3g coke per week

Hey iedereen, ik neem sinds een jaar verspreid over een week 3 g coke (snuif), ik merk dat ik er kalm van wordt, niet agressief en niet angstig, terwijl ik altijd vroeger onrustig, een kort lontje had en altijd angstaanvallen had. Ik gebruikte 3 jaar xanax dagelijks en kon geen dag overslaan, nu neem ik zelfs al een maand geen xanax de ene dag op de andere en heb hier zelf geen behoefte aan , ook 'atuurlijk de dagen dat ik niet gebruik. Is dit normaal?

Brakka Mang

Badass junkie
Misschien moet je iets meer context geven maar kort door de bocht is het antwoord neeee. Is er wellicht iets anders veranderd, en Xanax is zoiezo troep😉

Deler77

Newbie
Hey iedereen, ik neem sinds een jaar verspreid over een week 3 g coke (snuif), ik merk dat ik er kalm van wordt, niet agressief en niet angstig, terwijl ik altijd vroeger onrustig, een kort lontje had en altijd angstaanvallen had. Ik gebruikte 3 jaar xanax dagelijks en kon geen dag overslaan, nu neem ik zelfs al een maand geen xanax de ene dag op de andere en heb hier zelf geen behoefte aan , ook 'atuurlijk de dagen dat ik niet gebruik. Is dit normaal?
Ik goed coke top spul binnenkort binnen krijg ma stuur nodig hebben

De Zandman

DF-koning
3 gram perico per week...
Is dit niet een beetje te veel?
Ik zou hulp zoeken voordat je jezelf vernietigd hebt.....

Lemmy

Badass junkie
Voor iemand die hyper is (zoals ik) is coke eigenlijk niet de beste drug nee.

Over laatst had ik een zeer toffe avond met een lijntje of drie, maar toch vond ik het nodig om er nog een paar bij te nemen snel snel.

Dat is nooit goed natuurlijk, maar bij mij valt dat dan opeens extra hard op.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Voor iemand die hyper is (zoals ik) is coke eigenlijk niet de beste drug nee.

Over laatst had ik een zeer toffe avond met een lijntje of drie, maar toch vond ik het nodig om er nog een paar bij te nemen snel snel.

Dat is nooit goed natuurlijk, maar bij mij valt dat dan opeens extra hard op.

Ik heb eigenlijk hele goeie ervaringen met NEP, geeft me hetzelfde gevoel als UITZONDERLIJK goede en zeldzame batches coke, namelijk: rust in m'n hoofd.
NEP doet dat ook. Bij mij heel weinig craving, verkies wel het poeder boven het chrystal, gaat langer mee bij mij en bij de juiste vendor niet meer kappen... echt als suikerpoeder.

heyol

Bewuste gebruiker
3g per week kan vanuit jouw perspectief misschien onschuldig lijken, en lijken alsof het niet echt een (negatieve) impact heeft op je leven, maar je vergist je.

3g op een week is serieus gebruik en als je niet direct terugkeert naar een weg zonder gebruik kan het vanaf hier alleen nog maar berg af gaan. Coke is een drug die je langzaam sloopt, en pas wanneer het véél te laat is zal je het doorhebben.

Stop met die zever waarmee je bezig bent, je huisarts kan je beter begeleiden naar hulpmiddelen om te relaxen.

WAZA

Belezen gebruiker
Als je zoveel coke snuift ken je beter gewoon goeie pep halen. Coke merk je al snel weinig van.
Met pep stop je vanzelf wel want je wilt ook slapwn

Zweef

Belezen gebruiker
hoi manual, je beschrijft wel een paar positieve punten, geen angst en agressie en ook kalmer door het leven en ook nog eens gestopt met de xanax, geweldig. Stoppen met benzo's kan een verschrikkelijke hel zijn.

Je gebruikt nu al een jaar 3 gram coke, als je lekker in je vel zit en je kijkt positief naar het leven en je hebt makkelijk de financien om het te bekostigen dan zou ik zeggen geniet ervan, je hebt iets gevonden dat voor jouw werkt. Ik heb er 12 jaar over gedaan om iets te vinden dat voor mij werkt.
De 1 zit aan de anti depressieva, de ander aan ssri's, en die weer aan de benzo's en ander rookt zich elke dag suf met joints, whats the difference, als dit voor jouw goed werkt dan zou ik zeggen, mooi zo.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
hoi manual, je beschrijft wel een paar positieve punten, geen angst en agressie en ook kalmer door het leven en ook nog eens gestopt met de xanax, geweldig. Stoppen met benzo's kan een verschrikkelijke hel zijn.

