3cmc is een teleurstelling

Brakka Mang

Badass junkie
af en toe ben ik een impulsieve slappe zak, lekker makkelijk, verstand op nul, klikkerdeklik Ideal , hoppa.
Daar gaan we weer...dat is nu ein-de-lijk voorbij.
Was ook veel te makkelijk. meestal 5 minuten later al weer spijt en regelmatig zijn er ongeopende envelopjes linea recta de plee ingegaan.
Of het welbekende 'nou vooruit maar dit is dan de laatste keer'

Vanuit mijn veilige, luie stoel met 1 click was mijn valkuil.
3M, het enige wat nog een beetje in de buurt kwam bij mijn trek.
Die optie is nu weg en dat geeft me meteen rust.
Af en toe een lurkje van de stoomboot voor een shotje Heizenberg+nicotine.
Gepaste trots, ook die regelmatige 12 euro voor een zilver die nu is weggevallen voelt als goud,
Biertje koud in de koelkast ,weer net als lang geleden. om te vieren dat het weekend is.
Ik kijk in de spiegel er hangt een oude aap rond mijn nek , half op m'n rug.
Wat een taai beest.
Ik bedwelm hem met een mix van chem/candy en veel rook.
maar het is allemaal nep. zelfs de rook verdampt voor hij het doorheeft.
Nog een klein beetje Nicotine; Hij heeft niet door dat het steeds minder wordt.
kut-aap.

' De deal '

Dat moment dat je die dealer ontmoet.
met een smile op z'n gezicht noemt hij je mattie.
en hij kijkt je aan.
Maar hij lacht je niet toe, en het geen vriend.
Het enige oprechte aan hem is die smile.
Het is geen junk die z'n verslaving bekostigd.
Geen schulden, gewoon lui
Hij wil veel en snel
Denkt in labels
zonder eigen visie
kijkt op je neer
en ziet daardoor niet hoe laag
hij zelf staat.

Geen cent gun ik jullie, dus geen optie. mooi, bedankt.

Voor mijn beeldvorming wil Ik wil alle dealers bedanken die ik in mijn latere leven ben tegengekomen.
Bedankt ratten, en ik bedank ook bij deze jullie ouders.
Sorry 2% sympathieke dealers, maar de 98% heeft het voorgoed verpest.
Woensel, kanaleneiland, 013-noord, westrand enz. enz. bedankt. zonder jullie was ik nu slechter af.
Volgens mij zit je ergens mee🤣

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Heb het een jaar geleden geproefd.
De amfetamine analoog hiervan is 4-CA, wat een enorm schadelijke neurotoxin is.

Bekijk bijlage 31999
Heb het een jaar geleden geproefd.
De amfetamine analoog hiervan is 4-CA, wat een enorm schadelijke neurotoxin is.

Bekijk bijlage 31999
Wow, best link dat dit dan als "vervanger " zo klakkeloos wordt genoemd als 3 MMC.
Ik vond het koud, kil, niets vrolijks aan, eerder angstig opgegaagde emotie. Niet alleen om dat "gevaarlijk ",stukje, maar ook voor de depressievere mensen die van af en toe 3 mmc een leuke happy avond hadden...

Kan per persoon wel schelen qua ervaring, maar ik was er down van, apatisch haast, wilde niets doen, geen mensen zien , en geen serie of programma boeide me, ik was meer bezig me te kalmeren onder mijn zwaarte deken en luisterboek aan gezet tot het zwarte gevoel weg zakte . Voor mij nooit weer , en nu dus wel echt de rest weg gegooid. Dan maar soms een oxy extra en oxazepam, wil ik wat dromerig bank hangen .. wordt nog vergoed ook. Alleen pept t me niet op. En geeft niet echt een rush meer na 13 jaar ziek zijn. 3 mmc wel. ... we zullen zien wat men , jullie, reddit etc gaat aangeven als vervanger over een tijdje.

