ik speelde gemiddeld 8 tot 12 uur per dag overwatch (een game) en om mij goed te voelen microdosseer ik lsd tot 3 x per week (vaker kan niet vanwege enorm snelle tolerantie opbouw, maar als het aan mij lag zou ik elke dag microdoseren), ga je mij nu ook adviseren om te stoppen of om hulp te zoeken omdat dit niet normaal is ? want de dokter zal zeker geen lsd voorschrijven want dat is verre van normaal en mijn game gedrag lijkt op erg verslavend en als ik de mensen om mij heen moet geloven is dat allemaal niet goed is, maar hey het werkt en ik heb de tijd van mijn leven, en alles wat ik voorheen heb geporbeerd maakte mij altijd depressief met een gigantisch gevoel van eenzaamheid. Psychiaters therapien etc het helpt allemaal niet, totdat ik mijn eigen weg maar ben ingeslagen, en bingo.
(Ik doe wel wat meer dan alleen gamen, ik mediteer, wandel en sport/yoga en zoek ook de nodige rust en eet redelijk goed)
Op dit moment heb ik mijn leven wel wat anders ingedeeld, maar zo heb ik voor 4 jaar geleefd. Was het goed...weet ik veel, ik had de tijd van mijn leven, totdat het niet meer werkte en alles begon tegen te werken. Wat ik probeer te zeggen, is hoe weet jij nou wat kwalijk is of niet.
Als ik naar de mensen om mij heen was blijven luisteren dat zou kwalijk zijn geweest.
ik begin het hier een beetje zat te worden van jullie mij te beschuldigen van kwalijke dingen. Zoals ik in meerdere berichten aangaf, als ik merk dat het niet goed gaat met iemand dan help ik.