3CMC ervaringen?

AmsBoy91

Newbie
3cmc moet je gewoon dikke lijnen nemen, rush is harder dan poes dan

Juistttt :sunglasses: Zal zo weer eens 1 of 2gr bestellen.

Zit er verschil in vendor? Hoef geen vendor namen te horen obvi, maar vraag me af of mensen het hier van verschillende vendors hebben geprobeerd met verschillende resultaten...?

Bonko3ng

Belezen gebruiker
Ik vond het na een oudjaarsdag/nacht zuipen toch wel echt lekker de eerste 2 uur. Daarna dezelfde cravings als bij iedere cathione. Maar toen was het al te laat...

tibo69

Newbie
Hallo.Vandaag heb ik voor de eerste maal 3cmc gebruikt.Maar eerst even 2 jaar terugkeren in de tijd toen ik met de cathitonen familie kennismaakte.Ik was opgenomen in de psychiatrie voor een benzo verslaving.Er zaten daar enkele mensen die verslaafd waren aan mephedrone.Buiten dat ze grote slaapproblemen hadden waren ze er heel positief over.Ik ben beginnen googelen en kwam algauw uit op 4 mmc,maar dat was al verboden.Toen ontdekte ik 3 mmc en het duurde niet lang voordat ik op een site kwam die dat verkocht.Blijft natuurlijk een risico maar ik bestelde 10 capsules van 200 mg en die werden correct geleverd.Ik heb er enkele keren s'avonds genomen om de nacht te kunnen doortrekken en dat lukte.Ik kan het gewoon beschrijven dat ik me supergoed voelde,had zin om aan vanalles te beginnen van activiteiten op de pc en te socializen,ik had nog nooit zoveel energie gehad.Alleen de slaap kon ik niet goed vatten.Dan er een tijdje afgebleven en toen eens 5 gram poeder besteld.Toen ik een gram snoof dacht ik dat mijn neus in brand stond en s'avonds na het snuiven ook nog een bloedneus gekregen.Dus geen poeder meer.Ik bestelde terug wat meer capsules en begon die ook overdag te nemen.Het leven was super.Ik trok de nacht door en nam s'morgens enkele temestas om direct te kunnen slapen.Dit was een heel slechte gewoonte want toen ik geen 3 mmc meer gebruikte en wilde gaan slapen,kon ik niet meer vanzelf in slaap geraken.Ondertussen kwamen de berichten binnen dat 3 mmc zou verboden worden dus bestelde ik nog 130 capsules en ook tien capsules 3cmc om eens te testen want ze zeiden dat dit de perfecte vervanger was.sedert 4 maanden heb ik niksmeer genomen.Ik las nogal veel dat 3mmc een flauw afkooksel was van 4 mmc maar voor mij was het meer dan ok.Ondertussen ook beginnen opzoeken naar ervaringen van 3 cmc en die waren nogal verschillend.dat het een flauw afkooksel was van 3 mmc enzo.Ik was een beetje bang om er te nemen want wat zou het geven.Dus vanmiddag om 16u een capsule van 220 mg genomen.Ik was heel erg benieuwd.Na 10 minuten niks,na 20 minuten nog niks en dan na een half uurtje kwam het opzetten.En dat gevoel kende ik precies.Ik voelde me heel gelukkig,superactief en sociaal,ik wou er met vanalles invliegen.En dat gevoel is hetzelfde dat ik kreeg van 3mmc.Dus voor mij is dit geen zwakke variant maar eigenlijk gewoon hetzelfde.En het meest positieve vind ik is dat niemand er niks van merkt,heb zels geen verwijde pupillen.Heb gewoon veel zitten babbelen met mijn pa en die vond dat gewoon leuk.Om 18 uur,na twee uur nog geen vermindering maar ik nam toch nog een capsule van 220 mg en om 20 uur en 00u30 ook nog eentje.Dus nu 1u30,dik 9 uur en 4 pillen later kan ik er nog steeds voor gaan.Ik had al veel gelezen dat het minder lang werkt,maar ik heb niet dat gevoel.Ze zeggen ook dat de uitweking heel mild is en dat je goed kan slapen.Dat moet ik nog ervaren.Dus ik zou zeggen:gene paniek dat 3 mmc verboden is,gewoon 3 cmc een kans geven en je zal zien dat het het perfecte alternatief is voor 3 mmc.Ik ga de nacht doortrekken en ga nu wachten tot het volledig uitgewerkt is om bij te nemen.Morgen om 8u30 gaan werken,ik denk dat ik dan een capsule 3mmc ga nemen want ik heb er toch genoeg en dan merk ik misschien toch wel wel enig verschil want tis alweer een tijdje geleden dat ik er genomen heb..Morgenavond ga ik stoppen met nemen en op een normaal uur gaan slapen en zeker geen temesta nemen.Het gebruik zal voor mij echter geen gewoonte worden maar gewoon recreatief wanneer ik eens zin heb om er volledig voor te gaan.Zo het was een beetje een lang verslag maar ik wou mijn ervaring toch eens met jullie delen.Nog een vraagje:zijn er mensen die precies dezelfde heel positieve ervaring hebben met 3cmc of valt het echt zo tegen?Bedankt om te lezen.Ps: ik merk zelf nu heel goed het effect van 3 cmc want ik was supergedreven om deze tekst te schrijven,ik kon maar doorgaan