Nu lekker slapen. 😇😲🥱😴😴😴😴

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Wow, best link dat dit dan als "vervanger " zo klakkeloos wordt genoemd als 3 MMC.
Ik vond het koud, kil, niets vrolijks aan, eerder angstig opgegaagde emotie. Niet alleen om dat "gevaarlijk ",stukje, maar ook voor de depressievere mensen die van af en toe 3 mmc een leuke happy avond hadden...

Kan per persoon wel schelen qua ervaring, maar ik was er down van, apatisch haast, wilde niets doen, geen mensen zien , en geen serie of programma boeide me, ik was meer bezig me te kalmeren onder mijn zwaarte deken en luisterboek aan gezet tot het zwarte gevoel weg zakte . Voor mij nooit weer , en nu dus wel echt de rest weg gegooid. Dan maar soms een oxy extra en oxazepam, wil ik wat dromerig bank hangen .. wordt nog vergoed ook. Alleen pept t me niet op. En geeft niet echt een rush meer na 13 jaar ziek zijn. 3 mmc wel. ... we zullen zien wat men , jullie, reddit etc gaat aangeven als vervanger over een tijdje.

Nu lekker slapen. 😇😲🥱😴😴😴😴
Profit marge van research chemicals is veel groter dan illegale drugs. Enkel geld doet er maar toe. Ze geven geen fuck om jou gezondheid. Idd wel smerig dat ze iets dat niet op 3-mmc lijkt en waarschijnlijk vergif is zo aanbieden als vervanger. Denk dat 3-mma het enige is wat in de buurt komt als slap aftreksel. Best caustic ook, heb 2 gram liggen. Denk niet dat er nog iets gaat komen dat op 3-mmc/mephedrone lijkt.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik weet niet welke clown 3-cmc heeft verzonnen maar het komt niet eens in de buurt van 3-mmc. In mijn ervaring zijn chloor en fluor drugs meestal een verslechtering, en 3-mmc is op zichzelf al vrij waardeloos, dus als je naar een vervanging zoekt kom je altijd bedrogen uit.

Wat doet het dan precies? Niet zoveel dus, begrijp ik? Want ik vind 3-MMC al echt een relatief subtiele drug, zal toch al snel te flauw zijn als het flauwer wordt dan dat…

Martinus

Wijs gebruiker
Ik snap niet dat mensen 3mmc zo een tegenvaller vinden. Als ik een avondje 3mmc doe dan ben ik na 3 bommen van 200mg echt euforisch als fuck. Ik voel me dan echt fantastisch met een hoofdletter F.

Ik heb van de week 6apb geprobeerd op een dosis van 150mg en ik vond dat tegenvallen in vergelijking met 3mmc. Sliep er wel heerlijk op en geen dip.

Nu heb ik nog nooit 4mmc geproefd dus ik weet ook niet wat ik mis.

Maar ik lees weinig goeds over 3cmc. Drugs rectaal nemen is een stap die ik nog niet gezet heb. Dat schijnt wel effectief te zijn met bepaalde middelen.

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Wat doet het dan precies? Niet zoveel dus, begrijp ik? Want ik vind 3-MMC al echt een relatief subtiele drug, zal toch al snel te flauw zijn als het flauwer wordt dan dat…
Het is een subtiele drug, wat het voor mij juist toegankelijk maakte zonder angst voor K-holes en bad trips. 3 CMC is niet subtiel. Tenzij je emotieloos en sjaggie wilt worden (*persoonlijke mening*) ..

Mijn zorg is net als @Snuffelaar dat vendors dit als vervanging aanbieden .
Het is alsof je coca cola besteld, wat op is , en de ober zegt we hebben wel pepsi, of vanilla coca cola. En dan met sinas en 7 up komt.

Want ( persoonlijk) het lijkt in niets op 3MMC. Ik kan dat handelen, de meesten hier, maar 3 MMC verslinders en jongeren op feestjes kunnen echt er naar van worden vrees ik. Daarom goed dat de meningen gedeeld worden. En men 15/ 30 euro verspild aan een koude douche .

