoofd ook vergelijkingen gemaakt met andere amfetamines. En ook daar is er wel iets sprake van afsterving.

Ik neem even als voorbeeld cocaïne. Dit gaat door zijn corrosieve eigenschappen o.a. je neus schotje aan. Hier sterven dus cellen af. Misschien wordt hetzelfde bedoeld in dit onderzoek over 3-cmc.

De reacties zijn over het algemeen: chlorinated cathinones zijn enkel bedoeld om door de plee te spoelen.

Met de testresultaten die ik zo (nogmaals, als biochemisch leek) lees. Lijkt mij die reactie totaal uit z'n verband gerukt, gezien ik niet heel duidelijk zie wat de celsterfte betekend. En het ook gaat om een net iets andere stof (3- VS 4-cmc).

Nou niet dat het dan maar gezond is. Maar met zoveel aannames en interpretaties van voornamelijk leken, vind ik het nogal een omslachtige conclusie.

Moraal van het verhaal, voorzichtigheid geboden met deze stoffen. Maar of het nou meteen zoveel schadelijker is dan speed... Ik durf dat niet zo snel te stellen aan de hand van wat ik begrijp uit de resultaten.

PS. Als ik naar mijn kapotte benen keek na mijn a-p(I)hp misbruik, zou ik denken dat apoptose ook bij die middelen aan de orde is. Is geen exacte wetenschap, slechts een observatie en aanname mijnerzijds.

Casrus

DF-koning
^ Ik begrijp dit ook niet. Gaan je hersencellen niet altijd dood, ook en met bijvoorbeeld alcohol nog sneller?

Vind 3-CMC niet leuk genoeg om het risico te lopen op versnelde hersenaftakeling.

StukjeBami

Experimenterende gebruiker
^ Ik begrijp dit ook niet. Gaan je hersencellen niet altijd dood, ook en met bijvoorbeeld alcohol nog sneller?

Vind 3-CMC niet leuk genoeg om het risico te lopen op versnelde hersenaftakeling.
Precies die,

Aller eerst is het effect minimaal vergeleken 3mmc. Je staat niet strak of krijgt het niet snel warm. Plus, er is 'nog' minder bekend over de gezondheids risico's in tegenstelling tot 3mmc.

Zelf had ik ook het gevoel alsof ik direcht schade aanbracht aan mijn brein. Ik had een raar gevoel, alsof je je geheugen aan het beperken bent. Ook was ik de grip op de realiteit een beetje kwijt. Dit spreek ik uit mijn ervaringen natuurlijk.

Ik vind het zelf in ieder geval geen fijn middel. Zeker niet als je een vervanger zoekt voor 3mmc.

Isaacie

Newbie
3cmc is denk ik 20% van je 3mmc je voelt t wel maar heel erg op de achtergrond geen cravings gehad heel raar echt 0! 3mmc heb ik altijd dagen lang cravings 3cmc is een hele flauwe high het voelt niet goed genoeg er mist dan wat ( de euforie en stimulatie van 3mmc ) heb wel 10 gram op 1 avond maar ik kreeg maar het effect is het niet mijn hele neus is kapot en die buikpijn is een hel ik geef me geld liever uit aan 3x zo duurdere 3mmc

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Het blijven speculaties. Ik heb het onderzoek dat bovenstaande aantoont weleens doorgenomen en vond het persoonlijk redelijk vaag.

Het gaat dan ook om 4-cmc en niet om 3-cmc. En er wordt gesproken over het afsterven van cellen, maar ik kon (als biochemisch leek) niet zo goed opmaken wat er precies afsterft.
Er werden uit m'n hoofd ook vergelijkingen gemaakt met andere amfetamines. En ook daar is er wel iets sprake van afsterving.

Ik neem even als voorbeeld cocaïne. Dit gaat door zijn corrosieve eigenschappen o.a. je neus schotje aan. Hier sterven dus cellen af. Misschien wordt hetzelfde bedoeld in dit onderzoek over 3-cmc.

De reacties zijn over het algemeen: chlorinated cathinones zijn enkel bedoeld om door de plee te spoelen.

Met de testresultaten die ik zo (nogmaals, als biochemisch leek) lees. Lijkt mij die reactie totaal uit z'n verband gerukt, gezien ik niet heel duidelijk zie wat de celsterfte betekend. En het ook gaat om een net iets andere stof (3- VS 4-cmc).

Nou niet dat het dan maar gezond is. Maar met zoveel aannames en interpretaties van voornamelijk leken, vind ik het nogal een omslachtige conclusie.

Moraal van het verhaal, voorzichtigheid geboden met deze stoffen. Maar of het nou meteen zoveel schadelijker is dan speed... Ik durf dat niet zo snel te stellen aan de hand van wat ik begrijp uit de resultaten.

PS. Als ik naar mijn kapotte benen keek na mijn a-p(I)hp misbruik, zou ik denken dat apoptose ook bij die middelen aan de orde is. Is geen exacte wetenschap, slechts een observatie en aanname mijnerzijds.
De kans dat er een studie gedaan gaat worden over de schade in mensen is vrijwel nihil daarom zijn het ook research chemicals.
Chlorinated drugs zijn over het algemeen veel zwaarder voor het lichaam dan bv methyl of hydroxyl groepen drugs.

Dutch

Newbie
Ik gebruik het als een combi keta en 3cmc in een spuitje en anaal. Ik moet zeggen dat ik er heerlijk op losga. Inderdaad als het na een paar uurtjes uutgewerkt is heb ik ook geen ladt van craving.