tibo69

Newbie
Nog even iets bijvermelden:de lichamelijke effecten van 3 cmc zijn dezelfde als van 3 mmc:ik heb een wat verhoogde bloeddruk en pols,die slaat anders aan 60 en nu aan 85,wat helemaal niet zo erg is

tijdje niet geschreven ,maar heb eens 4fma en 3mec geprobeeerd. moet eerlijk zeggen dat ik het geslamed heb.
Maar beide tippen toch niet aan de feelings van 3cmc, je merkt maar een beetje . van 3mec moet ik zeggen dat is waardeloos. vor mijn lichaam dan toch ,maat van me plugde het ( 20 ) bij hem werkte het goed. als ik slam dan gebruik k 0,50 in een spuitje van 1 ml , dus voor mij komt 3cmc het dichste bij de 3mmc

Kata755

Newbie
Na een tijd geen 3 mmc of iets dergelijks gebruikt te hebben dacht ik dit vrije weeken maar eens een poging te doen met 3 cmc.
3 cmc op zichzelf geeft mij een hele lichte duw in de rug , lekker wat dingen in de tuin gedaan waar ik al tijden geen zin in had.
Vandaag op een lazy zondag maar eens gebruikt samen met wat wodka , en ik moet zeggen dat het wel een ideale combo lijkt.
De nadelen van de alcohol, suf en niet kunnen concentreren en vaag zijn in sociale communicatie lijken nier aanwezig te zijn met 100 mg 3cmc.
Heb zin in van alles , heb al 2 banden op mijn oude fiets vervangen en een paar mensen gebeld.

Het lijkt me geen combo die ik elk weekend ga doen en zeker niet door de week, maar toch leuk om een keer een weekendje te doen .
Van 3mmc werd ik altijd bezonder hyper , zeker in combinatie met alcohol.
3 cmc lijkt heel was milder en zeker milder voor mijn hart , tot nu toe geen hartkloppingen gehad.
Lig lekker op bed nu en zo maar ff verder gaan met een schutting van de buurman die omgewaaid was pas.

Edit : ik snuif nooit en neem alles goed afgewogen in capsules oraal.

Laatst bewerkt:

AmsBoy91

Newbie
De algehele consensus is dat 3-cmc eerder teleurstellend uitdraait.

Klopt. Heb echt geen enkele euforie, geilheid, 'dopamine gevoel' of wat dan ook gevoeld. Alleen maar een soort (nor)adrenaline rush met hartkloppingen en geen goed gevoel. Deze kunnen we ook weer afschrijven! Ik had blijkbaar verkeerd herinnerd hoe het zat hahah.