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Heb je wel eens ethylphenidaat gesnoven? Ik denk dat dat wel het meest caustische middel is dat ik ooit nasaal genomen heb. Binnen paar weken had ik een septumperforatie te pakken van dat spul.
Dat niet nee. Wel tranen en een bloedneus van 3-FPM.

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Ik snap niet dat mensen 3mmc zo een tegenvaller vinden. Als ik een avondje 3mmc doe dan ben ik na 3 bommen van 200mg echt euforisch als fuck. Ik voel me dan echt fantastisch met een hoofdletter F.

Ik heb van de week 6apb geprobeerd op een dosis van 150mg en ik vond dat tegenvallen in vergelijking met 3mmc. Sliep er wel heerlijk op en geen dip.

Nu heb ik nog nooit 4mmc geproefd dus ik weet ook niet wat ik mis.

Maar ik lees weinig goeds over 3cmc. Drugs rectaal nemen is een stap die ik nog niet gezet heb. Dat schijnt wel effectief te zijn met bepaalde middelen.
Hoe bedoel bepaalde middelen, een combi die de 3cmc wel fijn maakt ?

ik heb oxy in huis, oxazepam, zolpidem en mixen met alcohol lijkt me ook geen optie , de kater en het zwarte gevoel heb je al van 3CMC en de kater de dag erna zal je een extra dip geven, ..

ik zou liever aanraden het überhaupt niet kopen, en expirimemteren met andere middelen om zo toch een beetje euforie te voelen.

Ooit 4FMA gehad, best euforisch, en langwerkend, alleen kreeg er enorme been en arm krampen van en sliep niet van de rusteloze ledematen en ik was moe, maar de kramp hield me wakker , zo erg dat ik een kramp kreeg midden in de nacht die een spier verrekte... je bent en blijft dus altijd je eigen proefkonijntje . 🐇🐇

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Sommige drugs werken rectaal heel goed, andere niet.
Dat zou dan kunnen, geen ervaring weet wel dat nasaal en oraal iets meer of minder heftig zijn, zou dan rectaal de hele werking dus 180 graden kunnen draaien naar happy en warm gevoel ? Mooi dat dit onderwerp , de 3 cmc zo alle aandacht even krijgt met gedeelde ervaringen . Heb je ervaring met 3 cmc ook dan ?

Martinus

Wijs gebruiker
Dat zou dan kunnen, geen ervaring weet wel dat nasaal en oraal iets meer of minder heftig zijn, zou dan rectaal de hele werking dus 180 graden kunnen draaien naar happy en warm gevoel ? Mooi dat dit onderwerp , de 3 cmc zo alle aandacht even krijgt met gedeelde ervaringen . Heb je ervaring met 3 cmc ook dan ?

De apotheker zijn dat het rectaal goed werkt. Ik heb nul ervaring met bijde 3cmc en rectaal drugs nemen.

Nu hoop ik zelf dat er iets anders opduikt als leuke stimulant. Niet dat ik iets tegen het anaal inbrengen van drugs heb, maar tis wel meer gedoe. Ik zou het misschien eerder met 4ho-met doen. Daar schijnt het ook goed bij te werken.

Kitty Katt

Wijs gebruiker
De apotheker zijn dat het rectaal goed werkt. Ik heb nul ervaring met bijde 3cmc en rectaal drugs nemen.

Nu hoop ik zelf dat er iets anders opduikt als leuke stimulant. Niet dat ik iets tegen het anaal inbrengen van drugs heb, maar tis wel meer gedoe. Ik zou het misschien eerder met 4ho-met doen. Daar schijnt het ook goed bij te werken.
🤜🏼💥💎Ik snap je, ik ben openminded en ieder zijn ding, maar,sinds ik las : het werkte niet, spoot ik de vloeistof verkeerd, had ik eerst moeten poepen ? Wist ik wel , voor mij : capsules op 1. Nasaal voor gemak soms op 2. En ik ga wel eens googlen naar de voordelen of het verschillend uitwerkt.( 4 Ho-met ken ik niet )

Want behalve de bekende paracetamol zetpil van vroeger, die sneller opgenomen wordt , lijkt de werking het zelfde alleen sneller. Dus wie mij de voordelen en werking kan uitleggen, ben wel benieuwd.

