Snuff

Belezen gebruiker
Ligt aan de substantie natuurlijk. En nog een aantal factoren die we voor het gemak even vergeten.

Maar idd een halve gram 3cmc op 1ml klinkt reëel. En voor pluggen werkt het dan sneller in. (Nu niet een halve gram pluggen, slecht idee. Da's echt een mega dosis)

Voor spuiten zou ik echt heel erg oppassen met zulke bizar sterke oplossingen. Kans is groot dat het zwaar corrosief is en je weefsel sloopt. Naast de grote risico's op OD.
Kan alleszins uit eigen ervaring bevestigen dat 600mg 3-mmc volledig oplosbaar is in water. Uiteraard een achterlijke dosis.

Snuff

Belezen gebruiker
Serieus? Ik heb dat een keer geprobeerd in een glas (iets van 100mg) en ik bleef maar roeren maar er loste niks op hoor.
Ik neem een klein dopje, doe er kristallen in en dan spuit ik 1ml water in het dopje. Daarna crush ik alles en draai het dopje wat in rondjes. Het is slimmer om eerst water toe te voegen alleer je alles plet omdat het dan direct absorbeert.

Off topic maar is er interesse in een heel gedetailleerde plug handleiding? Ik plug wat ik maar pluggen kan en heb veel geleerd.

Dirkdirk

DF-koning
Ik neem een klein dopje, doe er kristallen in en dan spuit ik 1ml water in het dopje. Daarna crush ik alles en draai het dopje wat in rondjes. Het is slimmer om eerst water toe te voegen alleer je alles plet omdat het dan direct absorbeert.

Off topic maar is er interesse in een heel gedetailleerde plug handleiding? Ik plug wat ik maar pluggen kan en heb veel geleerd.
Misschien dat je water lauwwarm is? Dat dat beter werkt?

Ik hoef persoonlijk geen anus instructie maar denk dat een hoop mensen op DF daar wel baat bij hebben.

Snuff

Belezen gebruiker
Misschien dat je water lauwwarm is? Dat dat beter werkt?

Ik hoef persoonlijk geen anus instructie maar denk dat een hoop mensen op DF daar wel baat bij hebben.
Nee beter koud water. Warm water kan de stof breken.
Er is al een plug topic maar zal eens zelf een proberen schrijven. Kan maar helpen. En indien niet dan is het maar zo.

Azraël

Belezen gebruiker
er zijn rode vlekken rond injectieplaats gekomen, het voelt alsof er 2 bubbels in mn arm zitten en als ik mijn arm beweeg voelt hij als gwebroken. weet iemand wat dit kan zijn?
Yo...hoe gaat het met je een wat zegt de dokter?
Enfin....
1. Probeer eens normale dosissen ! 200mg oplossen in zo weinig mogelijk saline 1ml.
2. Ik heb dat een tijd ook zo gedaan. Ik spoot meer naast mijn aders dan er in! De vloeistof komt onder je huid en je krijgt een bubbel. Heel traag gaat dit wel weg. Als je een ader doorprikt kan je verhardingen krijgen. Ik heb dit op mijn voet. Het geneest wel.
Weet dat na je eerste injectie uw aders zullen krimpen door vasoconstrictie! Hierdoor is het heel moeilijk om in.een.ader te spuiten.
Leer eerst deftig hoe je jezelf moet injecteren een begin er dan aan. Bij mij lukte het soms 1x en 10x mislukt!
Of liever boof je dope. Het is het toch niet waard dat ze uw arm amputeren!
Laat u aub helpen want 6g per dag is te veel. Houd ons maar op de hoogte

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik ben ook wel benieuwd.
Net weer Dealen met Designer drugs gekeken naar iemand die 3mmc slamt. Ik vond dat mijn armen en benen er erg aan toe waren, maar dat ging ook echt ver.

Ik hoop dat het er bij jou beter voor staat @StartedYoungStillProblems hoe is het er nu mee?

Was overigens best triggerend om te zien dat programma en tegelijkertijd ook een enorm gevoel van 'ik wil daar niet meer naar terug!'

Heel sterk van je dat je een second opinion hebt gevraagd! Hopelijk gaat het nu wat beter met je. Ik ben het eens met iedereen die eerder heeft gereageerd: lief zijn voor jezelf.

Als je dan toch meer gaat gebruiken, probeer dan weg te blijven van spuiten. Ik vind 3/4mmc in capsules ook wel chill, duurt langer voor het effect er is, maar beter voor de neus.

poesjepoes

Newbie
er zijn rode vlekken rond injectieplaats gekomen, het voelt alsof er 2 bubbels in mn arm zitten en als ik mijn arm beweeg voelt hij als gwebroken. weet iemand wat dit kan zijn?
Ja, dit is omdat je een of meerdere hits gemist hebt. Als het goed is gaan ze vanzelf weg, maar dat kost tijd. Als je dit soort dingen doet, zorg er dan voor dat je techniek goed is. Je kan oefenen met water bijvoorbeeld, of een veel lagere concentratie.

• Like
Waarderingen: Kota

Bigcitygirl

Experimenterende gebruiker
Wil je voelen dat je leeft? Pak de boel in, ga weg uit dit land waar je je gevangen voelt.

Zoek werk in het buitenland.. vind jezelf terug zonder deze troep.

Ook spuiten gaat je niet geven wat je zoekt. Wees lief voor jezelf, je bent het waard. Je zit nu vast in een systeem, maar dat is niet voor eeuwig, ook al voelt dat nu wel zo.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Wil je voelen dat je leeft? Pak de boel in, ga weg uit dit land waar je je gevangen voelt.

Zoek werk in het buitenland.. vind jezelf terug zonder deze troep.

Ook spuiten gaat je niet geven wat je zoekt. Wees lief voor jezelf, je bent het waard. Je zit nu vast in een systeem, maar dat is niet voor eeuwig, ook al voelt dat nu wel zo.
Je bumpt ook hier een oud topic, ts is sinds januari niet meer online geweest. Oude topics bumpen is een bekende newbie-kwaal. Het kan handig zijn om voor je een topic omhoog schopt even te kijken of het nog actueel is en of te topicstarter nog actief is.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Je bumpt ook hier een oud topic, ts is sinds januari niet meer online geweest. Oude topics bumpen is een bekende newbie-kwaal. Het kan handig zijn om voor je een topic omhoog schopt even te kijken of het nog actueel is en of te topicstarter nog actief is.
Ik vraag me altijd af wat er met de topic starters gebeurt is. Zo ook een ander forumlid dat a-PHP begon te injecteren en we vrij snel daarna nooit meer terug hebben gezien.

Misschien moet ik er ook gewoon maar niet over nadenken.

De Zandman

DF-koning
Ik heb nooit naalden gebruikt of geplugd.
Dat ging mij toch een straatblok tever.....ik hoop dat de TS zijn hulp gevonden heeft, het is jammer dat we dit niet meer vernemen....

Bigcitygirl

Experimenterende gebruiker
Aii, merk inderdaad nu dat veel berichten ouder zijn dan ik dacht. Excuus. Blijf t wel interessant vinden allemaal, maar dus even op zoek naar topics die nog leven thnx

Bovenaan