Toontje2

Newbie
Ik heb 3cmc gemixt met keta met als resultaat een geil mellow gevoel net alsof ik een sterke joint had gerookt.

liljazzsinger

Experimenterende gebruiker
3CMC voelt wel lekker, ik heb meer energie en kan beter genieten van muziek en gesprekken. Het effect is subtieler dan andere drugs dus er is geen comedown, niemand merkt ook aan me dat ik wat op heb. Toch zou ik het niet aanraden puur omdat er zoveel troep in zit, het is zo'n vies en chemisch spul, alsof je wasmiddel snuift ik begin al te huilen na een lijntje:joycat:

Bryex

Belezen gebruiker
3CMC voelt wel lekker, ik heb meer energie en kan beter genieten van muziek en gesprekken. Het effect is subtieler dan andere drugs dus er is geen comedown, niemand merkt ook aan me dat ik wat op heb. Toch zou ik het niet aanraden puur omdat er zoveel troep in zit, het is zo'n vies en chemisch spul, alsof je wasmiddel snuift ik begin al te huilen na een lijntje:joycat:
3cmc is dat weer iets nieuws? hoe kun je eraan komen? groet

Snuifduif34

Beetje aan de late kan in dit forum maar zou toch graag mijn ervaring delen!

de “echte” 3mmc en 4mmc heb ik vaak gehad etc en dat was altijd heel fijn goeie high en boost en alles, daarvan had ik hooguit 1 goeie lijn van nodig of 2 iets mindere om vervolgens 5/6/7 uur achter elkaar door te feesten.

Nu heb ik laatst de RC 3 cmc geprobeerd als goedkope vervanging en makkelijk te krijgen, en het verschil is reuze, van dit spul praat ik enorm veel, voel ik bijna direct op mijn gemak bij nieuwe mensen en heb ik heel wat energie en ook positiviteit, kleuren wat intenser en geluiden vooral muziek intenser.

nog een groot verschil tussen deze twee/drie is de hoeveelheid van gebruik, pak ik 2 lijnen 3 cmc voel ik het heel erg licht dus moet altijd beginnen met 4/5 en dan erna om het half uur minimaal 2 sleutelpunten bijpakken wil ik de high en de boost op zijn waarde houden.

Dit was/is mijn ervaring, voel je vrij iets te vragen of te reageren! Groetjesss

Sebas-

Belezen gebruiker
Beetje aan de late kan in dit forum maar zou toch graag mijn ervaring delen!

de “echte” 3mmc en 4mmc heb ik vaak gehad etc en dat was altijd heel fijn goeie high en boost en alles, daarvan had ik hooguit 1 goeie lijn van nodig of 2 iets mindere om vervolgens 5/6/7 uur achter elkaar door te feesten.

Nu heb ik laatst de RC 3 cmc geprobeerd als goedkope vervanging en makkelijk te krijgen, en het verschil is reuze, van dit spul praat ik enorm veel, voel ik bijna direct op mijn gemak bij nieuwe mensen en heb ik heel wat energie en ook positiviteit, kleuren wat intenser en geluiden vooral muziek intenser.

nog een groot verschil tussen deze twee/drie is de hoeveelheid van gebruik, pak ik 2 lijnen 3 cmc voel ik het heel erg licht dus moet altijd beginnen met 4/5 en dan erna om het half uur minimaal 2 sleutelpunten bijpakken wil ik de high en de boost op zijn waarde houden.

Dit was/is mijn ervaring, voel je vrij iets te vragen of te reageren! Groetjesss
Ik ook een paar weekenden achter elkaar gebruikt, Zelfde reden als jij goedkoop en makkelijk te krijgen.
Heb veel verhalen gelezen dat het een een erg giftige substantie is.

Het begon wel leuk zonder tolerantie, had met een kwart grammetje genoeg voor de hele avond. Elk weekend daarop weer gebruikt en moest steeds het dubbele gebruiken voor hetzelfde effect... Ik weet niet of je hebt gesnoven maar de tranen rolden uit mijn ogen voor een paar minuten. Echt zonder grap ik stroomde leeg.

Laatste keer dat ik het heb gebruikt, en dat was mn 6e of 7e weekend achter elkaar - moest ik meer dan 2gram door mijn neus jagen... bah.

Beter gewoon normale 3m, in verhouding zelfs goedkoper want je hebt echt 10 keer zo weinig nodig. Ik probeer het ook maximaal 2 keer per maand te doen, weekendje overslaan kan nooit kwaad toch, en zou echt nooit afhankelijk willen worden van snuifzooi.