Nu ben ik een Rookie qua drugs . Vroeger ( lees 1998/2006 ) wel drank - coke gehad , cokeblow. ( roken) . Tienertijd 1 jaar jonko wel eens.
Na ziekte enkel zwaardere pijnstillers , zolpidem en oxazepam. En sinds hier, jaar nu, 3 mmc, soms en enkele RC benzo. ( oja kratom ook soms , rustgevend en opliftend) dus geen broekie, wel een Rookie ...😋

Vind het hier wel leerzaam en gezellig, lekker jezelf kunnen zijn is al een wonder anno 2021.
💪🏼✅

Rivalrie

Badass junkie
🤜🏼💥💎Ik snap je, ik ben openminded en ieder zijn ding, maar,sinds ik las : het werkte niet, spoot ik de vloeistof verkeerd, had ik eerst moeten poepen ? Wist ik wel , voor mij : capsules op 1. Nasaal voor gemak soms op 2. En ik ga wel eens googlen naar de voordelen of het verschillend uitwerkt.( 4 Ho-met ken ik niet )

Want behalve de bekende paracetamol zetpil van vroeger, die sneller opgenomen wordt , lijkt de werking het zelfde alleen sneller. Dus wie mij de voordelen en werking kan uitleggen, ben wel benieuwd.

Nu ben ik een Rookie qua drugs . Vroeger ( lees 1998/2006 ) wel drank - coke gehad , cokeblow. ( roken) . Tienertijd 1 jaar jonko wel eens.
Na ziekte enkel zwaardere pijnstillers , zolpidem en oxazepam. En sinds hier, jaar nu, 3 mmc, soms en enkele RC benzo. ( oja kratom ook soms , rustgevend en opliftend) dus geen broekie, wel een Rookie ...😋

Vind het hier wel leerzaam en gezellig, lekker jezelf kunnen zijn is al een wonder anno 2021.
💪🏼✅
Rectaal is niet persee aan te raden vind ik. Verkeerd spuiten en al die vloeistof loopt zo uit te reet met wat poepresten erbij :tongueout:

Martinus

Wijs gebruiker
Ik heb in verband met 5meo dmt interesse me er wel eens in verdiept. Het is het beste om voor het inspuiten van het middel eerst een klysma te doen.

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Rectaal is niet persee aan te raden vind ik. Verkeerd spuiten en al die vloeistof loopt zo uit te reet met wat poepresten erbij :tongueout:
Dat dus 🧐👻💩... maar nu je toch antwoord, zetpillen als paracetamol werken dan sneller zei men altijd, dus zou je dan ook capsules kunnen inbrengen , ( of iemand ook die kennis van zaken heeft )
of gaat dat versmelten via maag evensnel als via darm.

Schijnt dat je benzo etc, ook kan laten smelten onder je tong, of tegen je bovenkaak / wang,
omdat het via wangslijm/huid sneller werkt ?

Aan beide geen behoefte , probeer zo feit of fabel te elimineren. Je bent tenslotte nooit te oud om te leren , ook 40 plus 🤗🤘🏼✌🏻
ik heb al een chronische darmfistel ( inwendig hoog) dus zou sowieso daar niet mee sollen ...