Je gebruikt nu al een jaar 3 gram coke, als je lekker in je vel zit en je kijkt positief naar het leven en je hebt makkelijk de financien om het te bekostigen dan zou ik zeggen geniet ervan, je hebt iets gevonden dat voor jouw werkt. Ik heb er 12 jaar over gedaan om iets te vinden dat voor mij werkt.
De 1 zit aan de anti depressieva, de ander aan ssri's, en die weer aan de benzo's en ander rookt zich elke dag suf met joints, whats the difference, als dit voor jouw goed werkt dan zou ik zeggen, mooi zo.

Ts is al een half jaar niet meer actief en misschien wel beter. Iemand aanraden om 3gram coke per week te gebruiken lijkt mij niet echt verstandig. Vergelijkingen met de ene of de ander die zichzelf wil verdoven zijn ook niet zinvol. Uiteindelijk willen de meesten er ook mee stoppen maar is het te laat om op hun eigen kracht uit de verslaving te komen.

Torchic

Badass junkie
Ts is al een half jaar niet meer actief en misschien wel beter. Iemand aanraden om 3gram coke per week te gebruiken lijkt mij niet echt verstandig. Vergelijkingen met de ene of de ander die zichzelf wil verdoven zijn ook niet zinvol. Uiteindelijk willen de meesten er ook mee stoppen maar is het te laat om op hun eigen kracht uit de verslaving te komen.
Amen! Jij zegt precies wat ik dacht😊

FerdFatoehaus

Badass junkie
Well said.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Eensch

Zweef

Belezen gebruiker
vergelijkingen maken is zeker wel zinvol.......als iemand iets heeft gevonden dat werkt dan werkt dat,
sommigen moeten zich elke dag suf blowen om een stukje rust te vinden in de mensheid, sommigen hebben elke dag een paar benzo's nodig, sommigen hebben elke dag anti-psychoticums nodig, wat is er nou mis met die hele vergelijking ?
Wie zijn jullie om daarover te oordelen wat wel of niet werkt.

Die persoon had het er ook niet over dat het slecht ging ofzo, die persoon z'n hele bericht was van positieve aard, als die persoon vertelde of kenbaar maakte dat het slecht zou gaan dan was mijn boodschap van heel andere aard geweest.

Laatst bewerkt:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Die persoon had het er ook niet over dat het slecht ging ofzo

Die persoon vraagt of 3gram per week normaal is en daardoor medicijnen kan laten liggen. 3gram coke per week is niet normaal en duid op verslaving dat punt is denk ik wel duidelijk.

wat is er nou mis met die hele vergelijking ?

Wat jij vergelijkt zijn middelen die door artsen of psychiaters voorgeschreven zijn om bepaalde aandoeningen te bestrijden of verlichten. Zichzelf dagelijks suf blowen met wiet is geen medicijn maar idem verslaving. Het gaat hier over coke. Een drug die in het rijtje van stevig verslavende middelen staat. Drugs als zelfmedicatie werkt nooit.

Wie zijn jullie om daarover te oordelen wat wel of niet werkt.

Wij zijn ook gewoon maar mensen. Mensen met gezond verstand die onderscheid maken tussen verslaving en gezond gebruik. Met grammen coke per week werkt er gewoon niets maar kom je elke week dieper in verslaving terecht.

Wat jij hier nu komt vertellen is kort vergelijkbaar met dit. "Gebruik lekker door tot je erbij neervalt want iedereen die wil verdooft zich wel met iets"

Ik blijf erbij gelukkig leest TS niet meer mee. Om als verslaafde gebruiker van 1 persoon te horen dat zijn gebruik helemaal ok is en perfect goed als zelfmedicatie dan gaat die snel de 10 goedbedoelde adviesen en hulp in de wind slaan.

Laatst bewerkt:

De Zandman

DF-koning
Is het niet uiterst ongezond om 3 ,(!) Gram coke te nemen met het idee dat dit ": goed voor je werkt" totdat er niet 1 maar laten we zeggen 3 of nog meer jaren voorbij zijn gegaan?!
Ik denk dat de de persoon in kwestie een wrak is geworden.
Want dat kan niet goed gaan.
Onmogelijk! Adviseren om door te gaan is mi van de zotte....

Zweef

Belezen gebruiker
Die persoon vraagt of 3gram per week normaal is en daardoor medicijnen kan laten liggen. 3gram coke per week is niet normaal en duid op verslaving dat punt is denk ik wel duidelijk.
en ik zeg, als het werkt dan werkt het toch, zijn hele bericht komt niet over dat hij diep in de shit zit ofzo, Als die persoon een goeie tijd heeft dan laat ik die persoon, als het berricht van negatieve aard was geweest dan had ik die persoon per direct naar hulp laten zoeken.