M750

Newbie
Ben hier wel benieuwd naar nu 3mmc verboden is. Heb daar sowieso nog een halve gram van over maar m’n tolerantie is eigenlijk zo hoog dat ik daar niks aan heb.
Ik heb vaak 3mmc gebruikt en laats een keer van smartshop 3cmc. Ik vind het wel erg op elkaar lijken, maar van 3cmc heb je meer nodig, het effect is milder en duurt minder lang. Had wel minder last van craving.

CuriousExplorer

DF-koning
3cmc moet je gewoon dikke lijnen nemen, rush is harder dan poes dan
Lol nee.
Tuurlijk als je dikkere lijnen neemt dan 3mmc is de rush harder.

Maar dat kan ik ook hoor.
Als je dan weer dikkere lijnen 3mmc legt dan die van 3cmc is de rush harder.

3cmc is gewoon op normale dosis niet potent, en op hoge dosis niet gezond.

* Alle drugs zijn in sé ongezond jaja.

Kota

Belezen gebruiker
Hier wel enkel oraal gebruik, dus da's nog net andere beleving, minder direct dan snuiven. Oraal, het komt heel mild binnen, je denkt allé wanneer komt de peak, mr die is blijkbaar al bezig, dus dat beaam ik wel, dat het wel aangenaam is n wel wa extra energy geeft, ja zeker als je bijneemt n het stapelt, je verlengd vooral de energy n wa focus, mr ik mis hier gewoon de euforie en empathische n bodyhigh van vb X en 6APB en langs de andere kant die echte lekker strakke full energy-load, met ook lekkere tintelingen van amfetamine rc's 4-FA en 3-FMA en zelfs 3-FA, waar ik ook wel pak hoger moest doseren.
Het is zeker lekker e, ik ga er nooit slecht of voos op, maar ts zo weinig ivm wat ik reeds heb ervaren. Als ze dan zeggen, effecten zitten tussen MDMA en coke, ja coke vind ik zo overroepen, té kortwerkend n niet wat ik zoek in een drug, dus ké zal 3mmc daar tegenaan leunen, want met MDMA heeft dit hoegenaamd niets te maken.
Ik ken da totaal ni. Ik leef nog onder een steen en ken enkel de "klassiekers" 😂 waarmee zou je het kunnen vergelijken? En is het zo uitzonderlijk dat ik het mss ies moet proberen ofni? Alvast dankjeeee

Kota

Belezen gebruiker
Lol nee.
Tuurlijk als je dikkere lijnen neemt dan 3mmc is de rush harder.

Maar dat kan ik ook hoor.
Als je dan weer dikkere lijnen 3mmc legt dan die van 3cmc is de rush harder.

3cmc is gewoon op normale dosis niet potent, en op hoge dosis niet gezond.

* Alle drugs zijn in sé ongezond jaja.

Ik vind nie juist terug wie over lijm snuive is begonnen, maar als je dat aan het overwegen bent ben je beter af met brike gas. Je weetwel die bussen. Alles van die diy high methodes zijn nog schadelijker voor je lichaam vrijwel direct, dan af en toe wa pep of dagelijks je toepje smoren. Als je dus kan probeer zulke dingen niet uit, is het niet waard, spreek uit ervaring. En jah als je koppig bent zoals ik ook was dan ben je beter af met die brikegas, is ook smaakloos ofzo hebje niks last van behalve veel te veel ge scheef
Stay safe🌹

Kota

Belezen gebruiker
Veel minder een dip van 3-cmc en de volgende weer fris uit het bed.
Met speed gaat dat totaal niet en te zwaar en dagen niet slapen .
VOOR mij nooit Pep ...
Int begin heb je er geen last van maar alsje het uit de hand laat lopen en het gebeurd een paar keer ga je serieus u hersen en nog veel meer organen ernstig beschadigen. Speed is ook zotslecht vooru lichaam maar daarbij is het risico aan ernstige braindamage kleiner dan huis tuin keuken dope. Kdenk er gewoon genoeg over na, want ik heb het vroeger gedaan omdak zo hopeloos was, alles was op en kheb der tot op de dag van vandaag nog steeds spijt van. Ik ben oprecht bang geweest voor mijn lichaamelijke en mentale gezondheid, wa veel wilt zeggen bij mij. Hoop dat je de juiste beslissing voor je maakt 🕉

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Veel minder een dip van 3-cmc en de volgende weer fris uit het bed.
Met speed gaat dat totaal niet en te zwaar en dagen niet slapen .
VOOR mij nooit Pep ...
Als je eerder stopt met nemen en ik denk vooral MINDER speed of andere amfetamines per x neemt, ben je echt geen dagen wakker. 1 nacht wel maar meerdere nachten? Blijf je bijnemen dan? Stapelen verlengt je wakker blijven.
Het alom bekend dat speed en de 2-3-4-FMA’-tjes je kei lang wakker houden.
3cmc werkt gewoon veel korter dus logisch. Zelfde was zo met 3mmc. Ik persoonlijk vond 3cmc toxischer aanvoelen dan speed of bv 2fma. Zal vooral zijn omdat 3cmc invloed heeft op je serotonine en speed niet.

Ik verkies nog steeds (goede) speed boven alle rc stims die ik heb geprobeerd. Dan houd ik rekening met de werking van de drug. Plannen neet dat! Speed is dus OF overdag al beginnen en voor avond etenstijd stoppen OF accepteren dat je een nachtje plafond dienst hebt.

Laatst bewerkt:
Bovenaan