Rivalrie

Badass junkie
Dat dus 🧐👻💩... maar nu je toch antwoord, zetpillen als paracetamol werken dan sneller zei men altijd, dus zou je dan ook capsules kunnen inbrengen , ( of iemand ook die kennis van zaken heeft )

Schijnt dat je benzo etc, ook kan laten smelten onder je tong, of tegen je bovenkaak / wang,

Aan beide geen behoefte , probeer zo feit of fabel te elimineren. Je bent tenslotte nooit te oud om te leren , ook 40 plus 🤗🤘🏼✌🏻
ik heb al een chronische darmfistel ( inwendig hoog) dus zou sowieso daar niet mee sollen ...
Via je darm werkt drugs in principe een stuk sneller en is ook een stuk sterker. Ik heb het maar 2x rectaal en vond het de opkomst van de drugs eigenlijk te snel gaan en sterker dan verwacht. De duur is overigens ook korter ... Flink minpunt :tongueout:

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Via je darm werkt drugs in principe een stuk sneller en is ook een stuk sterker. Ik heb het maar 2x rectaal en vond het de opkomst van de drugs eigenlijk te snel gaan en sterker dan verwacht. De duur is overigens ook korter ... Flink minpunt :tongueout:
Duidelijk dus je kan zeggen, 1capsules dan 2 nasaal dan 3 rectaal qua intensiteit
Klopt dus wel dat zetpil paracetamol sneller werkt. Geen fabeltje 👻 maar raak nu zelf off topic.
3 cmc is geen 3 mmc , geen euforie en geen energie bij mij,.. zo , weer terug bij topic vraag 🙅🏻‍♀️😂

Diamant

Bewuste gebruiker
Ik heb ook een gram 3cmc aangeschaft om te kijken of het wat was; hier mijn bevindingen:

Voordelen
  • Het werkt ontnuchterend als je hebt gedronken, dus je wordt helderder en scherper als je een puntje neemt
  • Zin om te kletsen en contact
  • Meer energie, zin om dingen te doen
  • Geen euforie, maar wel socialer
  • Minder neiging om bij te pakken dan 3mmc​
Nadelen
  • Het brandt als de tering tyfus in je neus, regelmatig een traanoogje te pakken (maar bijkomend voordeel is wel dat je dan minder vaak bijpakt)
  • Eigenlijk krijg je alleen extra energie van 3cmc en that’s it. Het is sterker dan een red bull en ik slaap de hele nacht niet als ik het heb genomen, maar heb daar verder geen kater of last van de dag erna
  • Het brandt als de tering tyfus.
Eigenlijk vind ik 3cmc wel een goed alternatief voor 3mmc, het is wat minder heftig en je krijgt er wel even een energie opdonder van en die heb ik soms nodig als ik aan het borrelen ben. En omdat het zo’n pijn doet in je neus pak je minder vaak bij, dus een klein puntje voelt al als genoeg voor een langere tijd. Ik vind snuiven gewoon heerlijk, dus dan geeft dit je net wel even een extra zetje voor een leuke avond!

Eva68

Newbie
Weet iemand of ik 5meo dmt Fumerate kan oplossen in water? Ik wil het nl rectaal doen maar freebase is om te vapen.

Wanneer je een middel rectaal inbrengt passeert het je lever, hierdoor komt het vrijwel direct in je bloedbaan komt, waar een middel dat je "opeet" via je spijsverteringskanaal uiteindelijk bij je dunne darm wordt opgenomen(zoals de meeste voedingsstoffen ook) maar dan wel via de lever eerst een "checkup" krijgt. Je lever is tenslotte de fabriek van je lichaam dier alle giftige stoffen afbreekt o.a.

Hier wordt er dus aardig wat spul al afgebroken, wat dus resulteert in minder werkzame stof. in je bloedbaan, wat vervolgens naar je hersenen gaat.

Bij nasaal middelen tot je nemen werkt het ook sneller omdat het via je neusslijmvlies direct bij je brein komt via de bloedbreinbarriere.

En subcutaan(d.w.z. opgenomen via o.a. je wangslijmvlies) heeft ook invloed op de opname van middelen, weet niet precies welke er allemaal baat bij hebben.

Ik weet sowieso dat suboxone(een middel wat gebruikt wordt bij opiaat onderhoudsbehandeling) ook op die manier moet worden opgenomen ene dus echt dat pilletje onder je tong moet laten oplossen.

Bovenaan