FerdFatoehaus

Badass junkie
en ik zeg, als het werkt dan werkt het toch, zijn hele bericht komt niet over dat hij diep in de shit zit ofzo, Als die persoon een goeie tijd heeft dan laat ik die persoon, als het berricht van negatieve aard was geweest dan had ik die persoon per direct naar hulp laten zoeken.
Positief of negatief bericht maakt geen fuck uit. 3 gram coke per week is ooit met een halve begonnen en gaat ook meer worden dan 3. Dat heet verslaving en dat ìs negatief.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

Enige wat er werkt is een stevige verslaving in de hand werken. Misschien reageer je zo omdat dit een online forum en je ts niet persoonlijk kent. Wat als bijvoorbeeld je partner elke dag crack rookt en aangeeft dat het financieel, fysiek en psychisch wel goed zit laat je die dan ook elke dag crack roken?

Zweef

Belezen gebruiker
Enige wat er werkt is een stevige verslaving in de hand werken. Misschien reageer je zo omdat dit een online forum en je ts niet persoonlijk kent. Wat als bijvoorbeeld je partner elke dag crack rookt en aangeeft dat het financieel, fysiek en psychisch wel goed zit laat je die dan ook elke dag crack roken?

Mocht ik eventueel in zo'n relatie zitten dan zou ik zelf ook wel flink aan de drugs zitten, maar goed dan zou ik inderdaad mijn partner gewoon coke laten gebruiken als ik in zo'n relatie zou zitten. Het is wel ongewoon dat het dan goed met iemand zou gaan maar als die persoon aangeeft dat het fysiek, psychisch en financieel goed gaat en zelf al een tijdje bezig is en daarmee een heleboeel andere kwalen daarmee verdwijnen, jazeker dan zeg ik ga door, erg ongewoon en niet normaal en zeldzaam is het zeker, maar als het werkt voor 1 op de 1000 mensen met problemen die zelf aan het pionieren zijn geslagen wie ben ik dan om daarover te oordelen.

Maar voor degenen waarvoor dit niet werkt, zoek iets anders zoals yoga meditatie of vraag om hulp.

Laatst bewerkt:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Mocht ik eventueel in zo'n relatie zitten dan zou ik zelf ook wel flink aan de drugs zitten, maar goed dan zou ik inderdaad mijn partner gewoon coke laten gebruiken als ik in zo'n relatie zou zitten. Het is wel ongewoon dat het dan goed met iemand zou gaan maar als die persoon aangeeft dat het fysiek, psychisch en financieel goed gaat en zelf al een tijdje bezig is en daarmee een heleboeel andere kwalen daarmee verdwijnen, jazeker dan zeg ik ga door, erg ongewoon en niet normaal en zeldzaam is het zeker, maar als het werkt voor 1 op de 1000 mensen met problemen die zelf aan het pionieren zijn geslagen wie ben ik dan om daarover te oordelen.

Maar voor degenen waarvoor dit niet werkt, zoek iets anders zoals yoga meditatie of vraag om hulp.
Het is ook compleet ongewoon dat 3 gram coke per week problemen laten verdwijnen.

Verslaafden zijn extreem goed in het excuses en redenen zoeken voor hun gebruik. Laat staan het goed praten daar van.

Wat jij doet (of hier zegt iig) is het enablen van een verslaving. En dat vind ik zeer kwalijk.

Zweef

Belezen gebruiker
ik speelde gemiddeld 8 tot 12 uur per dag overwatch (een game) en om mij goed te voelen microdosseer ik lsd tot 3 x per week (vaker kan niet vanwege enorm snelle tolerantie opbouw, maar als het aan mij lag zou ik elke dag microdoseren), ga je mij nu ook adviseren om te stoppen of om hulp te zoeken omdat dit niet normaal is ? want de dokter zal zeker geen lsd voorschrijven want dat is verre van normaal en mijn game gedrag lijkt op erg verslavend en als ik de mensen om mij heen moet geloven is dat allemaal niet goed is, maar hey het werkt en ik heb de tijd van mijn leven, en alles wat ik voorheen heb geporbeerd maakte mij altijd depressief met een gigantisch gevoel van eenzaamheid. Psychiaters therapien etc het helpt allemaal niet, totdat ik mijn eigen weg maar ben ingeslagen, en bingo.

(Ik doe wel wat meer dan alleen gamen, ik mediteer, wandel en sport/yoga en zoek ook de nodige rust en eet redelijk goed)

Op dit moment heb ik mijn leven wel wat anders ingedeeld, maar zo heb ik voor 4 jaar geleefd. Was het goed...weet ik veel, ik had de tijd van mijn leven, totdat het niet meer werkte en alles begon tegen te werken. Wat ik probeer te zeggen, is hoe weet jij nou wat kwalijk is of niet.
Als ik naar de mensen om mij heen was blijven luisteren dat zou kwalijk zijn geweest.

ik begin het hier een beetje zat te worden van jullie mij te beschuldigen van kwalijke dingen. Zoals ik in meerdere berichten aangaf, als ik merk dat het niet goed gaat met iemand dan help ik.

Laatst bewerkt:
Bovenaan