Hier ook een linkje over 3cmc. Lees maar ff door:

Ga je nog slapen of haal je door? 😆

Snuifduif34

Ik ook een paar weekenden achter elkaar gebruikt, Zelfde reden als jij goedkoop en makkelijk te krijgen.

Het begon wel leuk zonder tolerantie, had met een kwart grammetje genoeg voor de hele avond. Elk weekend daarop weer gebruikt en moest steeds het dubbele gebruiken voor hetzelfde effect... Ik weet niet of je hebt gesnoven maar de tranen rolden uit mijn ogen voor een paar minuten. Echt zonder grap ik stroomde leeg.

Laatste keer dat ik het heb gebruikt, en dat was mn 6e of 7e weekend achter elkaar - moest ik meer dan 2gram door mijn neus jagen... bah.

Beter gewoon normale 3m, in verhouding zelfs goedkoper want je hebt echt 10 keer zo weinig nodig. Ik probeer het ook maximaal 2 keer per maand te doen, weekendje overslaan kan nooit kwaad toch, en zou echt nooit afhankelijk willen worden van snuifzooi.

Jeetje dat is inderdaad wel heftig!
Nou om eerlijk te zijn heb ik t op t moment lastig om er af te blijven want voel me heerlijk dus ja dat word hoogst waarschijnlijk doorhalen!
maar ik denk er nu deze avond niet over na ga gw door totdat ik me niet meer zo goed en euphorisch voel, en dan gw stoppen.

normaal met feestjes etc en afters denk ik wel om tijd en slapen en hoeveelheden maar vanavond dat allemaal los gelaten, ben een ervaren gebruiker en weet precies wat ik heb voor spul en hoe zuiver, en hoeveel ik moet/wil gebruiken.

dat was m weer, voelt u zich gerust open om wederom te reageren! Groetjes.

Snuifduif34

Top spul! Werkt snel uit helaas maar bij hogere doseringen zeker de moeite waard
Het werkt inderdaad snel uit, en ik weet niet of er meer zijn zoals ik maar, wanneer ik voel dat het uit begint te werken word ik bijna paranoia/bang en moet ik z.s.m. Nieuwe bijnemen omdat ik anders helemaal inkak en t tering veel energie kost om weer terug te gaan en meer drugs.

laat maar weten of jullie dit herkennen?

LucidLucy

Verslaafde in herstel

Pfoe heftig verhaal! Veel mensen zijn er dan ook niet over te spreken, 3-cmc. Ik vond het zelf fantastisch spul. Ging er harder op dan 3mmc of xtc. Ik plugde het alleen maar, doseringen waren 150-180mg uit mijn hoofd. Ik heb er ook geen negatieve bijwerkingen van gehad anders dan bij bijv 3mmc.

In dat verhaal wordt gesproken over 'milky' crystals. De 3-cmc die ik altijd had was glashelder. Kon er dwars doorheen kijken zegmaar. Ik weet dat speculeren niet is toegestaan, maar ik vraag me toch weleens af hoe verschillend de kwaliteit van 3-cmc op de markt is.
De negatieve gevolgen uit dat verhaal zijn wel echt heel heftig. En ook bij twee personen bij dezelfde sessie uit dezelfde batch. Dat een nachtje zoveel schade toe kan brengen.

Snuifduif34

Even een vraag aan de doorgewinterde 3 cmc gebruikers, ik gebruik t zelf en ook echt veel en ik snuif t alleen want dat is makkelijk snel werkt snel in etc en t brandende gevoel vind ik lekker.
Buiten dit om heb ik eigenlijk de vraag of er mensen zijn die na 3 cmc last hebben van blauwe rode plekken op de benen, knieën voeten en soms armen?
Schijnt voor wat ik weet iets te zijn met
Lichaam dat terug vecht en ader vernauwing, maar zou hier toch wat extra info over willen over potentiële lange of korte termijn problemen fysiek qua trombose of amputatie of iets.

hopelijk kan iemand me hier meer info over geven en me gerust stellen.

Groetjes.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Even een vraag aan de doorgewinterde 3 cmc gebruikers, ik gebruik t zelf en ook echt veel en ik snuif t alleen want dat is makkelijk snel werkt snel in etc en t brandende gevoel vind ik lekker.
Buiten dit om heb ik eigenlijk de vraag of er mensen zijn die na 3 cmc last hebben van blauwe rode plekken op de benen, knieën voeten en soms armen?
Schijnt voor wat ik weet iets te zijn met
Lichaam dat terug vecht en ader vernauwing, maar zou hier toch wat extra info over willen over potentiële lange of korte termijn problemen fysiek qua trombose of amputatie of iets.

hopelijk kan iemand me hier meer info over geven en me gerust stellen.

Groetjes.

Ik zal mezelf geen doorgewinterde 3-cmc gebruiker noemen. Ik heb het een aantal keer gebruikt. Ik heb wel meer ervaring met 3-mmc en een boel andere vaatvernauwende stoffen. Deze plekken zijn een waarschuwing van je lichaam. Je zou er verstandig aan doen ze serieus te nemen en in erge gevallen een dokter te raadplegen.

Wat ik je enkel aan ervaring mee kan geven is wat de vaatvernauwing voor mij deed icm wonden. Ik heb hierover het e.e.a. geschreven in het topic:

Mijn ervaring met injecteren van pyro's (of andere corrosieve RC's)

Ik heb er geen hard bewijs voor, maar ik vermoed dat de slechte bloedtoevoer naar mijn benen zorgde voor slechte wondgenezing. En dan bedoel ik de wondgenezing van een 80-jarige, terwijl ik slechts 26 ben. Ook de nurses in Zuid Afrika in de kliniek dachten hier zo over. Vaak nurses met jarenlange ervaring op verschillende plekken, van het leger tot het ziekenhuis tot dan afkickkliniek.

Ik was ook een tijdje bang dat het ging lijken op open been (ulcrus cruris), zoals je dat ook ziet bij diabetes.

Verder zijn er tal van andere voorbeelden wat langdurige ernstige vaatvernauwing kan veroorzaken. Bedenk maar eens wat er kan gebeuren als de bloedtoevoer naar je hart langdurig tekort schiet.

Geruststellen kan ik je dus ook niet. Dat ligt ook niet in het doel van dit forum denk ik. Dus ik zou nogmaals willen zeggen: "Deze plekken zijn een waarschuwing van je lichaam. Je zou er verstandig aan doen ze serieus te nemen en in erge gevallen een dokter te raadplegen."

Mooier kan ik het niet voor je maken helaas.

Snuifduif34

T is voor mij meer dat ik bang ben dat er ineens iets kapot gaat en ik niet kan lopen bijv of orgaan falen ofzo.
Maar om iets specifieker te zijn, ik heb alleen nu op beide knieën een beetje blauwig en 1 rode vlek voeten heeeel klein beetje en dat was t, maar als je t nog nooit hebt meegemaakt word je er gewoon even benauwd van.
Bedankt voor je informatie

LucidLucy

Verslaafde in herstel
T is voor mij meer dat ik bang ben dat er ineens iets kapot gaat en ik niet kan lopen bijv of orgaan falen ofzo.
Maar om iets specifieker te zijn, ik heb alleen nu op beide knieën een beetje blauwig en 1 rode vlek voeten heeeel klein beetje en dat was t, maar als je t nog nooit hebt meegemaakt word je er gewoon even benauwd van.
Bedankt voor je informatie
Snap ik! Wees je ervan bewust dat het wel erger kan worden. Dus houdt het in de gaten en probeer het serieus te nemen als het lang aanhoudt of erger wordt.

De zaken die je noemt waar je bang voor bent, zijn namelijk niet per se irreële angsten als je vaak, veel en langdurig gebruikt. Ik was oprecht bang m'n linker been te verliezen. En dat was puur door de schade die ik zag. Wat er binnen in me gebeurde kon ik niet zien natuurlijk en als je daar iets van merkt, is de schade misschien al toegebracht.

Gebruik je met mate en geef je je lichaam de rust om te herstellen. Dan zal het zover zeker niet komen.

Dutch

Newbie
Dat is afhankelijk van een aantal zaken, gewicht stemming en ben je van plan om bij te nemen.
Ik persoonlijk neem 30 mg keta en 60 mg 3 cmc per keer en eventueel neem ik na 2 uur bij.

Bovenaan